Jos suomen jääkiekko ja Hiihtoliitto ei halua olla tekopyhä ja valikoiva ihmisoikeuksien puolustaja, sen tulee välittömästi luopua kiinan olympiamitaleista ja pyytää anteeksi osallistumistaan Pekingin olympialaisiin. Muussa tapauksessa venäläiset saa vaan nauraa näiden urheiluliittojen tekopyhälle valikoi alle valtioiden ja ihmisoikeuksien puolustamiselle.
Tekopyhyyttä Ihmisoikeus rikollisen boikotti urheilussa
1
87
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki kansainväliset urheilujärjestöt ovat näyttäneet karvansa. Kun dintatuurimaat voivat käyttää kisoihin rajattomasti rahaa, järjestöpomot pääsevät osille. Kun muualla päättäjt joutuvat kysymään myös äänestäjiltä, miten paljon rahaa voi kisoihin käyttää, ei sellaisia spektaakeleita voi järjestää.
Kun katsoo viime vuosien kisakaupunkeja, tärkein yhdistävä tekijä on, että ne sijaitsevat jossain diktatuurimaassa. Urheilun sponsorointi on isolta osalta diktatuurien sponsorointia. Kisoissa näkyvät mainokset vaikuttavat minuun päinvastoin kuin on tarkoitus, ei koskaan mainostajan tuotetta, ellei ole pakko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161321ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191215- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191045- 541003
- 781003