sen totesin jo syksyllä 2021 kun minua sakotettiin ja poliisit luuli rikkaaaksi kun ajoin autolla. Auto on nyt paalissa, kemin romu oy, ja ei kulu enää bensiiniä!
https://www.youtube.com/watch?v=jDdZUf11CQo
Ei kannata omaa autoa omistaa
8
84
Vastaukset
- Anonyymi
Laitatko uuden videon missä kädessä on tämän päivän sanomalehti ja lue ääneen etusivua niin tarmistetaan oletko sama jätkä?
Tuo on 6kk vanha video.
Jos jollain on vielä tallessa junaraivo video niin voisko tsekkaa onko ääni sama, itse en koskaan junaraivoa tullut katsoneeksi.
Jos et tuota tee niin pidämme kuolemasi Joulun alla voimassa.- Anonyymi
On sama mies, mutta vanha video.
Uusin video taisi olla se missä hän kaatoi jotain mehua lattialle omassa asunnossaan joskus joulukuussa ja katseli vaaleanpunaista pantteria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sama mies, mutta vanha video.
Uusin video taisi olla se missä hän kaatoi jotain mehua lattialle omassa asunnossaan joskus joulukuussa ja katseli vaaleanpunaista pantteria.Niin, se mehuvideo oli myös ajalta ennen kuolemaa.
Jotta kuolema tulisi peruutettua pitäisi nyt sitten saada uusi video tämän vuoden puolelta josta mies on tunnistettavissa itsekseen.
Epäilen että sellaista videota koskaan näemme koska hän kuoli Joulun alla koronaan ja tuo kirjoittelija on joku toinen.
Kepeät mullat, surullinen tapaus. Omaisille voimia.
- Anonyymi
Hallitus on pylly auki, kannattaa käyttää polkupyörää!
- Anonyymi
Tämä nykyinen on feikki.
- Anonyymi
Kauheeta sentään, onko joku ollut eri nimellä. Se on järkyttävää emmekä saa nukutuksi sen takia. Se on elämämme tärkein asia.
Minua toki mietityttää että täällä joku kirjoittaa nimimerkilla Anonyymi. Voisiko sillä kirjoittavia olla jopa kaksi- tai kolme lisäkseni? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheeta sentään, onko joku ollut eri nimellä. Se on järkyttävää emmekä saa nukutuksi sen takia. Se on elämämme tärkein asia.
Minua toki mietityttää että täällä joku kirjoittaa nimimerkilla Anonyymi. Voisiko sillä kirjoittavia olla jopa kaksi- tai kolme lisäkseni?Hän varasti toisen Nikin mutta ethän sinä aivokuollut idiootti ymmärrä sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128986Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37897Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50741Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143734- 54731
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32723Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665