CNN!! Suomi teki valtavan virheen.

Anonyymi

antamalla Ukrainalle tappoaseita.
CNN Belin mukaan yksikin Suomiaseilla tapettu Putinin sotilas on kosto Suomelle.

346

5240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkä kykene laittamaan linkkiä uutiseen, kun se ei ole totta

• Anonyymi

Eihän tuo itätrolli osaa edes kirjoittaa kunnollista suomen kieltä.

• Anonyymi

Jos et näe linkkiä niin voisit tietysti ajatella ihan omilla aivoilla, voisiko se vaikuttaa juuri noin niin kuin jutussa kerrotaan. Itse olen ollut samaa mieltä kauan ja toivonut ettei tuota tapahdu. Nyt on aseet annettu. Ja luuletko tosissaan että Duumassa ollaan iloisia suomen päätöksestä. S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et näe linkkiä niin voisit tietysti ajatella ihan omilla aivoilla, voisiko se vaikuttaa juuri noin niin kuin jutussa kerrotaan. Itse olen ollut samaa mieltä kauan ja toivonut ettei tuota tapahdu. Nyt on aseet annettu. Ja luuletko tosissaan että Duumassa ollaan iloisia suomen päätöksestä. S

Olkoot iloisia tai ei. En ole koskaan nähnyt Näin suurta yhtenäisyyttä kansojen välillä kuin nyt ,ja siitä olen iloinen. Ei venäjä voi sotia kaikkia vastaan .Eikä lähde meitäkään vastaan sotimaan. Tietää Putin nyt että joukkovoimaa löytyy ympäri maailman ,jos tänne yrittävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olkoot iloisia tai ei. En ole koskaan nähnyt Näin suurta yhtenäisyyttä kansojen välillä kuin nyt ,ja siitä olen iloinen. Ei venäjä voi sotia kaikkia vastaan .Eikä lähde meitäkään vastaan sotimaan. Tietää Putin nyt että joukkovoimaa löytyy ympäri maailman ,jos tänne yrittävät.

Juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö muuhun pysty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä se yhtenäisyys on tai näkyy?

• Anonyymi

Kyllä se vain on totta, lueppa suomen historiaa kautta aikojen niin sitten ymmärrät miksi se kostaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin kyllä jättänyt toimittamatta. Tässä harkinta petti, paniikki jos jäädään Naton ulkopuollella ilman aseita. Tosin EU toimittaa, samoin Ruotsi. Ei kaikkia voi ampua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on juuri sitä mitä päättäjämme haluavat!
        Tuolla määrällä aseita ei tietenkään ole mitään merkitystä, mutta se on symbolinen ele ja nyt toivotaan että Venäjä reagoisi tähän voimakkaasti.
        Miksi? Koska tämä uhkailu veisi kansan NATO jäsenyyden taakse.
        Ettekö huomaa että teitä paimennetaan kuin lampaita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki Euroopan maat ovat antaneet aseita Ukrainalle, on siinä kostamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraatko uutisia ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla määrällä aseita ei tietenkään ole mitään merkitystä, mutta se on symbolinen ele ja nyt toivotaan että Venäjä reagoisi tähän voimakkaasti.

Kyllä se viekin, minäkin olen kääntänyt takkini ja kannatan nyt Natoa. Kiireesti Natoon. Se on meidän pelastus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaa tahallaan huonosti, kun moraalinsa on yhtä huono, kuin Ukrainaan siviileitä tppamaan lähetettyjen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Duuma voi vetää käteen rottinensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin hyvä komenntti:)

• Anonyymi kirjoitti:

>Ja luuletko tosissaan että Duumassa ollaan iloisia suomen päätöksestä.

Luuletko sinä että siellä ollaan oikeasti iloisia Putlerin touhujen karmeista seurauksista? Maahan on menossa johtajansa vanavedessä suoraan perikatoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se viekin, minäkin olen kääntänyt takkini ja kannatan nyt Natoa. Kiireesti Natoon. Se on meidän pelastus.

Miljoona Natoon kielteisesti tai epäröiden suhtautunutta suomalaista on nyt takinkääntäjiä. Jokainen tuntee meitä.

En minäkään vielä viattomien lasten päivänä ollut varma Natoon liittymisen ehdottomasta välttämättömyydestä, kun en tiennyt että järkevän suurvaltajohtajan asemesta Putler onkin vain pieni moraaliton psykopaatti. Nyt varmuus on 100 %.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On anarkistilla kuvitelmat, ei tänne tule kukaan auttamaan jos täällä alkaa tapahtua. Ei tulleet ennen saksalaisia jotka pelastivat suomen, mutta eikös siellä kotikoulussa opetettu muuta kuin että pravda on hyvä lehti??? Tiedätkö että historia toistaa itseään määrätyin satojen vuosien välillä, lue suomen historiaa jos edes osaat lukea, ihan venäjän vallan alkuajoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki Euroopan maat ovat antaneet aseita Ukrainalle, on siinä kostamista.

Anarkistit kuvittelee että asiat hoituu kun vie kimpun ruusuja ja sitten ei kukaan hyökkää enää mihinkään. Sekä nämä elokapinoitsijat kuvittelevat samaan, elävät aika harhaisessa maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei se nato meitä pelasta, vaan että se saa tukikohdat tänne suomeen ja suomi maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo natopelle osaa ajatella ameban aivoillaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei se nato meitä pelasta, vaan että se saa tukikohdat tänne suomeen ja suomi maksaa.

Montako ruplaa on trollin kirjoituspalkka?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan kun se ei voi vaikuttaa. Väitteesi on lapsellinen.
        Suomella on kansainvälinen oikeus takana ja Putin maksaa jo Ukraina seikkailustaan moninkertaisesti kalliimpaa hintaa kuin oli luullut. On enemmän kuin todennäköistä, että tämä ryssimisen jälkeen Putin syrjäytetään varsin nopeasti.

On aivan paskan maku, mitä mieltä Duuma on. Suomi ei enää taivu Venäjän uhkailuun, eivätkä taivu muutakaan länsimaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se näkyy :
        Erittäin kovissa ja yksimielisissä taloudellisissa pakotteissa.
        Rajoituksissa venälisten liikkumiseen ja lentoikiellosta EU:n yllä.
        Aseavussa Ukrainalle.
        Venäjän lähes täydellisessä sulkemisessa kansainvälisen urheilun ulkopuolelle.
        Venäjä lähes täydellisessä sulkemisessa kulttuurin ulkopuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaa tahallaan huonosti, kun moraalinsa on yhtä huono, kuin Ukrainaan siviileitä tppamaan lähetettyjen.

Kuten huomaat virheitä tulee tehtyä,mutta nyt ei ole pilkunviilamisen aika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, sinä ymmärrät, että vain teot auttavat jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemuksesta tiedän, ilman, että kykenee oikeasti tekemään jotain on aika turha sanoa mitään. Ketään ei hyvät ajatukset auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

Tulee ytimiä niskaan. Niitä on riittävästi.

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Luuletko sinä että siellä ollaan oikeasti iloisia Putlerin touhujen karmeista seurauksista? Maahan on menossa johtajansa vanavedessä suoraan perikatoon.

MOLOKILLE uhraa . Molo hebreaa tov.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Duuma? Putlerin kumileimasin! Vain täydellinen kusipää, kuten juuri tuo Putler ja sinä, voi kylmän rauhallisesti katsoa kuinka fasistinen, äärioikeistolaiskomennossaan oleva natsiarmeija murhaa siviilejä Ukrainassa.

Tuolle mielenvikaiselle natsiputinille ei ihmishenget ole kopeekankaan arvoisia. Ei omien sotilaiden eikä ukrainalaisten.

Naton pitäisi ydinsodankin uhalla tuhota Venäjän natsiarmeija Ukrainan liepeiltä pois. Samalla päättyisi Venäjän hirviöhallitsijan perusteeton ja vääryyksillä anastettu yksinvaltius.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraatko uutisia ollenkaan.

Tuo seuraa varmaan jotain RT-valepaskapropagandaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki haluavat olla vihaisia Usan Ukrainassa tuhottujen bioaselaboratorioiden vuoksi. Nyyh, mikä peto Putin ohjuksineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutama muonapakkaus ja vanhoja kertasinkoja... Jos tuosta ottaa lämpöä niin ottakoon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On anarkistilla kuvitelmat, ei tänne tule kukaan auttamaan jos täällä alkaa tapahtua. Ei tulleet ennen saksalaisia jotka pelastivat suomen, mutta eikös siellä kotikoulussa opetettu muuta kuin että pravda on hyvä lehti??? Tiedätkö että historia toistaa itseään määrätyin satojen vuosien välillä, lue suomen historiaa jos edes osaat lukea, ihan venäjän vallan alkuajoilta.

"Pelastivat"??
        Saksalaiset?
        Miltä/keneltä natsit "pelastivat" meidät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vain on totta, lueppa suomen historiaa kautta aikojen niin sitten ymmärrät miksi se kostaa!!

Luepa,ei mulla muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä muulla tavalla muu maailma on auttanut Ukrainaa kuin antamalla jotain aseapua ja pakolaisille villasukkia? Eipä näy sotajoukkoja Ukrainan apuna, eikä tulisi näkymään Suomenkaan apuna. Yksin olisi Suomen armeija vastassa veli venäläistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö huomaa että venäjällä ei voi käydä paskallakaan jos ei kysy putelilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Natoon liitytä yhdessä yössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, ja jos Hitler Putin hyökkää seuraavaan maahan, saa Venäjä vastaansa aivan kaiken mahdollisen, se on selviö. Tulee Yk joukot, Eufor, ja Nato., näin alkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen nähnyt vastaavanlaistaa yhtenäisyyttä kansojen kesken ennenkin. Vai hetki sitten yhdessä taistelimme erittäin vaarallista Covid-19 tautia vastaa koko maapallo. Me teimme sen yhdessä voimme olla ylpeitä siitä jokainen. Sitten hullu putin tuli ja hyökkäsi ukrainaan ja yhdessä yössä koko taistelumme valui hiekkaan. Enää Covid-19 tauti oli vain kaukainen muisto yhteisestä taistelusta tautia vastaan. Hullun putinin takia meille ei jäänyt taudista enää kuin rokotehaitat. Mutta tulemme yhdessä rintamassa kärsimään kaikki rokotehaitat emmekä anna periksi. Yksin voimme olla vain tyhmiä yksilöitä mutta joukossa meistä tulee täydellisiä idiootteja (laumaidiotismi).

Olen niin onnellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjotus, nyt kun on ytenäinen länsi pitää tehdä kunnon puhdistus kauttaaltaan,ei enää kommarit ja kukkahattutädit ruikuta kuinka huonostion, ja pysäyttele tehtaita ja satamia, joista tulee hirveitätappioita,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidanpa jo tunnistaa sinut, itätrolli.

Hakeudu lääkäriin ja keskustele vakavasti hänen kanssaan lääkkeellisen hoitojakson vaihtoehdosta. Se voi auttaa juuri sinuun.

Valheenkylvö ja itätrollaaminen on sairaus, mutta siitä parantua ammattiauttajan avulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan paljonko meillä on vaihtoehtoja?

Tasan kaksi:

1. Nato
        2. Venäjän vasallivaltioksi joutuminen

Siitä voi itsekukin valita mieleisensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Duumassahan tiedetään, ettei venäläisiä ole kuollut ja sotilaat kukitetaan joka kylässä, minkä he vapauttavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukikohdat on jo täällä. Pitkin poikin. Esim. Pyhtäällä Pietariin johtavan 7tien varrella tien molemmin puolin. Venäläisten omistamat Cafe Finlandia. Käy kurkkaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella hyvä kun Suomi on antanut aseita Ukrainaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

Todella juuri näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin hyvä komenntti:)

Todella hyvä kommentti

• Anonyymi

Nato on ainoa vaihtoehto hullulle Butin psykopaatille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Duuma? Putlerin kumileimasin! Vain täydellinen kusipää, kuten juuri tuo Putler ja sinä, voi kylmän rauhallisesti katsoa kuinka fasistinen, äärioikeistolaiskomennossaan oleva natsiarmeija murhaa siviilejä Ukrainassa.

Tuolle mielenvikaiselle natsiputinille ei ihmishenget ole kopeekankaan arvoisia. Ei omien sotilaiden eikä ukrainalaisten.

Naton pitäisi ydinsodankin uhalla tuhota Venäjän natsiarmeija Ukrainan liepeiltä pois. Samalla päättyisi Venäjän hirviöhallitsijan perusteeton ja vääryyksillä anastettu yksinvaltius.

Hyvä kirjoitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Duumassa. Voi jumal auta saatana DUUMASSA . SYNAGOGALLA .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä meidät nyt pitäisi pelastaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan kun se ei voi vaikuttaa. Väitteesi on lapsellinen.
        Suomella on kansainvälinen oikeus takana ja Putin maksaa jo Ukraina seikkailustaan moninkertaisesti kalliimpaa hintaa kuin oli luullut. On enemmän kuin todennäköistä, että tämä ryssimisen jälkeen Putin syrjäytetään varsin nopeasti.

On aivan paskan maku, mitä mieltä Duuma on. Suomi ei enää taivu Venäjän uhkailuun, eivätkä taivu muutakaan länsimaat.

Turkki myös rosvojen valtio Egyptin faaraot ja puolikuu on Arabiassa menkää sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nehän elää aikaa ennen Jeesusta . Eläimiä uhraa vuohi.oinas. lammas. Mihinkään syntiin ne ei auta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo seuraa varmaan jotain RT-valepaskapropagandaa.

Irrtv.f irrtv.ru venäläisiä tulivat Suomeen joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, ja jos Hitler Putin hyökkää seuraavaan maahan, saa Venäjä vastaansa aivan kaiken mahdollisen, se on selviö. Tulee Yk joukot, Eufor, ja Nato., näin alkuun.

Syöttekö te sormin kieltääkö uskonto haarukat ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Duumassahan tiedetään, ettei venäläisiä ole kuollut ja sotilaat kukitetaan joka kylässä, minkä he vapauttavat.

😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kaikki on totta mitä CNN sanoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukikohdat on jo täällä. Pitkin poikin. Esim. Pyhtäällä Pietariin johtavan 7tien varrella tien molemmin puolin. Venäläisten omistamat Cafe Finlandia. Käy kurkkaa..

Allegrolla ja tavarajunilla autoilla konteissa viedään varastettua tavaraa. Huumeita tuodaan. Kyllä tiet pitää katkaista kun ymmärtää että rikollisia liikkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Duumassa. Voi jumal auta saatana DUUMASSA . SYNAGOGALLA .

Hebrealaisten omat synnit .....peite . Syntinsä nousee taivaaseen asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi24 venäläiset Vuosaari Tuusula Jakomäki puistolassa....malmi.

• Anonyymi

Kyllä Suomen aseilla on ennenkin sotia käyty kasakoita vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stalin pommitti ihan samoin Viipurin kristittyjä kouluja 1939 .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin YLE Novosti

• Anonyymi

Muut maat katsovat Suomesta esimerkkiä siitä, kuinka sota väärää tietoa vastaan ​​voidaan voittaa. (CNN)

• Anonyymi

Väärää tietoa antavat saattavat vaarantaa täällä asuvien Venäläisten syyttömien asemaa. Miettikää sitä ennen kuin julkaisette Noita feikki uutisia,

Tosi asia on, että Venäjä on syyllinen Ukrainan sotaan hyökkääjänä jonka koko maailma on tuominnut. Lukatsenka ja Maduro tulisi asettaa Kansainvälisen oikeuden tuomittavaksi, kuten Balkanin sodassa kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärää tietoa antavat saattavat vaarantaa täällä asuvien Venäläisten syyttömien asemaa. Miettikää sitä ennen kuin julkaisette Noita feikki uutisia,

Tosi asia on, että Venäjä on syyllinen Ukrainan sotaan hyökkääjänä jonka koko maailma on tuominnut. Lukatsenka ja Maduro tulisi asettaa Kansainvälisen oikeuden tuomittavaksi, kuten Balkanin sodassa kävi.

Tuomitseminen ei auta sillä kyseessä on mielisairas joka tekee mitä haluaa.
        Aseitten lähettäminen on kuin heittäisi öljyä tuleen ja saamme kokea saman mitä nyt Ukrainassa tapahtuu.
        Suomea ei auta kukaan ja jäämme yksin on turha kuvitella, että saamme apuja mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aseitten lähettäminen on kuin heittäisi öljyä tuleen ja saamme kokea saman mitä nyt Ukrainassa tapahtuu.
        Suomea ei auta kukaan ja jäämme yksin on turha kuvitella, että saamme apuja mistään.

Jos Suomi olisi Natossa niin kyllä auttaisi. Yhteenkään Natomaahan se ei ole vielä koskaan hyökännyt. Eikä varmaan hyökkäsikään.

• Anonyymi kirjoitti:

No sittenhän voimme saman tien jeesata kaikin voimin. Lopputuloshan on sama niin tai näin – eli psykopaatin kahleisiin joutuminen. Mennään niihin sitten kunniakkaasti. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

>Tuomitseminen ei auta sillä kyseessä on mielisairas joka tekee mitä haluaa.

Siin tapauksessa meidän tulee tehdä kaikkemme, että hullu saadaan pakkohoitoon. Siis toimia päinvastoin kuin sinä haluat.

• Anonyymi

Paljonko ruplan kurssi oli kun hait kaalia torilta?

• Anonyymi

Suomestä köyhä saa halvalla kaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomestä köyhä saa halvalla kaalia.

Kyllä kaali 2-3€ kpl monta kiloa keittoa laatikkoa raastettua ja rahat säästyy pysyy hoikkana. Heti kun ostaa muuta lihoo tulee sokeritauti ja voi huonosti. Lenkille vaan.

• Noloa syöttää tänne suoria valheita

🤣🤣🤣

• Entä sinä? Joko kävit?

• Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

Entä sinä? Joko kävit?

Ei näemmä natopelle ymmärrä olevansa suljetulle osastolle kuuluva natoterroristi!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei näemmä natopelle ymmärrä olevansa suljetulle osastolle kuuluva natoterroristi!

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Jopa perinteisesti visusti puolueeton Sveitsi ottaa käyttöön kaikki ne venäjän vastaiset pakotteet, jotka EU on jo säätänyt.

• Anonyymi

Kyllä Suomen toiminta on uhkapelia ja vaarallista ilman linkkejäkin.

• Anonyymi

Sveitsin Pankkisalaisuus vuottaa.
        Siis selvää on että Uusi maailmanjärjestys NWO New World Order on kaiken takana.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyse nyt on siitä, onko väite totta vai ei. Älä heittäydy idiootiksi.

• Anonyymi

Hyvä Sveitsi hyvä kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis selvää on että Uusi maailmanjärjestys NWO New World Order on kaiken takana.

OWO:n Old World Order aikaan Suomen köyhälläkin oli varaa autoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi helvetti mitä rähmällään oloa vieläkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Muistutetaan taas satunnaiskävijöille, että NWO on äärioikeistolaisten uskonlahkojen johtokoplien keksimä olkiukko, jonka takana on Saatana juonineen ja joka ohjaa maailmassa lähes kaikkea poliittista toimintaa paitsi trumpilaisia ja putinisteja, jotka yhdessä taistelevat NWO:ta vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OWO:n Old World Order aikaan Suomen köyhälläkin oli varaa autoon.

Mites CIMin tai COBeen aikaan?

• Anonyymi

Pietarin trollitehtaan uutisia.
      Häipykää kusetetut ja aivottomat lampaat.

• Anonyymi

Sodan loputtua, kelvottomat Pietarin trolliluuserit palautetaan taas vankilaan. Jos yrittävät karkuun päätyvät liikkuvaan, savuavaan polttouuniin. Mikä yeitäkin odottaa: kurjuus ja köyhyyden kauheudet. Venäläiset ovat harjoittaneet kannibalismia, kun ruoka loppuu.

• Anonyymi

Olla sinä lampaat hiljaa tärkeät asioista.

• Anonyymi

Ukrainalaiset sotii koko sivistyneen demokraattisen maailman puolesta. Aseistaminen on vähintä mitä voimme tehdä. Toivottavasti kolonna tuhotaan nopeasti ja perusteellisesti.

• Anonyymi

Toivottavasti !

• Anonyymi

Paisti ne ei räjäytettyä maantietä poikki missä hyökkääjä etenee . Lopettakaa noi tyhmät jutut uskonnoissa uhrataan ihmisiä poltto uhrina Mooses molokki

• Anonyymi

Suomen kannattaa antaa kaikki aseet Ukrainaan , näin Suomen miehitys onnistuu hyvin lumikinosten sulettua . Rajan ylitse voi kävellä Venäjän sotajoukot . Hienoa Suomi .

• Anonyymi

Hyvin menee. Rauha ja rakkaus on aina ollut vasemmisto ja demareitten suuri ideologia. Suomi ei sodi, rakkaus marsii rajan yli!

• Anonyymi

Ei ne kävele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin menee. Rauha ja rakkaus on aina ollut vasemmisto ja demareitten suuri ideologia. Suomi ei sodi, rakkaus marsii rajan yli!

Rauha on aina parempi kuin sota

• Anonyymi

Suomalaisten päättäjien tyhmyyden määrä on mittaamatonta, siis ihan kaikkeen suostutaan , jos vain joku huomaa pyytää. Ääliömäistä sakkia!

• Repe_RuutikaIlo
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisten päättäjien tyhmyyden määrä on mittaamatonta, siis ihan kaikkeen suostutaan , jos vain joku huomaa pyytää. Ääliömäistä sakkia!

Oletko löytänyt eduskunnasta ainuttakaan viisaampaa poikkeusta?

Joko muuten huomasit, että Tissi perustaa uuden puolueen?

• Anonyymi

Kävellä . Eikö niillä olekaan lentokoneita että voi helvetti.

• Anonyymi

Kaikki suomalaiset on päätetty kuljettaa Siperiaan, joita ei siis heti tapeta.

• Anonyymi

Nyt ei laiteta päitä piiloon. Kaikki apu Ukrainaan. Venäjää pelkäävät voivat muuttaa Arkalaan.

• Ryssäntrolleihin iskee jo epätoivo.

Hyvä! :D

• Anonyymi

Noin näkyy käyneen. Eikä ihme!
        Eihän nuo ryssän autot Ukrainassa edes kulje työntämättä.

Venäjä on kehitysmaa. Afrikasta kun löytyy yhtä kehittyneitä maita vaikka miten monta.

Lisäksi Venäjä on osoittanut olevansa luopio ja vihollinen. Suomen turva ja ystävät on Brysselissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin näkyy käyneen. Eikä ihme!
        Eihän nuo ryssän autot Ukrainassa edes kulje työntämättä.

Venäjä on kehitysmaa. Afrikasta kun löytyy yhtä kehittyneitä maita vaikka miten monta.

Lisäksi Venäjä on osoittanut olevansa luopio ja vihollinen. Suomen turva ja ystävät on Brysselissä.

Näin on. Ja näkyy olevan muuallakin. Sen on nyt näyttänyt maitten toiminta venäjää vastaan kaikkialla.

• Anonyymi

Osa trolleista on varmaan seinäkellon tasoisesti sekaisin vrt. uskontofundamentalisti. Eli ihan sama, mitä sanot, näkemys ei muutu, ikinä.

Pikkupalkkiolla sepustuksia tuottava jengi sen sijaan on aika pahan henkilökohtaisen valinnan edessä. Valitako aluetulta siviilikohteeseen ampuneen raketiston uhrin, 6-vuotiaan tytön puoli. Vai pirun monta vuosikymmentä vanhemman, mielisairaan vanhan pikku kääkän puoli, kun hän vielä lymyilee kaukana bunkkerissaan. Ei edes tutustu, millaista harhaiskua lähettämänsä joukot aiheuttavat.

Ehkä se palkattu trollikin kirjoittaa, mutta konfliktin jälkeen iskee viimeistään kova morkkis. Aika vaikeaa asettua lastentapattajan puolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa trolleista on varmaan seinäkellon tasoisesti sekaisin vrt. uskontofundamentalisti. Eli ihan sama, mitä sanot, näkemys ei muutu, ikinä.

Pikkupalkkiolla sepustuksia tuottava jengi sen sijaan on aika pahan henkilökohtaisen valinnan edessä. Valitako aluetulta siviilikohteeseen ampuneen raketiston uhrin, 6-vuotiaan tytön puoli. Vai pirun monta vuosikymmentä vanhemman, mielisairaan vanhan pikku kääkän puoli, kun hän vielä lymyilee kaukana bunkkerissaan. Ei edes tutustu, millaista harhaiskua lähettämänsä joukot aiheuttavat.

Ehkä se palkattu trollikin kirjoittaa, mutta konfliktin jälkeen iskee viimeistään kova morkkis. Aika vaikeaa asettua lastentapattajan puolelle.

Toivottavasti joskus Venäjän kansalaiset ja varsinkin äidit saavat tietää todellisuuden psykopaatti Butinin tappamista viattomista ihmisistä. Jos keskustelussa olevat trollit niin ihannoivat Venäjää, niin menkää ihmeessä takaisin Venäjälle Butinin alaisuuteen. Butin on todella ala-arvoinen sotarikollinen, joka kuuluu vankilaan tai loppuelämäkseen suljetulle osastolle mielisairaalaan.

• Anonyymi

Sodassa on sodan lait ja ihmistä tulee täysi peto.
      Vihaa vaan kasvaa ja aggressiivisuus. Olotila tuottaa negatiivisia tunteita hormoneja, entsyymejä ja happaman bakteerikannan. Ja se vasta tapaa ajan myötä, ja on turmiollista elämälle turmelee vielä ilmapiirin.
      Saatana ja Perkele meinaa jo kuolla nauruun.

Tehkää parannus!

• No ei tuo psykopaatin hyökkäyssota sentään meistä johdu. Vaikka kuinka perkeleesti tekisimme parannusta, siellä se vaan tappaa lapsia kauhupommeillaan.

• Anonyymi

Meikäläinen media jatkaa taistelun ylistämistä ja Nato-piehtarointia vanhaan tahtiin eikä edes pohdi rauhan mahdollisuutta.

• Anonyymi

Tuntuu kuin törni ja jammu olisi samassa persoonassa. Patologinen psykopaatti.

• Miten psykopaatin kanssa muka pohditaan rauhan mahdollisuutta?

Ainoa mahdollisuus lähtee siitä, että tällä on itsellään pistooli ohimolla.

• Anonyymi

No mikä on mielestäsi todennäköisyys, että kalsarinmyrkyttäjä marssii omatoimisesti Haagiin tuomiolle? Mikä on todennäköisyys, että ylipäätään kuka tahansa vakaviin rikoksiin syyllistynyt ilmoittautuu aina itse.

Eikä nyt ole mikään kännitappo kyseessä vaan lapsia menee Tuonelaan sitä mukaa kuin pelkuripappa ideoi yhä sairaampia kuvioita bunkkerinsaan. Sivutuotteena tapattaa ison joukon nuoriaan ja kerää tuhkat kukkapenkkiinsä liikuteltavasta krematoriostaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No mikä on mielestäsi todennäköisyys, että kalsarinmyrkyttäjä marssii omatoimisesti Haagiin tuomiolle? Mikä on todennäköisyys, että ylipäätään kuka tahansa vakaviin rikoksiin syyllistynyt ilmoittautuu aina itse.

Eikä nyt ole mikään kännitappo kyseessä vaan lapsia menee Tuonelaan sitä mukaa kuin pelkuripappa ideoi yhä sairaampia kuvioita bunkkerinsaan. Sivutuotteena tapattaa ison joukon nuoriaan ja kerää tuhkat kukkapenkkiinsä liikuteltavasta krematoriostaan.

No venäläisillähän on omatoimista kokemusta rintamalinjan toiselta puolelta Berliinin raunioissa. Antautuiko iso pomo silloinkaan pahoitellen aiheuttamaansa vaivaa?

• Anonyymi

Kun venäläiset sotajoukot palaavat huomenna Venäjän puolelle,arvatkaa mikä riemu valtaa Euroopan ja Venäjän ja Ukrainan kunnaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu kuin törni ja jammu olisi samassa persoonassa. Patologinen psykopaatti.

Jammu on helluntailainen.

• Anonyymi

Miten psykopaatin kanssa muka pohditaan rauhan mahdollisuutta?

Ainoa mahdollisuus lähtee siitä, että tällä on itsellään pistooli ohimolla.

Hyvin sanottu

• Anonyymi

No missä se linkki uutiseen?
      Jos tässä pitää valita että tuetaanko Ukrainaa yhtenäisenä EUn kanssa vai liitytäänkö Venäjän kannattajiin niin eiköhän se ole aika selvä mitä me tehdään.
      Venäjä uhkailee muutenkin nato jutuillaan ja sitten ihmetellään lopputulosta.
      Järjen käyttö sallittu

• Anonyymi

Loppujun lopuksi nuo aseet päätyy rikollisten käsiin.

• Anonyymi

Onko rikollista puolustaa omaa maataan, vai tarkoitatko että venäläisten käsiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko rikollista puolustaa omaa maataan, vai tarkoitatko että venäläisten käsiin?

No ei se ukrainakaan ihan syytön ole..

• Anonyymi

Ei päädy

• Anonyymi kirjoitti:

No ei se ukrainakaan ihan syytön ole..

No ei, jos oman maan puolustaminen on rikos. Ja Putlerin mielestähän se onkin, "sodan pitkittämistä" tjsp. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii Ukrainassako ei ole muka rikollisuutta??? Sitähän on levinnyt sieltä Itä - Eurooppaan vaikka millä mitalla. Kyllä sä oon vaan niin kertakaikkisen typerä id100tti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii Ukrainassako ei ole muka rikollisuutta??? Sitähän on levinnyt sieltä Itä - Eurooppaan vaikka millä mitalla. Kyllä sä oon vaan niin kertakaikkisen typerä id100tti.

Varkaita on

• Anonyymi

Katselkaapa Venäjän mediaa.
      Meneillään on vain pieni puhdistus ja sekin vain Ukrainan itäosissa.
      Yhtään venäläissotilasta ei ole kuollut.
      jne.

• Anonyymi

Harmi kun ei osaa heidän kieltään.
        Aika järkkyä jos tollasta potaskaa kansalle syötetään. On kyllä aikamoista vedätystä ja kyllä kansa sen lopulta tajuaa vai pitävätkö noin tyhmänä

• Anonyymi

Uskotko oikeasti että venäjällä on lehdistön- ja sananvapaus.

• Anonyymi

Kyllähän nuo jo eilen joutuivat myöntämään, että venäläisiä sotilaita on kuollut taisteluissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä Suomessa on kyllä niin erilaiset käytännöt. Se on sanomattakin selvä että olemme samoilla linjoilla lännen ja ihmisten kanssa jotka ajattelevat samoin kuin me ja demokratia vielä toimii. Kuka hullu kaipaa diktatuuria?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Suomessa lehdistön- ja sananvapaus? Mitä meille näytetään ja toitotetaan kuin yhdestä tuutista? Aivan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika järkkyä jos tollasta potaskaa kansalle syötetään. On kyllä aikamoista vedätystä ja kyllä kansa sen lopulta tajuaa vai pitävätkö noin tyhmänä

On parempi olla osaamatta vihollisen kieltä.

• Anonyymi

Venäjän media on mitä on. Täyttä paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Eikä monessa muussa maassa. Vaikka persut huutaa ettei meillä muka ole sananvapautta nuo jotka eniten rienaa näillä palstoilla peräsuoli punaisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä Suomessa on kyllä niin erilaiset käytännöt. Se on sanomattakin selvä että olemme samoilla linjoilla lännen ja ihmisten kanssa jotka ajattelevat samoin kuin me ja demokratia vielä toimii. Kuka hullu kaipaa diktatuuria?

Yksi poliittinen ryhmä meillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Suomessa lehdistön- ja sananvapaus? Mitä meille näytetään ja toitotetaan kuin yhdestä tuutista? Aivan..

Kyllä meillä on sananvapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tää Suomenkaan uutisointi ole muuta kuin potaskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Suomi24:ssä sananvapaus. Koko ajan asialliset viestit poistuu ja törky jää.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä saa sanoa ja lukea tasan mitä lystää. Kuka tahansa pääsee vaikka sadalle Venäjää ylistävälle mediasivustolle parilla klikkauksella, eikä koira perään hauku. Venäjää saa myös vapaasti ylistää keskustelupalstoilla – samalla Suomen demokraattisesti valittuja päättäjiä pilkaten ja solvaten.

Naapurissa taas vangitaan jo siitä, jos kehtaa julkisesti puhua hyökkäyksestä eikä sotilasoperaatiosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinua ei olla vaiennettu. Kokeilepa siellä Venäjällä olla Putinin kanssa julkisesti eri mieltä. Oletko julkisuudessa pitkäänkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko parempi pistää pää pensaaseen,rohkea haluaa tietää totuuden myös itsestään.

• Anonyymi

Mihin ne 8 vuoden aikana tapetit kristityt on haudattu Venäjällä ? Entä koronaan kuolleet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Eikä monessa muussa maassa. Vaikka persut huutaa ettei meillä muka ole sananvapautta nuo jotka eniten rienaa näillä palstoilla peräsuoli punaisena.

Asuuko rajatorpalla venäläisiä

• Anonyymi

Venäjä on jo päättänyt hyökätä suomeen seuraavaksi. Ei mitään merkitystä mitä nyt tehdään, suomettuminen ei enää kannata. Venäjän kanssa ei pysty neuvottelemaan, se vain sanelee, ei neuvottele.

• Anonyymi

Aikaa menee ennen kuin saavat työnnettyä romukulkueensa Suomen rajan yli.

• Anonyymi

Ei onnistu hyökkäys.

• Anonyymi

Kontulassa asuu venäläisiä

• Anonyymi

Miten ne venäläiset tulee Suomeen?
      Työntämällä autojaan, kun ei ne romut muuten kulje?
      Ponivankkureillakin eteneminen on nopeampaa.

• Anonyymi

Venäjällä on huomattavasti enemmän merkkiautoja ja muita luksusbrändi tuotteita, just sayin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjällä on huomattavasti enemmän merkkiautoja ja muita luksusbrändi tuotteita, just sayin..

No niillä merkkiautoillako ne hyökkää ?

• Anonyymi

Niillä on mopoja

• Anonyymi

Sale julisti salaisen sodan puolelle maailmaa, siihen Kiina liittymään.
      Se on Venäjän selkäranka.
      Trump myötäili Kim Jong-unin aikana, menikö pupu pöksyyn?

• Anonyymi

Kiina vihainen venäjälle, kun putin ei puhunut hyökkäyssuunnitelmistaan ukrainaan. Ukrainassa on nimittäi tuhansia kiinalaisia, joita on sodan jaloissa. Kiina tarvitsee maailmaa ja on vanjan vihollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiina vihainen venäjälle, kun putin ei puhunut hyökkäyssuunnitelmistaan ukrainaan. Ukrainassa on nimittäi tuhansia kiinalaisia, joita on sodan jaloissa. Kiina tarvitsee maailmaa ja on vanjan vihollinen.

Venäjä jäi nyt yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vihainen. Käy lukemassa China Daily.

• Anonyymi

Mitä nyt peitellään sodalla a mistä se on johdettu???
      Liittyykö ehkä "uuteen MAAILMAN järestykseen "

• Venäjän kurjistumista ainakin peitellään, mutta harmillisesti vain yhä suuremmalla kurjistumisella.

• Anonyymi

Suomen antama tuki on pieni verrattuna muihin maihin. Mitä Saksa lupasi annettavaksi? Entä USA? Ei todellakaan mikään Suomen syy, tekosyy ehkä Putinille johonkin

• Anonyymi

Ruotsikin lahjoittaa aseita, enemmän kuin Suomi.

• Anonyymi

Kolmas maailmansota tuhoaa venäjän.

• Anonyymi

Maailma ilman Venäjää ei ole säilyttämisen arvoinen, totesi venäläispoliitikko hiljattain, kun uhkaili ydinaseilla.

• Anonyymi

Putin tuhoaa Venäjän ja tämän tietää voimaton Venäjän eliitti. Venäjän kansa elää vielä Putinin propagandan luomassa todellisuudessa ymmärtämättä tilannetta.

• Anonyymi

Viholliset kaukaa, ystävät läheltä, vanha viisaus.

• Anonyymi

Sale on toista mieltä.

• Tätä ei Putler ymmärtänyt.

• Anonyymi

Tätä ei Putler ymmärtänyt.

Uhraako Repe ihmisiä elukoita MOLOKILLE

• Anonyymi

Jos NATO joukot aktivoidaan niin USAlta on tulossa 8500 sotilasta itä-Eurooppaan

• Anonyymi

Sodassa ja rakkaudessa kaikki säännöt ovat sallittuja, myöskin murhat valheet eli propapanda varsinkin, niimpä.

• Anonyymi

En minä ole tehnyt mitään virhettä pääministeri on tehnyt virheitä, ikinä edes äänestänyt tuollaista vampyyrin näköistä myyjää joka nyt myy Suomen valtiota ammattinsa mukaisesti alennuksella ulkomaille.

• Anonyymi

Tämä on paholaisen sota on sitten puolesta tai vastaan. On otettava objektiivinen täysin tyyni katsantokanta. Kolmas osapuoli täytyisi tuomaroida.
      Tuomio on jo annettu, kuka on takapiru tausta? Siitä ei puhu kukaan, ja mitkä on motiivit jotka liikutta sotatoimia.
      Sotatoimet ja sopimukset on eri asia. Viha on noussut muuallakin maailmassa, joka turmelee elämän laadun.

• Anonyymi

Suomi hakee rauhaa lähettelemällä aseita 🤣🤣

• Anonyymi

Venäjä hakee rauhaa tappamalla ihmisiä, siviileja ja sotilaita. Naisia, lapsia, miehiä, vanhoja, nuoria. Kaikki kelpaa Venäjän rauhan alttarille

Koska he voivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjä hakee rauhaa tappamalla ihmisiä, siviileja ja sotilaita. Naisia, lapsia, miehiä, vanhoja, nuoria. Kaikki kelpaa Venäjän rauhan alttarille

Koska he voivat.

Hieno "rauhanturvaoperaatio" Venäjältä, kun parin päivän jälkeen uhkaillaan ydinaseilla.

• Anonyymi

Tarkoititko RT:n Igoria?

• Anonyymi

Putin ei kuuntele rauha juttuja. Se on oltava kova kovaa vastaan jos Venäjä halutaan pysäyttää.
      Joo jos hänen ehtonsa kelpaavat niin sota loppui mutta ei Ukrainan pidä Venäjälle maata luovuttaa palastakaan

• Anonyymi

Kohtuullisen sairasta ajatella, että venäjän aseet olisivat vähemmän tappavia. varsinkin kun niillä on hyökätty toisen valtion alueelle ja sen väestön kimppuun.

Mutta trollit ovat sairaita venäjä-kiihkossaan.

• Anonyymi

Harmittaa kun en näe noita Sky News ja CNN nyt, silloin kun tapahtui tuo 9/11 amerikkalaisilla, katsoin suorana kuvaa, oli juuri ennen jotain koetta koulussa oli iltapäivällä, muistaakseni joku tietoliikenneteknologian tentti-juttu, piti mennä siihen tenttiin... juuri ehdin nähdä miten ihmiset hyppivät tornitaloista kuolemaan.

Ja tosiaan puhuimme kavereiden kanssa ennen tentin alkua että mitä kukakin oli katsonut joku CNN:ltä minä SKy;lta että mitä tapahtuu...

• Anonyymi

Miten te maanpetturit jaksatte usko että toi paskaläjä nimeltään Venäjä enää koskan nousisi?

• Anonyymi

Onneksi suojanamme on maailman tasapainoisin valtio USA... 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin olemme, ei meitä kukaan auta...

• Anonyymi kirjoitti:

Yksin olemme, ei meitä kukaan auta...

Niin, te olette, mutta me emme. 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eurooppalainen ei kumartele Amerikaan eikä Venäjään päin

• Anonyymi
      • Anonyymi

Videota on jo jaettu lähiaikoina mm. Amerikan eri uutis-sivustoille ja muille tahoille. Vanha video mutta näyttökertoja yllättävän vähän.
        Todellinen profeetta oli ja Jumalan mies. Kuollut jo 2015

• Anonyymi

Hulluus sai taas vallan

• Anonyymi

Jokainen, jolla on ase ja sitä käyttää toisten ampumiseen, ei ole enää siviili. Näinollen jokainen Ukrainalainen joka mediassakin uhittelee rynkky kourassa lasketaan sotilaaksi venäjän taholta. Tämä tarkoittaa sitä, että Ukrainassa ei enää ole siviilejä kuin vähän, joten joukkotuhoaseita voidaan käyttää.

• Onpa kiintoisa oikeutus joukkotuhoaseille!

Mistä kansainvälisen oikeuden pykälästä se on peräisin?

• Anonyymi

Suomessa tv-ohjemat on kohdistettu 10-vuotiaille, ja sen näkkee täällä miten hyvin se toimii, se luo aidon maailmankuvan.
      Vanhempi väki on niin viisaita, uskoo jo mainoksiin, se on elävää todellisuutta.
      Ne menee pornopuolelle karkuun siinne ihanne mahan alapuolelle.

• Anonyymi

He siis todellakin johtavat maailmaa
      https://www.youtube.com/watch?v=-b8TBPSTuiM

Kun WEF ajaa digitaalista henkilöllisyystodistusta, jossa ehdotetaan verkkokäyttäytymisen, ostosten, biometriikan ja muiden seikkojen seurantaa - olemmeko menossa kohti omaa sosiaalista luottojärjestelmäämme?

"WEF:n avoimesti mukana olevat poliitikot sanovat, kun heiltä kysytään suuresta resetistä, että se on salaliittoteoriaa. Tätä aihetta koskeva kaasuvalistus on riistäytynyt käsistä. Kunnioitusta siitä, että teillä on kivennäisaineita puhua tästä asiasta, koska monet poliittisesti vasemmalle kallellaan olevat ihmiset eivät puhu siitä peläten, että heidät leimataan oikeistolaisiksi tai salaliittoteoreetikoiksi. Ehdollistaminen on ollut uskomattoman tehokasta, joten paljon kunnioitusta, Russel."

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

• Anonyymi

• Anonyymi

Venäjä voi voittaaa taistelun. Venäjä voi tappaa kaikki ukrainalaiset ja pommittaa Ukrainan kivikaudelle, mutta Venäjä ei ikinä saa Ukrainaa, tai voita sotaa.

Putin on jo hävinnyt.

Tätä putinistit eivät ymmärrä, koska he he eivät ymmärrä vapautta ja demokratiaa. He eivät ymmärrä ukrainalaisten sielunmaisemaa. Ukraina ei ole Venäjää, eikä koskaan tule Venäjää olemaan. Venäjällä on jo riittävästi pinta-alaa, mutta senkin he tuhoavat; mihin he tarvitsevat lisää maata, kun eivät osaa pitää huolta Venäjästä ja sen ihmisistä?

• Anonyymi

Olipa hyvin kirjoitettu

• Anonyymi

Venäläisten miellyttäminen ei tuo rauhaa...

• Anonyymi

Suomen johto on tekemässä kohtalokkaita virheitä. Sen toimet tullaan varmasti huomioimaan lähitulevaisuudessa Suomen ja Venäjän välisissä suhteissa. Olisi odottanut hieman vastuullisempaa politiikkaa suomen nykyjohdolta. Tosin suomen solmima orjamainen Isäntämaasopimus antoi viitteitä suomen johdon epäsisänmaallisista löhtökohdista.

• Anonyymi

Tollasten toimien jälkeen turha muutenkaan olettaa mitään toimivia suhteita lähitulevaisuudessa. Jos presidentti siellä vaihtuu niin voi olla eri asia mutta riippuu myös heidän suhtautumisesta länteen ja jatkuuko aggressiivisuus.
        Olisi myös Venäjällä peiliin katsomisen paikka. Aina syytetään vain muita

• Anonyymi

Aivan oikein, ei putin kostamatta jätä, mutta kun kaikki kuvittelevat että vihreä siirtymä pelastaa koko maapallon. Etenkin täällä suomessa on kuvitelmat ihan uskomattomia, vihreä tulee ja vihreä pelastaa.

• Anonyymi

Putin tuhoaa Venäjän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putin tuhoaa Venäjän.

Näinpä. Historiaa hän ei ainakaan positiivisessa mielessä tule uudestaan kirjoittamaan. Jää historiaan Venäjän nöyryyttäjänä ja talouden romahduttajana?
        Oliko se tämän arvoista että saadaan Venäjä taas "nuoreksi" uudelleen. Koko maailma lähes kääntynyt häntä vastaan

• Anonyymi

Teidän kansallissosialistinen siirtymäkö pelastaisi Suomen? Äärioikeisto pelaa Venäjän pussiin!

• Anonyymi

Huomaan,että monilla viestien lähettäjille on ikioma pakkomielle jostain ryhmästä,tunkee väkisin sanomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putin tuhoaa Venäjän.

Butin on jo tuhonnut Venäjän

• Anonyymi

Oliko nyt kyseessä olkeasti CNN vai ehkä Russian Today?

Tätä on vaikea tarkistaa, kun Russian Todayn verkkosivuja ei tahdota saada päälle Venäjän ensiluokkaisista ATK-osaamisesta huolimatta.

• Anonyymi

Näyttää se ceeveessä hienolta tuo ammattivittuilija. Se on kova sana työmarkkinoilla.

• Anonyymi

Suomi on velvollinen auttamaan tee toisille se mitä toivot itsellesi vastaavassa tilanteessa?🤔🤨🙄

• Anonyymi

Kusipää. Ei ase ketään tapa,vaan sen käyttäjä. Oli se sitten tehty vaikka missä.

• Anonyymi

Voi kun jonkun maan armeija tappaisi kaikki Ukrainaan hyökkäävät vähä älliset !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun jonkun maan armeija tappaisi kaikki Ukrainaan hyökkäävät vähä älliset !

Ukrainalaiset ainakin yrittävät kovasti.

• Anonyymi

HAHAHA kovin monikaan suomen ukrainalle lahjoittama aseistus ei koskaan päädy ukranalaisten käsiin. Toveri Putin ehtii korkata kaikki lähetykset ja kiittää aikanaan suomea ylimääräisistä leikkikaluista postikortilla tai ohjuksilla sladin lähiöihin. Erityisen mielenkiintoinen pommituksen kohde Putlerille on lännen hybridikeskus vallilassa ja ateisti kun Putleri on niin pistää varmasti kaikki helsingin kirkotkin maan tasalle.

• Missä tämä lausunto on luettavissa?

• Anonyymi

maailman nousevat talousmahdit eivät tuomitse Venäjän hyökkäystä.
      Täyttää puuttuvan aukon. BRICS-maat.
      Kirjoittaa Ylen ulkomaantoimittaja Mika Mäkeläinen.

• Anonyymi

Välillisesti osallistua sotaan oli virhe, toivottavasti ei kostaudu.
        Jotain täytyisi tehdä, koska olemme puskurivaltio jossa on Naton mielekästä käydä sotaa.

• Anonyymi

Mistäpä ne tietää mikä sotilas on tapettu Suomiaseella.

• Anonyymi

Aivan v*Tun sama tässä vaiheessa. Siellä on jo tosi paha tilanne. NATO tähän ehkä isommin tulee puuttumaan ja Venäjän kosto suuntautuu sinne sitten?

• Anonyymi

Tekee tai uhkaa Putin mitä hyvänsä, Putin lähtee tämän jälkeen.

Läntiset demokratiat pitävät nyt yhtä enemmän kuin koskaan ikinä.

Kyseessä on Ukrainan sota ja kansanmurha ja vastuussa siitä on Venäjä.

• Anonyymi

Putinin ja Venäjän kohtalo on lopulta myös Kiinan kohtalo.

Jos Putin ja Venäjä romahtaa täydellisesti Lännen edessä, kuten näyttää käyvän, niin voimme odottaa, että myöhemmin sama tapahtuu Kiinalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Putin ja Venäjä romahtaa täydellisesti Lännen edessä, kuten näyttää käyvän, niin voimme odottaa, että myöhemmin sama tapahtuu Kiinalle.

EU hajoaa, Puola ja Unkari teeskentelee sanktioissaan, energia kallistuu Italia menee nurin ja velkamaat, niitä me saame tukea jos olemme olemassa vielä.
        Niitä EU:n sotakorvauksia tulee kasvamassa määrin riittämään, niillä ei ole loppua.
        Vaikka ei sotaa tuliskaan.

• Olen kysynyt ennenkin sinulta, miten tehdään kansanmurha tilanteessa jossa kyseisen kansan takana on avoin raja, miljoona neliökilometriä tilaa ja maailman toiseksi suurin armeija?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiina on onnistunut nostamaan kansan elintasoa hurjasti, Venäjä vain laskemaan. Tässä on olennainen ero hallinnon legitiimiyden kannalta.

Putler eroaa myös Hitleristä radikaalisti: Hitler antoi saksalaisille kohoavan elintason sekä muutamia huikeita poliittisia ja sotilaallisia voittoja, kun taas Putlerin ensimmäisen ison sodan tulokset hipoisivat jo naurettavuutta, ellei se sota olisi niin raaka.

• Anonyymi kirjoitti:

EU hajoaa, Puola ja Unkari teeskentelee sanktioissaan, energia kallistuu Italia menee nurin ja velkamaat, niitä me saame tukea jos olemme olemassa vielä.
        Niitä EU:n sotakorvauksia tulee kasvamassa määrin riittämään, niillä ei ole loppua.
        Vaikka ei sotaa tuliskaan.

Puola teeskentelee? Missään päin Eurooppaa ei vihata Venäjää kuten siellä. 😄

• Anonyymi

Tulevaisuudesta en tiedä. Suomi on selvin sanoin tuominnut Venäjän hyökkäyksen yhdessä koko Euroopan kanssa.

Putinin tarinankerrontaan ei ainakaan sovi, että pitäisi tulla pelastamaan suomalaisia eurooppalaiselta hapatukselta tai yhteistyöltä Naton kanssa. Ei me pyydetä sitä tänne ja me kerrotaan se maailmalle.
      Ei ehkä pysty omallekaan kansalleen myymään tällaista satua.

Kansainvälisen oikeuden mukaan saa lähettää aseita maalle itsepuolustustarkoituksessa. Saksakin lähetti ja niillä on siihen historiallinen taakkansa.

• Anonyymi

Perinteisesti visusti puolueeton Sveitsikin ottaa nyt käyttöön kaikki venäjän vastaiset pakotteet joita EU/USA on asettanut.

• Onpas se länsi kädetön, kun ei osannut liikekannallepanoakaan järjestyttää ajoissa, jotta sota varmasti pysyisi ukrainalaisten juttuna pitempäänkin.

Ei tuo ainakaan Naton operaatiolta kuulosta...🤔

• Anonyymi

Venäjä on maailmankaikkeuden säälittävin paikka.
      Vain täydellinen häpäiseminen voi auttaa Venäjää ryhdistäytymään.

• Anonyymi

Ihme mikseivät käytä neuvostohirviön piippa pipoja ? Näyttäisivät kääpiöt pitemmiltä .

• Anonyymi

Toivottavasti rynkyillä saadaan tapettua edes jokunen valloittajan sotilas ja kertasingoilla ajoneuvo.

• Anonyymi

Parasta mitä tällä hetkellä voi tehdä, on auttaa ukrainalaisia auttamaan itseään ja meitäkin siinä samalla.

Jos puttepossun ukrainankestit olisivat menneet putkeen, niin sama sakki olisi kohta ryhmittymässä itärajallemme.

Silloin ei mietittäisi muutamaa kivääriä vaan sitä onko siviileille pommisuojia.

• Anonyymi

Juurikin näin ja Ruotsi taistelisi taas viimeiseen Suomalaiseen mieheen asti……

• Anonyymi

"Ukrainan asia on meidän asiamme" on kliseinen mutta harvinaisen tosi lausuma. Suomen etu on, että Venäjä ei onnistu Ukrainassa ja että Ukrainan retki on sille mahdollisimman vaikea ja resursseja kuluttava.

• Anonyymi

Sitä vaan ei tiedä hidastaako venäjää vastaan tehdyt iskut Putinin suunnitelmia vai lisääkö vaan vihaa ja uusia päämääriä ja liittolaisten haalimista natseja vastaan.

• Anonyymi

Natseja näkyy nyt joka puolella. Koko länsi on natsien vallassa ja vihollisia riittää

• Psykopaatin vihan määrän laskeskelu on kyllä askareista turhimpia. Puhumattakaan yrityksistä alentaa sitä.

• Anonyymi

Rakkaat venäläiset, syrjäyttäkää maanne tuhoava diktaattorinne!

• Anonyymi

Pian noilla rusofobeilla tulee totuus eteen. Nimittelemällä räkättämällä ja toisia syyttelemällä ei politiikkaa tehdä. Ukrainan sota tulee loppumaan ja sitten tutkitaan tätä uudelleenmuotoutunutta maailmaa. Europpa on varma häviäjä. Jo tällä hetkellä USA on lähinnä tarkkailijana tässä euroopalaisessa rusofobia näytelmässä. USA ei ole sulkenut ilmatilaansa Venäjän koneilta, se ei ole sulkenut Boeingon koneiden myyntiä, huoltoa eikä varaosatoimituksia. USA on lisännyt polttoaineiden ostoa Venäjältä, samalla kun eurooppa tule hirttämään itsensä Nortstrean kaasuputkella ja kaasutoimitusten mahdollisilla lopettamisella. Kukakohan tässä on se typerin osapuoli?

• Anonyymi

Aivan politiikkaa tehdään venäjän malliin teoilla ja tykeillä, ja unohtamalla oman maan rajat täysin

• Anonyymi

USA nyt ei siksi ole puuttunut todennäköisesti vielä koska ydinase pelote on melko varmaan heitä vastaan osoitettu, juurikin että eivät puuttuisi asiaan.

Sitten kun puuttuvat niin helvetti tulee olemaan irti ja sota leviää väistämättä laajalle?

• Anonyymi

Mistä sinulla luulo että USA tarkkailijana? Täyttä valetta. Uutisen mukaan USA määrännyt Ukrainaan toimitettavaksi 350 miljoonan dollarin edestä aseita.

Polttoaineen ostoa todennäköisesti lisänneet koska kohta ei ehkä enää mahdollista jos Venäjä katkaisee toimitukset (jos nyt totta että ostoa on lisätty)

• >Kukakohan tässä on se typerin osapuoli?

Sanoisin että sinä nyt ainakin. 😏

• Anonyymi

Sinä!

Ilmiselvästi sinä!

Vaikka tehtäis gallup jossa kysyttäis maailman jokaiselta ihmiseltä erikseen, niin koko ihmiskunta olis sitä mieltä tuloksella 6 999 999 - 1 että sinä oot täys idiootti! 👍🏾 PISTE!

• Anonyymi

Noinko RT:ssä on kerrottu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä!

Ilmiselvästi sinä!

Vaikka tehtäis gallup jossa kysyttäis maailman jokaiselta ihmiseltä erikseen, niin koko ihmiskunta olis sitä mieltä tuloksella 6 999 999 - 1 että sinä oot täys idiootti! 👍🏾 PISTE!

Sulla on paha olla. Vauva palsta on hyvä paikka purkaa sitä? Tai vaikka lähtö Venäjän armeijaan

• Anonyymi

Miksi sitten sotaa pakenevat haluavat Euroopaan,koska täällä on paras hallintomalli,reilu oikeusjärjestelmä ja muuta sivistyneeseen yhteiskuntaan kuuluvaa.Tämä sota on puuttinin ja etuoikeutetun lähipiirinsä sota, -ei Venäjän kansan.

• Anonyymi

Jos tänne tullaan ,niin se onkin sitten vihervasemmistolle kinkkinen juttu, ketähän sen jälkeen ruvetaan hännystelemään, että oma nahka pelastuisi. Siinä onkin vihervasemmistolle pulma, koska se pettää aina oli tilanne mikä tahansa, Sen näki jo lipposen paavosta, haavistosta, halosen tarjasta, tuomiojan erkistä ym. Kun silmä vältti jo oltiin niin niin venäläistä että.

• Anonyymi

Meillä on menestykselliset yhteistyövuosikymmenet takanamme Neuvostoliiton, siitemmin Venäjän kanssa.
      Suomalaiset ovat osanneet reaalipolitiikan ja yhteistyö auttoi myös suomalaista vientiteollisuutta ja yhteiskuntaamme.

Nyt olen niin pettynyt Putiniin.Ikäänkuin kaikki hienot sanat ja teot, jolla rakennettiin rauhaa, ovat poispyyhkäistyt.

Tässä ollaan, Ukraina taistelee meidän puolestamme! Euroopan ja demokratian.

• Anonyymi

Ketä edes kiinnostaa Putinin mielipiteet? Ainoa missä hän on hyvä, on siviilien tappaminen.

• Anonyymi

Olet oikeassa. Kalsarinmyrkyttäjä keksii mihin tahansa toimeen vastatoimen. Vaikka olisimme lähettäneet ukrainalaisille vain purkin keksejä, vastatoimi voisi olla thermopommi Forssaan.

Hän tapattaa lapsia.

Ihan sama, mitä ajattelee. Mieluiten vetäisi joukkonsa pois ja vetäytyisi piilossaan vain syvemmälle nyyhkyttämään.

Tällä planeetalla ei hänelle tai hänenlaisilleen ole yhtään mitään käyttöä! Pysyköön poissa näkyvistä, paras ihan kaikille.

• Anonyymi

Putinin tukijat käyvät vähiin. Muutama tunti sitten pidetyssä YK:n kokouksessa suuri osa kokoussalin osanottajista poistui kokoustilasta Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrovin puheen ajaksi.

• Anonyymi

Taitaa jo hypridiosaamiskeskus häiritä nato vastaisten yhteyksiä Suomessa mitä se kertoo natottajien moraalista?🤦🤦🤦

• Anonyymi

Sen, että sun tiivi-taavin kannattais opetella ensin edes kirjoittamaan ennenkuin alat trollaamaan tota lapsellista sontaasi? :)

*trololoo* 🤡 💩

• Anonyymi

Se nyt vielä puuttuisi, että Putin kehuisi aseiden lahjoittajia. Se vasta epäilyttävää olisi.

• Anonyymi

Ne on rauhanturvatuotteita, jotka on valmistettu Venäjällä ja Kiinassa.

• Anonyymi

… juu jotka lähetetään turvaamaan rauhaa Ukrainaan saapuneille venäläisille rauhanturvajoukoille! 👍🏾 *kööööh köh köh* :P

• Anonyymi

Putinin tulisi laukaista ydinkärki jokaista kaatunutta venäläissotilasta kohti

• Anonyymi

Olishan se kiva kokea sota edes kerran elämässä, saatais lisää veteraaneja kun edelliset alkaa jo loppua, etei veteraanirahankeräys lopu ja mee bisnekset nurin.

• Anonyymi

Älä poju leiki vakavilla asioilla. Sota ei ole kivaa.

• Anonyymi

Tarkka-ampujan luotiin kuoleminen ei pelota, et nimittäin tunne kipua.

• Anonyymi

Riippuu mihin osuu.

• Anonyymi

Suomen kannattaisi pitäytyä muonituksessa, ensiaputarvikkeissa ym tämän tapaisessa. Sotatilanteessa Suomella ei esim. ole tarpeeksi ohjuksia hyökkäyksiä, hävittäjiä ym. torjumaan. Ohjuksilla olisi saavuttanut suuremman pelotteen kuin hankkimalla hävittäjiä.

• Anonyymi

Olihan sitä ryssillä ylivoima 1939-1945, mutta kuinkas kävi?

• Anonyymi

Jos Putin olisi reilu jätkä, niin antaisi Karjalan takaisin. Sanoisi, että hoitakaa kaunista maatanne, älkää turmelko sen luontoa. Mutta niin paljon kuin teitä isoisia venäläisiä onkin, tavallisia tai johtajia, niin aina tuppaatte uhkaamaan pientä Suomea.

• Anonyymi

Otappa selvää kuka Suomen omistaa! Mineraalit ja teollisuuden, maksamme Italian velkaa "sotakorvauksia" ja ne kun vaan kasvaa. Eikä tule loppua.

• Anonyymi

Jos kaksi ihmistä tappelee keskenään linkkuveitsillä ja minä annan toiselle sen pyynnöstä puukon ja se tappaa toisen sillä puukolla. Enkös minä silloin syyllisty myöskin....edesautan puukotusta ja joudun vastuuseen.

• Anonyymi

Mitä tappoaseita? Niitä tullaan käyttämään rauhanturvaoperaatiossa.

• Anonyymi

PAKKOKOS SE ON HYÖKÄTÄ TOISEN MAAN ALUEELLE, PYSYISIVÄT KORIOISSA KODEISSAA, ETTÄ TOISEKIN SAA OLLA RAUHASSA.
      GEOPOLIITTISET TAVOITTEET OVAT PERSIISTÄ.

• Anonyymi

Päättäjämme eivät ymmärrä. Koulutus mennyt haaskuun, kun äly puuttuu.

• Anonyymi

Repikää nyt se Ottawan sopimus ennen kuin täällä on jokin nukkehallitus, se ei sitten NATO-hakemuksia enää täyttele.

• Anonyymi

Nukkehallitus on jo että se vain vaihtuisi toiseen.

• Anonyymi

Ja Putinin kätyri taas vauhdissa.

Painu nyt jo jakamaan puolueetonta tietoasi rajan toiselle puolelle.

• Anonyymi

Kun kumartaa Putinia on pakko pyllistää lännelle. Kävi vaan niin, että pyllistettiinkin Putinille

Joskus on pakko valita puolensa. Lisää asetukea Ukrainalle ja lyhyttä ikää Putinille toivoen.

• Anonyymi

Hyvin sanottu

• Anonyymi

S-market ja kansainväliset urheilujärjestöt näyttää mallia.
      Minkään Venäjältä tulevan kanssa ei pidä olla missään tekemisissä.
      Kaiken venäläisen täydellinen häpäiseminen on Lännen tehokkain ase.

• Anonyymi

Ei todellakaan mikään CNN-uutinen, vaikka Suomi24 taas niin harhautettiin uskomaan. Linkki CNN:lle puuttuu. Tietenkin.

Laitan paremman:

Komsomolskaja Pravda: "Elvis elää!"

• Anonyymi

Mikähän turva natosta=usa joka antoi ryssälle ase- ja muuta apua sotien aikana, voiko tuollaiseen luottaa

• Anonyymi

Venäjän ystävillä on hätä kun tulee turpaan sotilaallisesti, poliittisesti, taloudellisesti ja kukaan ei tottele.😭😭😫
      Koska alkaa täällä SKP,n ja sdp itku virsi kuten yleensä että he on uhreja?🤮😭😭😭😭😭😫😫

• Anonyymi

Hyvä . Karjala vapaaks.

• Anonyymi

Kyllä sen näkee tällä palstalla selkeästi, että jopa lehdistön sulku toimii, kun ihan peri Suomalaiset kommunistit ei pääse lukemaan Leninin sanomia, ja nyt pitä kiukutella täällä. Voi voi...

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SKP jäsenille on jo varattu ruokaa.....https://youtu.be/xfo7cNUazgE

Ne ei tartte mitään.aina ,aina itkemässä palkankorotuksia sossujen kanssa. nopeasti natoon,Sak lakkautettava.

• Anonyymi

Jos venäläinen hyökkää kotiini ja tapan hänet kiinalaisella aseella, niin kostaako Venäjä sitten Kiinalle?

• Anonyymi

. Aseet ei tapa ketään ,oli ne minkän maalaisia tahansa,vaan se on tappaja se liipasimesta vetäjä. Ja se ei ole suinkaan Suomalainen . Jos siintä kilahtaa,niin se on suuruuden hullun mielisairaan tekosyy.

• Anonyymi

Suomelle on kosto joka tapauksessa, teki mitä vaan. Kaikista parhaiten Suomi olisi puolustanut Urainaa, kun olisi julistanut sodan venäjälle, olisi tullut kahden rintaman sota, mikä takuulla olisi vähentänyt Ukrainan uhkaa.

• Anonyymi

Siinä tapauksessa voidaan Nato-jäsenyyshakemus jättää jo tänään.

• Anonyymi

Suomi vedetään sotaan joka tapauksessa. Natoon ja heti ... kuin oltaisiin jo.

• Anonyymi

Jokainen Ukrainassa suomalaisella aseella tapettu sotilas vähentää Venäläisellä aseella Suomessa tapettuja. Parempi reagoida nyt kun tiedämmä että Venäläiset tulevat viimeistään syksyllä rajan ylitse panssareilla.

• Anonyymi

Mittee nää ryccä höpiset?
      "Suomiaseilla tapettu sotilas on kosto suomelle".
      Saako sulta tilata Igor niin monta kostoa kuin luoteja piisaa? 150000 luotia taidettiin Ukrainan tueksi antaa. Toivotaan, että jokainen löytää kohteen.

• Anonyymi

Ei virhettä.
      Paree sen natsi-Putinin sotapoika on kellistää sinne Ukrainan pelloille kuin tuoda tänne metsiin kitumaan.

• Anonyymi

Unohdetaan NATO välistä ja liittoudutaan suoraan USAn kanssa? Ei voi Venäjä ainakaan valittaa että Natoon liityttiin. Mulle sopisi hyvin USAn lippu tangossa tässä tilanteessa.
      Tai vaikka joku uusi versio missä olisi vähän molempia sekasin

• Anonyymi

Eikös sinne viety entisen DDR.n jäämistön Kalaskimoja. Ne on tehty Venäjällä, joutuivat sitten tappamaan yhden Venäläisen, yhtä ammuttua Venäläisten kohti. Tehokasta 🤔

• Anonyymi

Venäjän hyökkäysarmeijan sotilaita on ennestään haudattu parisataa tuhatta Suomen rajan tienoille. Kai sinne jo uusia mahtuisi tilalle.

• Anonyymi

Uraliin lannoitteeksi.
      Ja kyllä horsma kasvaa!

• Anonyymi

Aloittaja ihan pihalla...

• Anonyymi

Ja Venäjän ja Valko-Venäjän kansaa viedään kuin märkää rättiä tai pikkuisia lampaita.

Meneekö länsi samaan ansaan?

Venäläinen juristi sanoi, että lännessä ei ymmärretä venäläistä luonnetta: lännessä ihmisen lupaukseen luotetaan, mutta Venäjällä se lupaus voi tarkoittaa myös jotakin ihan muuta.

Ellei tätä ymmärrä, kaikki tapahtuu kuin aina ennenkin.

• Anonyymi

Sumi ei tarvitse Natoa mutta Usa Nato tarvitsee Suomea Vuron ja Balttian puollustamiseen.Venöjä ei ole Suomeen hyökännyt.Ainoastaan Neuvostoliitto
      Cccp.Suomi kärsii pakotteista kaikkein eniten ja Saksa.Ranska sekä muut isot Eu maat ovat kokoajan vieneet tavaraa Venäjälle mutta Valkovenöjän kautta.Suomi uskollisesti noudattanut Eu lampaana käskyjä.
      Suomella yli1300 km rajaa Venäjän kanssa.
      Kyllä kannattaa olla väleissä niin pärjäämme heidän kanssaan.Sumella ei ole kuin hävittävää jos Venäjälle käännämme selkämne.F -35 hankinta oli suuri virhe.
      Olis pitänyt ostaa Superhornetit tai Gripenit niin asiat olisivat hyvin.Tuomioja Halla-aho tai Väykkä pitää saada vähintään ulkoministeriksi tai oresidentiksi.
      Kokkaritko täällä nykyisin päättää.
      Kekkonen oli oikeassa.Ei Kokoomusta valtaan

• Anonyymi

"Venöjä ei ole Suomeen hyökännyt."

Ei Venäjä ole hyökännyt Suomeen kuin noin 20 kertaa viimeisten 600 vuoden aikana. Siis keskimäärin kerran 30 vuodessa. Voisi olla taas aika.

• Anonyymi

Sori kun tuli kirjoitusvirheitä mutta eiköhän kaikki ymmärtänyt.Toivotaan ettö Putleri syöstään vallasta.Oligarkit jo käy kuumana kun kauppa tyrehtyy ja rahantulo loppuu.

• Anonyymi

Suomi teki aivan oikein. Kukaan ei antanut aseapua suomelle viime sodissa. Hyvä olisi ollut jos olisivat antaneet, olisi lopputulos voinut olla toinen. Jos itsenäinen valtio joutuu rosvovaltion hyökkäyksen kohteeksi kuten nyt Ukraina on ihan oikein että muut auttavat keinolla millä hyvänsä. Venäjän pullistelu pitää saada loppumaan ja hullut kgb agentti presidentit vaihdettua normaaleihin presidentteihin venäjällä.

• Anonyymi

Voihan se ollakin että "yksikin suomiaseilla tapettu Putinin sotilas on kosto Suomelle", mutta toisaalta hyvähän se on jos Putinin sotilaita aletaan tappaa jo nyt, eikä vasta Suomessa.

• Anonyymi

Lisää rahaa siis jenkeille seuraavassa sodassa

• Anonyymi

Ehkä Suomen pitäisi nyt hyökätä venäjälle koska siellä ei varmaan ole sotilaita kun kaikki ovat Ukrainassa jumissa 64km panssarikolonnassa. Siinä olisikin yllätys heille kun kääntyvät takaisin niin entisen Ukrainan rajalla olisikin Suomen tulli ja siinä vaadittaisiin viisumia ja jos sitä ei ole niin ei pääsyä Suomeen.

• Anonyymi

Ryk og reis Putin til helvete og brenn der evig og alltid

• Anonyymi

Mitään virhettä tehty, kun todellakin AIVAN OIKEIN!

• Anonyymi

Luuleeko joku että tällä lampaan nussija kansalla ja kump. yhtä kova yhtenäisyys ja halu taistella, kuin esimerkiksi Saksalla ww2.
      Heillä kaikki toimii miten sattuu, rysän jiiri.
      Tuo kovin hitleril toimilta vaikuttava kuminaaman uudet lait kantaa ja toimii..hetken. Aikansa kutakin.
      Tämä tullaan kyllä pysäyttämään siinä missä muutkin maailman valloittajat. Ryssään ei voi iki päivänä luottaa ja heidän kanssa ei voi eikä pidä sopia yhtään mitään sopimusta. Kaikki turhaa.
      Täysi tuki sinne missä tilanne päällä.

• Anonyymi

CNN Belin mukaan yksikin Suomiaseilla tapettu Putinin sotilas on kosto Suomelle.

Katsotaan miten venäläiset pärjää?
      Kosta demoni,katso miten joukkosi pärjää talvisessa maastossa tai metsä maastossa?
      Täältä te saatte vain haudan !
      SLAVA UKRAINA!

• Länsimaiden puolustautuminen Venäjää vastaan ontietysti typerää. Lukekaa vaikka Radio Jerevanin välittämää totuutta:

Radio Jerevanin kuuntelija kysyy: Miksei venäläisistä kaupoista voi enää ostaa ruokaa niin paljon kun haluaa?
      Radio Jerevan vastaa: Neuvostoliiton romahdettua, länsimaisen hapatuksen levittyä Venäjälle, venäläiset alkoivat lihoa. Nyt aluksi kaupat alkavat rajoittaa kertaostosten määrää, myöhemmin otetaan käyttöön ostokortit varmistamaan, etteivät venäläist liho ja tuhoa kansanterveyttä Venäjällä.

• Anonyymi

Sinne lähettiin kypäröil ja luotiliivejä miten ne sit tappaa

• Anonyymi

Ja höpö höpö

• Anonyymi

Suomi teki valtaisan virheen torppaamalla oma-alotteisesti Eurooppalaiset turvatakuut ja Nato vitkastelut noin vuosina: 2004-2014. Suomettuneisuus näkyy ja voi edelleen kohtalaisen hyvin Suomalaisissa poliitikoissa laidasta laitaan. Nyt me Suomalaiset olemme käytännössä samassa turvallisuus tai pikemminkin turvattomuus asemassa kuin Ukraina.

• Anonyymi

Pelkurit meuhkaa

• Anonyymi

Suomettuneisuus paistaa räikeästi esim. Fennovoiman, Fortumin ja Nokian renkaiden osalta. Nämä putinin talutusnuorassa olevat firmat ovat häpeäksi ja nolot Euroopan turvallisuuden ja vakauden suhteen. Kun seuraa näiden firmojen ympäripyöreän diipa daapa ulostuloa, voi todeta että Suomi ei pääse läntiseen joukkoon mukaan koskaan, vaan seuraava siirto Putinilta on uusi YYA sopimus, jonka Suomi tulee allekirjoittamaan kiltisti.

• Anonyymi

Montako Putinin sotilaat ovat tappaneet?

• Anonyymi

YYA- sopimus olisikin tässä tilanteessa paras ratkaisu suomen kannalta. Samalla se olisi myös isänmaallisin teko suomen itsemääräämisoikeuden papauttamisessa. Samalla pitäisi irtisanoa nöyryttävä orjamainen Isäntämaasopimus, Suurenpi kysymys on sitten se, että osaako joku suomen johdossa enään ajatella isänmaallisesti kun on totuttu jojottelemaan EUn byrokraatteja.

• Anonyymi

Suomen pitää liittoutua sotilaallisesti ja senpä vuoksi Suomen pitää liittyä Natoon. Suomen oman sotavoiman raivokkuutta Venäjää vastaan on lisättävä sellaisilla kalustohankinnoilla, jotka pakottavat Venäjän vetäytymään omilla alueillaan, jos se aikoo hyökätä Suomeen. Yleensäkin Naton raivokkuutta mahdollisissa sotatoimissa on tehostettava entisestään ja tämä korostuu entisestään Putinin ollessa Venäjän diktaattori.

• Anonyymi

Djerba saarella on tilaa majoittua Tunisiassa se on lomakohde ja Lambedusan saarella Italiassa oikea aurinkosaari pakolaisille.

• Anonyymi

No niin Stalin ilmoittautui .

• Anonyymi

PIERUN LÖYHKÄÄ KOKO PASKA!" Mistä pirusta sen joku tietää, millä aseella itsekukin on ammuttu. Tiedä vaikka venäjältä ostetuilla dorlahkoilla joka ikinen.

• Anonyymi

Mitä väliä, Putin valehtelee itse koko ajan, käyttää kielettyjä aseita ja saa aseapua multa diktaattorimailta.
      Putinile voi valehdella, ettei suomi ole mitään aseapua antanut, Putinille on valehdella, koska Putin valehtelee.

Ketjusta on poistettu 89 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      55
      6526
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4281
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2129
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      37
      1786
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1401
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1139
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1074
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      969
    Aihe