Mitä Roxxille tapahtu? On kiinni nyt. Toivottavasti saadaan pitää ainoa kuppilamme edelleen.
Mitä Roxxille tapahtu
8
1198
Vastaukset
- Anonyymi
Meitä paikkakuntalaisia kohdellaan kun roskasakkia nykypäivänä valitettavasti, pitäis vain ostaa se helly hansen rotsin ja naamioitua.
- Anonyymi
Mihin perustat väitteesi? Mikäänkö ei saisi Hangossa muuttua? Jos Roxx omistaja vaihtuu ja paikka remontoidaan ja siistitään niin se tekee teistä roskasakkia?
Käsittääkseni siitä tulee enemmän ruokaravintola, joka ainakin minua ilahduttaa. En epäile etteikö siellä saisi kaljaakin.
- Anonyymi
roxx muuttuu ruotsinkielisten eli ns parempiosaisten kuppilaksi ja uusi nimi on 10x bettre uffaffaa
- Anonyymi
omistajan vaihdos. uudet lateksimaalit seinään, ja taas sama spurgujengi pääsee paskantamaan housuihinsa siellä
- Anonyymi
Toivottavasti ei.
- Anonyymi
Kyllä spurgut saa sotkea housunsa siinä missä HH-porukkakin!
- Anonyymi
Roxx oli jo aika kuopata, pelkkä kulahtanut kuppila jonka vetovoima mitäänsanomaton. Mahtavaa että tilalle saadaan siisti nykyaikainen ja viihtyisä Ruokaravintola HURRAA!
- Anonyymi
Samaa mieltä! Petra ja Mats ovat loistava pari vetämään uutta ravintolaa.
Odotan innolla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552995- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102321- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122026törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451315
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133