Kävin rupuisessa kylä puodissa ja bongasin silmä pussit
Voi ällistys
12
738
Vastaukset
- Anonyymi
Kas vain taas sinä! Oletko jo leikkinyt minulta varastamillasi nallekarhuilla itsesi pilalle?
- Anonyymi
Muista mennä pian nukkumaan iskän viereen vai mitä pikku puppe
- Anonyymi
Tämä aloitus vaikuttaa ihan jonkun alakoululaisen kirjoitukselta ja tällaiseen voi vastata vain yhtä lapsellisesti, että joka toista sanoo se itte on,,
- Anonyymi
Kukaan ei ole ikuinen nuori,työllistä 500 ihmistä,voi silmäpusseja tulla sullekin.
Toivotaan tuurin kesään vetovoimaa,ostakaa toivon taival kirjaa kivoja juttuja ja historiaa,terv virroilta. - Anonyymi
Ilman keskiten kylä kauppa puoteja, ei olisi koko ep.tä. miten joku kehtaa länkyttää.
se on puo paljahaksi ja raippoja vailla. - Anonyymi
Mun mielestä tosi lapsellinen paikka ja kallis
- Anonyymi
pysy rahatoon kotona, ei muuallakaan velaksi myydä ,mee keräämään pulloja
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16178697/tuli-kaytya-kylakaupas
Eikös tämä ole peräseinäjokinen mettänostaja, joka aina mitta väärin ja tilitys on vielä enemmän pielessä? - Anonyymi
Kyllä oli turvonnut naama, varmaan pitkä putki takana?
- Anonyymi
Muista nyt, ttä varastit pehmonallet ja Vesa päästi sinut pois poliisin käsistä!
- Anonyymi
Mistä löytäis nuoren ulokomaalaasen ämmän viereen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytäis nuoren ulokomaalaasen ämmän viereen
kun edellinen jäi kotiinsa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995