Suurmies tohtori Mestari Jussi Halla-aho on ainoa poliitikko, joka uskaltaa sanoa niinkuin asiat ovat.
Tämä mies ei jaarittele loputonta YYA-liturgiaa kuten muut poliitikot:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b0c489fb-e61e-4d23-afbd-c7c4d24cc014
Suomessa on yksi rohkea mies
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sama Ilta-Sanomissa: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008651481.html
- Anonyymi
Näin juuri, vanhat puolueet vetää vieläkin Paasikivi-Kekkonen linjaa.
- Anonyymi
Halla-ahosta ei ole ainesta diplomaatiksi eikä eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajaksi. Kuka tahansa voi möläytellä suustaan katteettomia älyttömyyksi, muttei tärkeän valiokunnan puheenjohtaja. Toinen perussuomalainen torvelo samassa tehtävässä.
- Anonyymi
Maailmansodan edistäminen on "rohkeaa" , mutta helvetin typerää. Ja suorastaan vastuutonta tuossa asemassa. Todistaa vain, että Halla-Ahon pää ei kestä kovassa paikassa.
Sota herättää meissä kaikissa voimakkaita tunteita. Ymmärrän senkin, että Halla-Aholla on henkilökohtainen suhde Ukrainaan. Mutta Halla-Aho ei edusta vain itseään. Hänen puheensa yhdistetään maailmalla Suomeen. Näistä puheista saa käsityksen, että Suomi edistää maailmansotaa.
Suomen ulko- ja turvallisuuspolitiikan linjaukset tekee presidentti ja hallitus. Halla-Ahon on eduskunnan uav:n puheenjohtajana edustettava Suomen virallisia kantoja julkisuudessa. Omien fiilisten tuulettaminen ei kuulu näihin tehtäviin.- Anonyymi
Ainahan se on tuuletellut omiaan.
- Anonyymi
Siinä mielessä oli että erosi kuolevan puolueen pallilta ,ja myönsi ilmastonmuutoksen ,ja haluaa heti eroon turpeesta.
- Anonyymi
Järki kasvoi siinä suhteessa
- Anonyymi
Bensa-autot kieltoon heti. Fossiiliset polttoaineet ovat isästä perkeleestä!
- Anonyymi
Jostain kumman syystä persut hehkuttavat kovasti Mestarin Nato-kantaa, mutta ovat jokseenkin hiljaa Mestarin bensalausunnoista....
- Anonyymi
Milloin kyseinen herra on tuominnut vaikka Naton hyökkäykset siviilien kimppuun?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807