Amerikkalainen saarnaaja Pat Robertson sanoo että Jumala ajoi Putinin hyökkäämään ja että hän tulee lopulta hyökkäämään Israeliin.
Tosin Robertson ei ota huomioon että maallinen Israel ei ole ollut "valittu kansa" sitten Jeesuksen aikoihin. Jeesus sanoi (Matteus 21:43) että
"Tämän vuoksi minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tuottaa sen hedelmiä."
Kristillisestä seurakunnasta tuli siis Jumalan kansa uuden liiton kautta. Tämä seurakunta ei rajoitu yhteen ainoaan kansakuntaan.
Amerikkalainen saarnaaja Pat Robertson sanoo että Jumala ajoi Putinin hyökkäämään
8
176
Vastaukset
- Anonyymi
Hän sanoi samassa yhteydessä myös että Putinin hyökkäys on "lopun alkua" (the beginning of the ‘end times’)
https://news.yahoo.com/televangelist-pat-robertson-says-putin-052511159.html - Anonyymi
Pat Robertson on väärässä koska Jumala ei aja ihmisiä tekemään tälläistä!
Tämä sota on Putinin omasta halusta eikä mistään muualta. - Anonyymi
Jumalan tahdon tietävät kaikki, jotka tuntevat Jumalan, mutta ei ole ihmistä, joka tietäisi Jumalan ajatukset.
- Anonyymi
Pat juutalainen kyllä synagogat on lähinnä niitä saata...Lucifer.
- Anonyymi
> Amerikkalainen saarnaaja Pat Robertson sanoo että Jumala ajoi Putinin hyökkäämään
Näyttää kyllä enemmän siltä, että länsimaat, erityisesti USA, ajoi Putinin hyökkäämään. tietääkseni biden sai Kiinalta yli 30 miljoonaa vaalirahaa, eli ehkä se on oikeasti Kiina, joka ajaa USA:n tuhoamaan itsensä ja nostaa Venäjän uudeksi maailman poliisiksi. - Anonyymi
Hesekiel 38:4
Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki. - Anonyymi
Pat Robertsonia pitää ymmärtää jo iän puolesta, että muisti ja ajatus alkavat heikkenemään kuten jokaisella meistä kun ikäännymme. Aivan outoja tämä herra Robertson puhuu. Täysin omasta päästä lähtöistä tulkintaa joka johtaa väärään hapatukseen.
Jumala ei aja ihmisiä mihinkään sotiin eikä hänellä ole suosikkeja. Kyllä syntiset ihmiset itse valitsevat tiensä ja toimintamallinsa. Ei edes Israelin kansa tällä hetkellä nauti mitään etuoikeuksia johonkin muuhun kansaan verrattuna. Jumalan suosio siirtyi tosiaan kuten täällä oikein todettiin luonnolliselta Iaraelin kansalta vuonna 33. jkr perustettuun kristilliseen seurakuntaan, jotka todella tuottivat 100 kertaista hedelmää verrattuna luonnollisiin juutalaisiin, jotka hylkäsivät oman messiaansa surmaten hänet. - Anonyymi
Venäjän tulemisesta myös suomeen on profetoitu ja tässä linkissä niistä osa. https://www.youtube.com/watch?v=7quFWbND_kQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675910Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1021956- 631455
- 521159
- 2611137
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271009Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49836Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31773Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39745