Lloyd Evans: I'm back (kanava taas toiminnassa)

Anonyymi

Lloyd Evans on tehnyt combacking .
Moni tuntuu olevan hujentunut siitä

Itse olen vähän sekalaisilla mileialoilla (tiedoxi erityisesti mainosvaltuutetulle joka "aloittajan kantaa ja pointtia" kuitenkin tivaa).

https://www.youtube.com/watch?v=imzcXc4UhEE

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli jatkaa paskokasan tonkimista. No, sitä saa mitä tilaa.

      • Anonyymi

        Taidat itse pyöriä omissa paskoissasi, etkä ole valmis kohtaamaan todellisuutta. Katkera olet etkä kestä kun joku tuo julki tosiasioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat itse pyöriä omissa paskoissasi, etkä ole valmis kohtaamaan todellisuutta. Katkera olet etkä kestä kun joku tuo julki tosiasioita

        Hei kaveri jäi kiinni .jt unelma luopio uskottavuus 0.


    • Anonyymi

      Hieno homma. Jehovien touhuista riittää sanottavaa ja kyllä se kohu siitä laantuu ennenpitkää.

    • Anonyymi

      Aivan oikein. Normaali toiminta käyntiin, se on paras tapa jatkaa.

    • Anonyymi

      Tottakai olen huojentunut. Ihmiset jäävät monia arvokkaita näkemyksiä vaille jos uusia videoita ei enää tulisi.

    • Anonyymi

      Katsoin paluuvideon. Lloydin tyyli on miellyttävä verrattuna esim. Kim & Mikey. Onhan episodi lommo hänen toimintaansa, mutta antaa yrittää.

      • Anonyymi

        Lommoja on vartiotornilahkolaisillakin.
        Valehtelevatkin niin, että korvat heiluvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lommoja on vartiotornilahkolaisillakin.
        Valehtelevatkin niin, että korvat heiluvat.

        Hyvinkin on. Aion Lloydin sotkuista huolimatta seurata, millaisia aiheita hän nostaa esille. Ehkä katson toisinaan hänen videoitaankin, vaikka se on vähentynyt jo kauan ennen tätä asiaa.


    • Anonyymi

      En katso. En halua edes Youtuben suosittelevan tätä naisia halventavaa henkilöö katsottavaksi.

      • Anonyymi

        Minä erotan asian ja henkilön toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä erotan asian ja henkilön toisistaan.

        No sinä voit tietenkin tehdä kuten haluat. Minä en näe syytä tulla yhdistetyksi mitenkään ryhmään, joka ei näe ongelmia, ja varsinkaan uskottavuusongelmia Evansin kohdalla.
        Onneksi todistajien asiat eivät ole riippuvaisia hänestä. Ja jos totta puhutaan, niin suoraan todistajien lapaan Evans syötti ihan omalla toiminnallaan. Ainoa mistä todistajat kenties voivat kehua, on Evansin vaimo, jonka tietenkin tulee olla alamainen miehelleen ja tukea tätä kaikin tavoin, viis siitä mitä tämä tekee.

        Joskus tulee mieleen, että todistajat jättävä on kuin irti kevätlaitumelle päässyt hieho, jolla on vielä aivot narikassa. Ajattelu ei toimi, saati ymmärrys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe