Halla vois olla hiljaa

Anonyymi

Kansa kyllästynyt Hallan viisasteluun

32

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä on löytynyt moinen järjen jättiläinen, joka katsoo edustavansa kansaa sillä ehdottomalla varmuudella, jonka hänen täydellinen typeryytensä takaa.

      • Anonyymi

        Tarkoitit varmaan, että olet itse täydellinen typerys. Koska se olet.

        Halla-aho on älykkäin politiikko joa Suomessa on, ja se, ettähän tosiasioita keryomalla puhkoo teikäläisten åunavihreitä kuplia, vituttaa tietysti. Mutta vertaista ei löydy.


      • Anonyymi

        Leningradin Trollitehtaan roskiksista?


    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole "kansa"!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Tapsa Kansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapsa Kansa?

        Tappi on sossu ja ex tähti


    • Anonyymi

      Halla-aho on oikeassa.
      Halla-aho on akselerationisti.

    • Anonyymi

      Hallaaho pn tollo.Ulopolitiikaa johtaa presidentti eikä uav-puheenjohtaja.

      • Anonyymi

        Näinpä.


      • Anonyymi

        Sinä et pökäle johda edes sontapötkyäsi. MuistaSE!


    • Anonyymi

      Hyvinhän Halla paljastanut rysyn trolleja ja Pietarin tiltuja.

    • Anonyymi

      Venäjän trollia harmittaa nyt kovasti... Syö hapankaalia, juo vodkaa ja polta mahorkkaa. Se helpottaa.

    • Anonyymi

      Niin ettäkö Halla-aho ei saisi puhua mitään? Tai ylipäätään yksikään suomalainen?

      Ette nyt tunnu tekään palstalaiset muistavan "Suomi-syöjä" Zhirinovskia, joka taannoin uhkaili Venäjän nielaisevan Suomen? Paljon muutakin uhkaili.

      Sielläpäin näköjään saa puhua mitä sylki suuhun tuo, ja suomalaistenko pitäisi vain niellä kaikki, mukaanlukien Putinin aloittama sota Ukrainaa vastaan, sivusta katsellen? Mitä raukkisporukkaa täällä kasvaakaan.

      Tulkaa jo pois sieltä poteroistanne, ja miehistykää.

      (Vladimir Volfovitš Žirinovski on venäläinen äärikansallinen poliitikko, duuman jäsen ja Venäjän liberaalidemokraattisen puolueen perustaja ja johtaja.)

      • Anonyymi

        Zhrinovskin puolue on ideologialtaan persujen veljespuolue


    • Anonyymi

      He,he..Kansa diggaa varmaankin tästä pönäkästä ja pirteästä maatilan emännästä joka johtaa kepun nauta/mullikalaumaa.

    • Anonyymi

      Halla-aho sanoo asiaa. Näin täällä ajtellaan. Kuka se aloitti sodan? Suomiko? Eurooppa? NAto? Usa? EI VAAN RYSSÄ!!!!

      • Anonyymi

        Ei sillä ole merkitystä mikä maa sodan aloittaa.

        Sillä on suuri merkitys, mikä maa sodan voittaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onneksi toveri-erkki ei osaa käyttää tvitteriä.

      • Anonyymi

        Mutta Haloska osaa. Luin ja järkytyin. Tarsa ei ole tuominnut Venäjää hyökkäyksestä!! Ihme muija.


      • Anonyymi

        Se haaveilee paikasta tulevassa nukkehallituksessa.


    • Eilisessä A-talk ainoat järkevät kommentoinnit tulivat Jussilta ja kokoomuksen euromepiltä. Tuomioja on Kremlin nuolija....Hautala neutraali....

      • Anonyymi

        Halla vois olla hiljaa. Kansa kyllästynyt Hallan viisasteluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla vois olla hiljaa. Kansa kyllästynyt Hallan viisasteluun

        Onx Halla oppinut jo puhumaan, ainakin tähän asti puheen tapailua ja nikottelemista, sellaista 3 vuotiaan tasoa.


    • Anonyymi

      Milloin loppuu se lällätys ja paskan jauhaminen

    • Anonyymi

      Toivottavasti tippuu pois seuraavat vaalit

    • Anonyymi

      Tyhmiä harmittaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe