Custom web-sivupohjien myynti

Anonyymi

Kiinnostaisi koodata myytäväksi customoituja web-sivuja yrityksille (tai vaikka kuluttajillekin). Miten tälläinen prosessi etenee? Koodaan sivut asiakkaan toiveiden mukaan - mitä sitten? Lykkäänkö asiakkaalle koodinpätkän vai miten tämä toimii? Miten kuvien kanssa pitää toimia? Minulla ei ole toiminimeä, meinasin käyttää alustana Etsyä, eli mahdollisia tilaajia on sitten ihan ympäri maailman.

Mutta suurin kysymys on, että miten asiakas saa pohjan käyttöön?
Pitääkö koodi lykätä johonkin, vai saako asiakas pelkän koodin?
Miten asiakas osaa sitä koodia käyttää?

Help me.

5

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä kiven kolosta löytyy yritys joka ostaa jatkuvaa päivitystä tarvitsevaa tekniikkaa anonyymiltä pimeältä toimijalta? Se kun ei riitä että tehdään yksi staattinen sivu ja sen pitäisi kestää sellaisenaan vuodesta toiseen. Yksi ihminen ei tiedä miten hän fyysisesti tai henkisesti huomenna voi eli palvelun jatkuvuudesta ei ole mitään takeita.

• Anonyymi

Tässä taisi olla kyse visuaalisesta työskentelystä.

Eiköhän se kannata ihan suoraan toimittaa se sivupohja Wordpress, Drupal, Joomla jne. yhteensopivana palikkana asiakkaan toiveiden mukaan.

• Anonyymi

Ensin voisi alkaa kevyt yrittäjänä....

• Anonyymi

Kuvat saa ostettua tai tehtyä itse, laittaa laskun asiakkalle ja jakaa vaikka Google Drivella.

Jos sinä tuotat vain sen sivupohjan, eli käytännössä visuaalista taitelijan työtä, niin ei se asiakas osta silloin mitään kotisivuylläpitoa ja asennusta.

• Anonyymi

Nyt pitäisi toimia. Kaikilla on Jo verkkokauppa. Nyt on katiska kaupan aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1957
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1882
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1425
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1231
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1184
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      87
      700
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe