Psykopaatin otteessa

Pitkäkorva

Entinen työnantajani on psykopaatti. Olen hänestä riippuvainen vieläkin, vaikka en enää ole töissä hänen firmassaan. Hän tekee minut hulluksi, mutta en voi päästää hänestä irti! Hän on viekas ja älykäs ja tietää, miten pitää minut otteessaan. En ole ikinä tavannut hänen kaltaistaan ihmistä. Hän manipuloi ihmisiä, eikä tunne mitään. Täydellisen tunnevammainen henkilö, joka kietoo ihmiset sormensa ympärille ja saa heidät jopa ihailemaan ja palvomaan itseään.

Olen hänen uhrinsa. Haluaisin toivottaa hänelle hyvää elämää ja heippa, mutta en voi. En edes halua ja haluan kuitenkin. Vihaan ja rakastan häntä. En kestäisi, että hän vihaisi minua, viakka tiedänkin, ettei hän tunne mitään. Tiedän, että kaikki hänen tunteensa ovat pelkkää kulissia. Hänen hyväksyntä on minulle yksi maailman tärkeimmistä asioista. Miksi ihmeessä?

Ärsyttää, mutta en voi tilanteelleni mitään. Toivon, etten olisi koskaan tavannut häntä. Hän meinaa viedä järjen minun päästäni. Onko minulla kohtalotovereita?

5

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niksu

      menet hakemaan apua vaikka mielenterveystoimistosta. Mikä hitto sut pitää kiinni ex työnantajassa???
      Itse asun olosuhteiden pakosta psykopaatti ex avoni kanssa ja lähtisin riemusta kiljuen heti, jos voisi. Se piinaa mua edelleen päivittäin ja manipuloi lostavana puhujana ihmisiä erittäin taidokkaasti. Mulla on ihana terapeutti, jolta olen saanut valtavasti tukea ja apua. Ilman häntä ex:ni olisijo saanut mut hengiltä.

      Hea ihmeessä apua!

      • Pitkäkorva

        Järki sanoo, että pitäisi irroittautua ja olla pitämättä enää mitään yhteyksiä häneen.
        Mutta.
        Hän saa minut kieroilla ajatuksillaan roikkumaan itsessään. Hän saa minut tuntemaan, että en kertakaikkiaan selviä elämästä ilman hänen "ystävyyttään". En tiedä ketään, joka osaisi puhua niin uskottavasti kuin hän. Kaiken lisäksi tiedän, että hän jauhaa täyttä paskaa, mutta uskon silti kaiken!
        Ihan hullua.


      • hullua,
        Pitkäkorva kirjoitti:

        Järki sanoo, että pitäisi irroittautua ja olla pitämättä enää mitään yhteyksiä häneen.
        Mutta.
        Hän saa minut kieroilla ajatuksillaan roikkumaan itsessään. Hän saa minut tuntemaan, että en kertakaikkiaan selviä elämästä ilman hänen "ystävyyttään". En tiedä ketään, joka osaisi puhua niin uskottavasti kuin hän. Kaiken lisäksi tiedän, että hän jauhaa täyttä paskaa, mutta uskon silti kaiken!
        Ihan hullua.

        jos kerran itsekkin tiedät tuon kaiken ja siitä huolimatta roikut hänessä, jotenkin tuntuu että tämä sinun juttusi on täyttä feikkiä, koska noin ei voi tapahtua.


      • Pitkäkorva
        hullua, kirjoitti:

        jos kerran itsekkin tiedät tuon kaiken ja siitä huolimatta roikut hänessä, jotenkin tuntuu että tämä sinun juttusi on täyttä feikkiä, koska noin ei voi tapahtua.

        Jaa.
        Olen ilmeisesti parantumaton sekopää ja ex-työnantajani myös. Ei mene hyvin, täytyy myöntää.

        Maailmassa (ja etenkin mun elämässä) tapahtuu paljon muitakin asioita, joita "ei voi tapahtua".

        Siis hullua kerrassaan kaikki.


      • Pitkäkorva kirjoitti:

        Jaa.
        Olen ilmeisesti parantumaton sekopää ja ex-työnantajani myös. Ei mene hyvin, täytyy myöntää.

        Maailmassa (ja etenkin mun elämässä) tapahtuu paljon muitakin asioita, joita "ei voi tapahtua".

        Siis hullua kerrassaan kaikki.

        http://www.narsistienuhrientuki.info/
        Sieltä saat tukea ongelmaasi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe