Väsynyt,mutta

quistis

kutakuinkin onnellinen eukko kartalla jälleen:o) Kyl reissussa rähjääntyy!!!

17

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeffjeff

      tervetuloa takaisin:o)))

      • quistis

        Kiva tulla.Väsyttää ja väsyttä...Jäykistyttää,mut onneksi ei töitä enää tällä viikolla!!!


      • jeffjeff
        quistis kirjoitti:

        Kiva tulla.Väsyttää ja väsyttä...Jäykistyttää,mut onneksi ei töitä enää tällä viikolla!!!

        sinulla kiva viikko edessä:o)
        väsymys ja jäykkyys paranee oikein pitkillä unosilla:o)))


      • quistis
        jeffjeff kirjoitti:

        sinulla kiva viikko edessä:o)
        väsymys ja jäykkyys paranee oikein pitkillä unosilla:o)))

        unosia toivonkin!!


      • jeffjeff
        quistis kirjoitti:

        unosia toivonkin!!

        ja minunko sitten pitäisi tulla sinut herättämään:o)))


      • quistis
        jeffjeff kirjoitti:

        ja minunko sitten pitäisi tulla sinut herättämään:o)))

        Mut älä anna nukkua sataa vuotta:o)))Mä meen nyt uinumaan..hyvää yötä...odottaa innolla herätystä..Sellaista kuin...niin tiedäthän;o))))


      • jeffjeff
        quistis kirjoitti:

        Mut älä anna nukkua sataa vuotta:o)))Mä meen nyt uinumaan..hyvää yötä...odottaa innolla herätystä..Sellaista kuin...niin tiedäthän;o))))

        juups en anna nukkua mutta oikein hyvää yötä ja
        jos jaksat katsella kivoja unia:o)))
        ((( haliiiii )))


      • quistis
        jeffjeff kirjoitti:

        juups en anna nukkua mutta oikein hyvää yötä ja
        jos jaksat katsella kivoja unia:o)))
        ((( haliiiii )))

        viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla:o)))


      • quistis
        jeffjeff kirjoitti:

        juups en anna nukkua mutta oikein hyvää yötä ja
        jos jaksat katsella kivoja unia:o)))
        ((( haliiiii )))

        Säkin lätkää??


    • Iso Cee

      räkäisenä ja röhäisenä lähden tästä taas baanalle, mukavaa helatorstata ja viikonloppua ! ;-))

      • quistis

        sä ehditkin jo lähteä!!!Mut parane Cee ja hauskaa helatorstaita Teillekkin sinne jonnekkin!!!


    • ..sää nyt oot heilunu?

      • quistis

        opintomatkalla ja vain opintomatkall:o)))


      • quistis kirjoitti:

        opintomatkalla ja vain opintomatkall:o)))

        ..nyt muistankin.. voi mua lahoaivoa..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..nyt muistankin.. voi mua lahoaivoa..

        oli tylsää...,mut älä kerro muille;o)


      • quistis kirjoitti:

        oli tylsää...,mut älä kerro muille;o)

        ..olis yks kiva paikka.. vanha pohjalaistalo, talleineen aittoineen ja navettoineen.. nyt ku omistaja? ei ihan varma, olis vaan halukas myymään ja mulla vähintään miljoona mummon markkaa niin ostaisin kyllä omaksi.. mutta oon köyhä.. eikä emäntää eikä vakituista työtä... eikä oikein timpurintaitojakaan niin.. blaah


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..olis yks kiva paikka.. vanha pohjalaistalo, talleineen aittoineen ja navettoineen.. nyt ku omistaja? ei ihan varma, olis vaan halukas myymään ja mulla vähintään miljoona mummon markkaa niin ostaisin kyllä omaksi.. mutta oon köyhä.. eikä emäntää eikä vakituista työtä... eikä oikein timpurintaitojakaan niin.. blaah

        aina haaveita olla!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe