Tämä on seuraus koronasta, kun ei ole töitä ei ole myöskaan rahaa, ja kun ei ole rahaa ei ole varaa palveluihin, kriisi vaan syvenee.
BANGKOK -- Rahoitusyritykset voisivat takavarikoida huhtikuussa jopa 10 000 taksia, ellei hallitus pian auta niitä, sanoi taksiammattilaisten yhdistyksen neuvonantaja Voraphon Kaemkhuntod keskiviikkona.
Varaphon sanoi, että 50 prosenttia takseista on lopettanut toimintansa COVID-19:n vaikutuksen vuoksi. Thaimaassa on 85 092 rekisteröityä taksia, joista useimmat toimivat Bangkokissa.
"Taksikuski tienaa noin 1500 bahtia päivässä. Ei riitä kulujen maksaminen - 650 bahtia menee bensiiniin [tai bensaan], 750 bahtia kuukausittaisiin autoasuntolainan maksuihin ja enää sata bahtia jäljellä. Se ei riitä kolmeen ateriaan", Varaphon sanoi lisäten, että rahoitusyritykset ovat jo takavarikoineet peräti 6 000 autoa ja vuonna 2022 nämä yritykset voisivat ottaa pois jopa 30 000 autoa.
By NumBall HHN 61v.
Kassat eivät ole pariin vuoteen laulaneet, kymmeniä tuhansia takseja osamaksut maksamatta.
44
828
Vastaukset
- Anonyymi
Lada 1200 l, talviautoilun pelastus, voinaa i mir
- Anonyymi
Tyhjää on.... (pstttttt, äkää kertoko 2010lle mitä sanoin)
"Apulaiskaupunginjohtaja Pattana Boonsawat kävi avustajineen tutkimassa paikkaa, joka aiemmin on ollut Pattayan yöelämän keskus. Nykytilassaan sana katastrofialue kuvaa Walking Streetiä paremmin. Tämän saivat itse todeta mukana olleet kaupungininsinöörit sekä sähkölaitoksen edustajat.
Projekti Walking Streetin ehostamiseksi ja nykyaikaistamiseksi alkoi marraskuun 21. päivä vuonna 2020 eikä sen pitänyt kestää kuin kolmisen kuukautta. Kesäkuussa 2020 vasta viidesosa suunnitelluista töistä oli tehty vaikka jo tuolloin Walking Street oli niin tyhjillään, ettei esimerkiksi pysäköidyistä jakeluautoista ollut töille haittaa."
Lainaus Kerosen kynästä - Anonyymi
Soi Buakhao ja Dianan kujat on aivan liekeissä. Musabaarit ja goukkarit aivan täynnä ja jätin on melkoinen. Meteli alkaa jo kolmelta iltapäivällä ja päättyy klo 11 illalla. En ole nähnyt ikinä moista ihmismäärää ja tyttösten iloa. Silikoni on tehnyt kauppansa. Walkkarillakin muutama mesta täynnä, muutama kiinni ja muutamassa ei juuri ketään.
Yksi tuttu mesta aukesi vasta eilen. Kaapeleita kaivetaan maahan siellä täällä pätkä kerrallaan. Jättiurakka. Hotellien hinnat nousussa.- Anonyymi
"Ja jytinä on melkoinen" kirjoitin.
- Anonyymi
En lue lehtiä lomalla. Walkkari möyhitty osittain puoliväliin asti johtoja varten, autolla pääsee kuitenkin läpi. Kreisi meno Buakhaon ja Dianan alueella. Uusia isoja livemusabaareja ainakin neljä ja joka paikkaan täynnä. Otin Dusitin vielä päiväksi lisää ja huomenna eteenpäin ilman suunnitelmia.
https://aijaa.com/BfhxV2
T SairasPohkeinenMies - Anonyymi
Tottakai luen, kiitos viestistä... palataan asiaan kun sitä sinulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai luen, kiitos viestistä... palataan asiaan kun sitä sinulla on.
Mutta kaikkihan on Kuopiossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kaikkihan on Kuopiossa?
Niin sinäkin, kuopiossa,
- Anonyymi
Melkoinen yhteensattuma rupusakki, ilmestyi muutaman tunnin sisällä palstalle vaikka on monta päivää ollut hiljaista. todella outo yhteensattuma, vain totuus idiootti puuttuu.
- Anonyymi
Onneksi Pattiksella ei liikuntakykyinen tarvitse takseja.
- Anonyymi
Piristävällä päiväpatikoinnilla bongailemassa käärmeitä ja norsuja. Lähin paikka löytyy fillarimatkan päästä kotoa, eikä maksa mitään. https://ibb.co/n0VWFkm
Poitsu kavereineen on vielä viikonlopun ja sitten lähtevät meballa roadtripille. Tänään grillausta, saunaa ja uintia. Kitara soi! <3
T 2010- Anonyymi
Kas, Nevalainen päätti olla välillä Neiti itse.
Anonyymi kirjoitti:
Kas, Nevalainen päätti olla välillä Neiti itse.
Senssu on saanut näköjään uuden trollauksen kohteen. Yhdistä siihen vielä kaikki muutkin nimimerkit niin saat taas paketin kasaan pääsi sisällä. Mitäs olet mieltä, onko kaikki Kuopiossa sittenkään kun tulee kuvia palstalle Rayongista, Buriramista ja Pattayalta?
Oudosti puuttuu vain kuvat Chiang Maista.
Kerropas minulle missä minä olen ja kuka minä olen ja mitä olen ostanut? https://ibb.co/b2hD19q Sinullahan on se thaivaimo? Eikös olekin? Olenko minäkin kuopiossa ja nevalainen? Saat luvan kertoa nimeni. Se nimi ei ole oikea nimeni tämä "Helläkoukku".- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Senssu on saanut näköjään uuden trollauksen kohteen. Yhdistä siihen vielä kaikki muutkin nimimerkit niin saat taas paketin kasaan pääsi sisällä. Mitäs olet mieltä, onko kaikki Kuopiossa sittenkään kun tulee kuvia palstalle Rayongista, Buriramista ja Pattayalta?
Kerropas minulle missä minä olen ja kuka minä olen ja mitä olen ostanut? https://ibb.co/b2hD19q Sinullahan on se thaivaimo? Eikös olekin? Olenko minäkin kuopiossa ja nevalainen? Saat luvan kertoa nimeni. Se nimi ei ole oikea nimeni tämä "Helläkoukku".Rauhoitu NeitiNevalainen älä kaikkia kloonejasi aktivoi samalla tunnilla.
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu NeitiNevalainen älä kaikkia kloonejasi aktivoi samalla tunnilla.
Taitaa olla sensein onnenpäivä, kun joku juttelee muutkin kuin hoitaja, joka sekin kysyy että tuliko kakka vai eikö tullut kakka. Miten on, onnistuuko käännös ja onko kuitti Kuopiosta vai kenties Phuketin saarelta? Ehditkö ajatella jo miten nevalaisesi voi olla samaan aikaan neljässä eri paikassa Kuopion lisäksi? Mietiskele sitä. Me mennään syömään nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu NeitiNevalainen älä kaikkia kloonejasi aktivoi samalla tunnilla.
Katsos rupusakki palasi kerralla palstalle, kuitteja aijaillen,
- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Taitaa olla sensein onnenpäivä, kun joku juttelee muutkin kuin hoitaja, joka sekin kysyy että tuliko kakka vai eikö tullut kakka. Miten on, onnistuuko käännös ja onko kuitti Kuopiosta vai kenties Phuketin saarelta? Ehditkö ajatella jo miten nevalaisesi voi olla samaan aikaan neljässä eri paikassa Kuopion lisäksi? Mietiskele sitä. Me mennään syömään nyt.
Miksi sinulle pitäisi kertoa mitä olet ostanut, etkö itse tiedä, uskomaton pelle, jos et niin kaiketi rayongista löytyy käännöstoimisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinulle pitäisi kertoa mitä olet ostanut, etkö itse tiedä, uskomaton pelle, jos et niin kaiketi rayongista löytyy käännöstoimisto.
Kerropas minulle missä minä olen ja kuka minä olen ja mitä olen ostanut? tuollainen on todella huolestuttavaa,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla hurja ikävä sitä exääsi kun et pysty tunnustamaan edes itsellesi että hän oli ja meni? Muuten sujuisi kyllä käännökset innokkaasti.
- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Kerropas minulle missä minä olen ja kuka minä olen ja mitä olen ostanut? https://ibb.co/b2hD19q Sinullahan on se thaivaimo? Eikös olekin? Olenko minäkin kuopiossa ja nevalainen? Saat luvan kertoa nimeni. Se nimi ei ole oikea nimeni tämä "Helläkoukku".Kuitista ei selviä mitä olet ostanut, 10 ja 30 bahtin ostoksia todennäköisesti kaatoryhmä, poistokorista.
NumBall - Anonyymi
Näin kommentoidaan "hua hinistä" 01.26, ei sitä nukkumaan ehdi kun suomi24 kutsuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitista ei selviä mitä olet ostanut, 10 ja 30 bahtin ostoksia todennäköisesti kaatoryhmä, poistokorista.
NumBallThaimaan kävijät tietävät että inthanin on kahvio, googlematkaat ei sitä tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaan kävijät tietävät että inthanin on kahvio, googlematkaat ei sitä tiedä.
Niinkö googlesta tuo löytyi helposti, karmeaa olla tahimaassa jos ainoa kahvilan tuote mihin on varaa on lasi lämmitä vettä 10 baht, ja eilinen donitsi 30 bahtia, kaikki tuoreempi on plukoodattuja. numBall 61v. Blackmountain vesipuistoossa, rakkaan vaimon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö googlesta tuo löytyi helposti, karmeaa olla tahimaassa jos ainoa kahvilan tuote mihin on varaa on lasi lämmitä vettä 10 baht, ja eilinen donitsi 30 bahtia, kaikki tuoreempi on plukoodattuja. numBall 61v. Blackmountain vesipuistoossa, rakkaan vaimon kanssa.
Ja kamera tietysti edelleen rikki. Outoa ettei yli 10 vuotta thaimaassa asunut tiedä inthanin kahvilaketjua, että googlata pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kamera tietysti edelleen rikki. Outoa ettei yli 10 vuotta thaimaassa asunut tiedä inthanin kahvilaketjua, että googlata pitää.
Kyllä kamwra on kunnossa, mutta niiden halvan luokan kuppiloideb tietämys on vähäistä, nyt tuntuu olevansa eliittiä, blackbmountain puistossa on alle 20 ihmistä, joten ei ole jonoa mihinkään, aaltokoneen aallot on noin metrin tai vähän yli, yhdeksän vesiluikumäkeä kaikki auki, anoastaan pool bar on kiinni. hinta 450 bahtia nokka, viidellä sadalla saa 700 bahtia ruokakorttin. Eli 200 bahtia alennusta sisään pääsy on yleensä 600.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kamwra on kunnossa, mutta niiden halvan luokan kuppiloideb tietämys on vähäistä, nyt tuntuu olevansa eliittiä, blackbmountain puistossa on alle 20 ihmistä, joten ei ole jonoa mihinkään, aaltokoneen aallot on noin metrin tai vähän yli, yhdeksän vesiluikumäkeä kaikki auki, anoastaan pool bar on kiinni. hinta 450 bahtia nokka, viidellä sadalla saa 700 bahtia ruokakorttin. Eli 200 bahtia alennusta sisään pääsy on yleensä 600.
https://aijaa.com/yjEDqv köyhälle kansalle kateutta ja katkeruutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhälle kansalle kuitti ranskalaisista perunoista ja hampurilaisesta, kyllä kateeksi käy toden totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhälle kansalle kuitti ranskalaisista perunoista ja hampurilaisesta, kyllä kateeksi käy toden totta.
niin luulenkin, tosiaan söin vuoden ensimmäisen hampurilaisen.... vaimo söi ranskalaiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin luulenkin, tosiaan söin vuoden ensimmäisen hampurilaisen.... vaimo söi ranskalaiset
Huomaa vielä että ketsuppia oli saatavilla mutta ei ilonaa, muuten koko ruokapaikka on kuponkiruokala, tosin hieman kalliimpi.
Anonyymi kirjoitti:
Jahas, laitoin eilen kuitin siksi kun aloitit klassisen kuopiosta puhumisen. Tänään oli golfpäivä Pattayalla https://aijaa.com/MlQOPC Eikös vesipuisto ole huomattavasti ylipainoiselle aika hankala liikkua portaissa yms? Tietysti jos lilluu vaan paikallaan niin sitten. Lasten kanssa käyn vesipuistoissa, mutta hekin on jo aikuisia. Golf on enemmän aikuisten juttu mutta golf ei ole köyhien eikä huonokuntoisten juttu. 33 asteen lämmössä 3,5 tuntia kävelyä ja harjoitussvingien kanssa yhteensä noin 200 lyöntiä, kaloreita palaa sellaiset 2500-3500kcal kierroksen aikana. Sinä lillut vedessä ja vedät hampurilaisia ja lihot vaan. Sitäpaitsi epäilen että 61 vuotias huonokuntoinen mies menee vesipuistoon vaimonsa kanssa, kun vaimoltasi on kadonnut se kielitaitokin ja 2010 on joutunut kääntämään kaikki kuitit. Sitäpaitsi eilisessä kuitissani ei ole mitään donitsia eikä vesilasia.
- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Jahas, laitoin eilen kuitin siksi kun aloitit klassisen kuopiosta puhumisen. Tänään oli golfpäivä Pattayalla https://aijaa.com/MlQOPC Eikös vesipuisto ole huomattavasti ylipainoiselle aika hankala liikkua portaissa yms? Tietysti jos lilluu vaan paikallaan niin sitten. Lasten kanssa käyn vesipuistoissa, mutta hekin on jo aikuisia. Golf on enemmän aikuisten juttu mutta golf ei ole köyhien eikä huonokuntoisten juttu. 33 asteen lämmössä 3,5 tuntia kävelyä ja harjoitussvingien kanssa yhteensä noin 200 lyöntiä, kaloreita palaa sellaiset 2500-3500kcal kierroksen aikana. Sinä lillut vedessä ja vedät hampurilaisia ja lihot vaan. Sitäpaitsi epäilen että 61 vuotias huonokuntoinen mies menee vesipuistoon vaimonsa kanssa, kun vaimoltasi on kadonnut se kielitaitokin ja 2010 on joutunut kääntämään kaikki kuitit. Sitäpaitsi eilisessä kuitissani ei ole mitään donitsia eikä vesilasia.
NeitiNevalainen 2010 aloittanut uuden aikakauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viiden minuutin päivystys ja tällä kertaa kaikki on nevalaisia. Onko sensein kuitit ja valokuvat missä? Entäs se kielitaitoinen vaimo? Aika hiljaista on siellä Chiang Maissa. Osaatko kertoa miksi? Kerro samalla miksi hua hinin punkero menee vesipuistoon syömään hampurilaisia? Eikö thairuoka maistu siinä maailman parhaassa thairavintolassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sensei on saanut pähkäiltyä sen miten joku on Phuketissa, Pattayalla, Buriramissa, Rayongissa ja Kuopiossa samaan aikaan?
- Anonyymi
Putin myy Lada tehtaan halvalla Pattayalle.
- Anonyymi
Voi sinua poju, ladan tehtaat on sitä kokoluokkaa että eivät mitenkään edes mahdu pattayalle, edes yksi tehdas https://en.wikipedia.org/wiki/Avtozavodsky_City_District,_Tolyatti
- Anonyymi
Kautta maailman ruplan arvo on mennyt alaspäin kuin lerpan mulkku.
Viikko sitten arvo oli Euroon nähden 85,50, nyt kurssi onb 135.5ruplaa/€.
Tulevaisuudessa nähdään ruplan täydellinen romahdus.- Anonyymi
Kumpi menee alemmaksi, lerpan mulkku vai rupla?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1312727Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262724- 1531450
- 2051445
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101351- 941311
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,551133Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141084Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 68988