tulin jo jääboksista ulos mitä meinasitte suoli24 tehdä asialle sattuuko WEF totuus noin paljon kusettajia😂🤣
Auts olet jäähyllä
5
85
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle tuli niitä ilmoituksia yhtenään. Vaihdoin ainavaan ip-osoitetta ja taas viestit kelpasivat. Ihan sama miten paljon bannaavat.
Vihervassut yrittävät poistattaa joka ikisen viestin mikä ei ole heille mieleen ja ilmeisesti räksyttävät niin paljon, että suoli24 mielummin poistattaa ne viestit. Ja laittaa mielellään banniakin.
Oli joukossa toki joku sopimatonkin viesti mutta useimmat olivat "sääntöjen mukaisia", vaikka en ihan tarkkaan tiedä mitä se tarkoittaa. Kun en aina löydä että mitä sääntöä on rikottu. - Anonyymi
<< sattuuko WEF totuus noin paljon kusettajia >>
Tässä kannattaa pitää koko ajan mielessä se, että tuo sama kirjoittaja piti vielä puoli vuotta sitten rokotetotuutena sitä, että ihmisistä tulee magneettisia kun heidät on rokotettu.
Että sillä tasolla on tuon vajakin "totuudet".- Anonyymi
Älä viitsi! Keksit magneettijuttusi itse ja tuputit niitä esiintyen k-piikkikriittisenä.
- Anonyymi
Totuus bannataqn tältä palstalta paljon useammin kuin valhe.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917462
- 403602
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32923Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652