YT-kanavan Game Clockwork Orange Finland #3 Isoisän kädestä pohtii Suomen valtion toimia, sekä oikeutusta aseavulle Ukraina-Venäjä -konfliktissa. Ohjelmassa kysytään oliko menettelytapa aseavun myöntämiselle korrekti ja pohditaan sen vaikutusta puolueettomuuteen. Onko syy III maailmansotaan sosialistinen kapitalismi? Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=6rTCQiGiMDc
Suomen piti olla puolueeton itsenäinen valtio - nyt se ei enää sitä ole: Olemmeko mukana sodassa?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi ei ole ollut puolueeton yli 30 vuoteen siitä lukien kun Neuvostoliitto romahti.
Aseapu oikeudettoman hyökkäyksen kohteelle joutuneelle valtiolle on YK:n peruskirjan mukaista. Kaikki saavat auttaa hylkkäyksen kohdetta. - Anonyymi
Myös puolueettomat ja itsenäiset valtiot voivat joutua hyökkäyksen kohteeksi.
Varsinkin, jos naapurin johtoon pääsee vainohullu.
Sen sijaan, jos on useamman valtion liittoutuma takana, joutuu hyökkääjä miettimään, että kannattaako. - Anonyymi
Ei ole ollut kahteenkymmeneen vuoteen. Suomi oli YK-operaatiossa mukana Afganistanissa, mikä oli annettu tehtäväksi Natolle. Sinne upposi miljoonia, ja sieltä tultiin pois häntä koipien välissä.
- Anonyymi
Suomi ei ole koskaan ollut itsenäinen. Valtaa ovat pitäneen Ruotsi, Venäjä, Neuvostoliitto, Venäjä. Nyt valtaa pitää Eu, ehkä tulevaisuudessa Nato ja USA.
- Anonyymi
Suomi on ollut 20 vuotta Naton kumppani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662