Venäjän armeijasta luotu länteen käsitystä moderdina tappokoneistona,joka tehokkaasti
eliminoi vastustajansa.Nyt on käynyt ilmi
naurettavia jättimokia niinkuin tämä kuuluisa
letka joka on juuttunut mutaan,huonoine
renkaineen,autot hajoilee kun ei ole huollettu.
niin kutsutut sotilaat kiukuttelee ja karkailee.
Huolto ei saa polttoainetta ja.ruokaa toimitettua.
Heh heh,Putinin supersotilaat 60km pitkä jono.
Venäjän armeija läpimätä viritelmä?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne pitäisi saada raskasta konekivääri ja heitin
tulta,eikö siellä ole ojia jotka antaisiva suojaa,
että pääsis ampuma etäisyydelle. - Anonyymi
Nauratti Putinin kommentti,kehui miehekkäästi
hoidettua erikoisoperaatioo.- Anonyymi
Se oli Putinin itse keksimä suunnitelma :D
- Anonyymi
Kaikki armeijat pitäisi muuttaa mielisairaaloiksi.
- Anonyymi
Venäjän sotilailla on osalla tolkkua. Kieltäyyvät hyökkäämästä Kiovaan vaikka kansalliskaarti on jo "motivoimassa" haluttomia.
- Anonyymi
Heti kun silmä välttää niin pojat karkaa Ukrainan puolelle turvaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun silmä välttää niin pojat karkaa Ukrainan puolelle turvaan.
Tuo on paras suunnitelma.
- Anonyymi
Nyt olis jenkille paikka iskeä,mutta eipähän uskalla tehdä mitään..
- Anonyymi
Vai on tuollaista käynyt ilmi. Kävit vissiin itse katsomassa ja toteamassa tilanteen.
- Anonyymi
Eipä tuohon kummoista tietäjää tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuohon kummoista tietäjää tarvita.
🤣🤣🤣Meni osittain oikein. Sinä et ole kummoinen tietäjä. 😂😂
- Anonyymi
Samaa tohelointia on usan armeijassa, tuntuu ettei osata enää sotia, kuin peleissä. Kunhan sale huomenna saa nato keskustelun auki, tokihan muutama kuukausi menee, sillä hallitus lähtee kesälomalle.
- Anonyymi
Miksi Ukrainan armeija ei sitten tuhoa tätä kolonnaa?
Viikko on ollut aikaa, eikä mitään tapahdu.- Anonyymi
Ukrainalla ei ole sellaista aseistusta. Niitä lennokkeja on, mutta ei kai niitä voi käyttää.
- Anonyymi
Olivat vissiin tihrustaneet itkua radioon kun Ukrainan poika oli napsinut kiväärillä yhden kerrallaan :D
- Anonyymi
On tainneet varusmiehet hoksata missä mennää,tykinruoaksi. Mutta kun ajetaan panssari mutaan kiinni,ei tarvi mennä mihinkän.
- Anonyymi
Luvattu viellä 10cm lunta.Siellä ne värjöttelee
kylmissään ja nälissään. - Anonyymi
Surkimuksilla taida olla edes telttoja.
- Anonyymi
Ei muuten ole. Lisäksi ruoka on mennyt vanhaksi jo vuonna 2015. Venäläisille annetut varusteet ovat myös kuin suoraan museosta: vanha nahka lompakko, värikyniä, neuvostoaikainen taskulaskin ja kiinalainen kompassi.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017340321jx
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662