Huom! Huom!
Lempäälässäkin (ainakin Ideaparkin alueella) toimii venäläisiä ja valkovenäläisiä yrittäjiä, nyt sellaiset firmat sais lähtee kotionsa täältä!
Venäläiset firmat boikottiin!
5
926
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää käyttäkö näitä korjaamoja!
- Anonyymi
Taitaa ideaparkin autoliikkeet käyttää just näitä venäläisiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa ideaparkin autoliikkeet käyttää just näitä venäläisiä!
Onko niillä Ladan ja Volgan merkkihuollot?
- Anonyymi
Minkä leirin Venäläiset rekkakuskit on perustaneet Liuhan ja Katepalintien väliin kun siellä ovat parkissa. Kuullut jotain juttua että Venäläisissä rekoissa on paljon Ukrainalaisia kuljettajia ,eikä he mene enää venäjälle ymmärrettävistä syistä.
- Anonyymi
Mikä on Toivakan tauti. No Toivakassa Keskisuomessa on paljon sisäsiittoisuutta. Moni tässä kylässä on jonkun pikkuserkku ja pikkuserkun serkku ja niin edelleen.. Tämä sisäsiittoisuus on poikinut joihinkin kantatoivakkalaisiin sukuihin Pedofilian perinnöllisenä ominaisuutena. Kaikissa Toivakkalaisissa tällaista Toivakan tautia ei ole. Varsinkaan heissä joiden jompikumpi vanhempi on jostain muualta Suomesta saapuneesta sukuhharasta. Kantatoivakkalaisissa tätä tautia kuitenkin on ja tästä syystä mikäli Toivakast joku on lähtenyt muualle hänet pyritään sysimään maalituksilla ja työpaikan polttamisella takaisin Toivakkaa, että hän ei paljastaisi tätä Toivakan tautia muille Suomalaisille pitäjän ulkopuolella. Kamala painajaiskylä jonka kirkkoherrakaan ei pääse pakenemaan kylästä Toivakkalaisten tunnustettua tämän asian rippisalaisuudessa. Tosin kirkkoherraa koskien asia on vain oletus sen suhteen tietääkö hän asiasta ja ovatko Toivakkalaiset ripittäytyneet hänelle tässä asiassa. Mutta ainakin hänen näyttää olevan vaikeaa saada virkaa muualta Suomesta vaikka on sitä hakenut. Kamala tämä Toivakan sairaus.
Tästä syystä kerran Toivakkaan tullut ihminen on siellä kiinni ja pysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393