Huom! Huom!
Lempäälässäkin (ainakin Ideaparkin alueella) toimii venäläisiä ja valkovenäläisiä yrittäjiä, nyt sellaiset firmat sais lähtee kotionsa täältä!
Venäläiset firmat boikottiin!
5
853
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää käyttäkö näitä korjaamoja!
- Anonyymi
Taitaa ideaparkin autoliikkeet käyttää just näitä venäläisiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa ideaparkin autoliikkeet käyttää just näitä venäläisiä!
Onko niillä Ladan ja Volgan merkkihuollot?
- Anonyymi
Minkä leirin Venäläiset rekkakuskit on perustaneet Liuhan ja Katepalintien väliin kun siellä ovat parkissa. Kuullut jotain juttua että Venäläisissä rekoissa on paljon Ukrainalaisia kuljettajia ,eikä he mene enää venäjälle ymmärrettävistä syistä.
- Anonyymi
Mikä on Toivakan tauti. No Toivakassa Keskisuomessa on paljon sisäsiittoisuutta. Moni tässä kylässä on jonkun pikkuserkku ja pikkuserkun serkku ja niin edelleen.. Tämä sisäsiittoisuus on poikinut joihinkin kantatoivakkalaisiin sukuihin Pedofilian perinnöllisenä ominaisuutena. Kaikissa Toivakkalaisissa tällaista Toivakan tautia ei ole. Varsinkaan heissä joiden jompikumpi vanhempi on jostain muualta Suomesta saapuneesta sukuhharasta. Kantatoivakkalaisissa tätä tautia kuitenkin on ja tästä syystä mikäli Toivakast joku on lähtenyt muualle hänet pyritään sysimään maalituksilla ja työpaikan polttamisella takaisin Toivakkaa, että hän ei paljastaisi tätä Toivakan tautia muille Suomalaisille pitäjän ulkopuolella. Kamala painajaiskylä jonka kirkkoherrakaan ei pääse pakenemaan kylästä Toivakkalaisten tunnustettua tämän asian rippisalaisuudessa. Tosin kirkkoherraa koskien asia on vain oletus sen suhteen tietääkö hän asiasta ja ovatko Toivakkalaiset ripittäytyneet hänelle tässä asiassa. Mutta ainakin hänen näyttää olevan vaikeaa saada virkaa muualta Suomesta vaikka on sitä hakenut. Kamala tämä Toivakan sairaus.
Tästä syystä kerran Toivakkaan tullut ihminen on siellä kiinni ja pysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876