Mietin NATO jäsenyyttä.

Anonyymi

Moi.

Mietiskelin tässä NATO-jäsenyyttä.
Ensiksi minun täytyy sanoa se että mitä itse olen ollut liittouman kannalta tekemisissä NATO:n kanssa niin sen voin sanoa että se homma on 100% pääkallo-politiikkaa.
Suosittelen että jos siihen jäseniksi mennään niin suomen on luokiteltava NATO-joukot ja työntekijät erilliseksi osa-alueekseen. Vasta sitten kun NATO on oma juttunsa joka voidaan luokitella ja suomen omat puolustusvoimat oma juttunsa joka kanssa voidaan eriytyvästi luokitella niin hyväksyn liittouman.
Sikäli sen voin sanoa että kaikki nämä NATO työjutut mitä olen tehnyt ja ne NATO laiset joiden kanssa olen ollut tekemisissä, niin se on sen verran kovaa itsevaltiutta Amerikalle että se on puhdasta pääkallo sotaa jo liiton sisällä.

Vain eriytyvät joukkoasetukset hyväksyn jotta NATO voidaan luokitella eriytyväksi toimenkuvaksi suomen sisällä.

Tilanne paranisi paljon jos Amerikassa otettaisiin käytäntöön pakollinen asevelvollisuus. Tarkoitan tällä sitä että pasifistit olisi osa Amerikan aseellista olemista.

Nyt kun kaikki pasifistit puuttuu sieltä ja siten myös koko NATO on tyhjä pasifisteista niin siellä itsekin ylempi arvoisena suomen kapiaisena sain turpiin amerikkalaisilta sotilailta heidän fasistisen Amerikka on jumala asenteen takia.

Niin kauan kun Amerikalta ja NATO:lta puuttuvat pasifistiset työntekijät ja toimenkuva työssä ja kaikessa mahdollisessa, niin en voi hyväksyä sitä liittoumaa suomelle ihan puhtaasti.

Tällä hetkellä todellakin vain ja ainoastaan eriytyvä luokiteltavissa oleva liittouma suomen kanssa on mielestäni mahdollinen.

Jokainen itse hakekoot sitten töihin liittoumalle.
Tai pysykööt kotimaan puolustusliitossa.


Sen sanon että se on puhdasta Amerikka ensiksi ja Amerikka on jumala ja omistaja kaikessa asenne on niin syvällä siellä että se pelkkänä liittoumana on pääkallo meininkiä huipussaan.


Huomioikaa mielipiteeni eriytyvästä osastollisuudesta jossa todellakin liittouma on oma eriytyvä asetelma ja osa puolustustamme vain eriytyvänä osastokompleksina.



Ystävällisin terveisin

Urbaani legenda.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennemmin kuin kysytte liitytäänkö NATO:n jäseneksi, niin kysykää moniko haluaa tehdä töitä liittoumalle ja moniko haluaa tehdä mieluummin töitä suomen omille puolustusvoimille!

      Pitäkää nämä kaksi asiaa erillään toisistaan!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe