Nyt loppuu valehtelu venäjällä

Anonyymi

Uuden lain mukaan voi saada jopa 15 vuoden rangaistuksen valeuutisten levittämisestä.

Totuus asuu venäjällä!

15

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomen valtamediaa pitäisi säätää sama laki.

• Anonyymi

Jos et ole samaa mieltä kuin johtaja saat 15 vuotta linnaa. Onneksi Suomen valtamediaa ei tuollainen laki koske. Se on DIKTATUURIAA.

• Anonyymi

Venäjä on ajautunut diktatuuriin.

• Anonyymi

Totta että suomessakin mediassa vääristellään ja valehdellaan.
        Ärsyttää kun mukamas hyvässä tarkoituksessa puhutaan palturia.

Varmaan putinikin mielestään tekee vain oikein ja saa valehdella siitä syytä kansalle, joka ei osaisi tehdä oikeita johtopäätöksiä oikeista tiedoista, vaan pitää syöttää valhetta.

Suomessa ei sentään onneksi heitetä tyrmään muiden kuin valtaapitävien "totuuden" kertomisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjä on ajautunut diktatuuriin.

Venäjää hallitsee tyrannia.

• Anonyymi

Putinin laki

Putin allekirjoitti lain, joka kriminalisoi "valeuutisten" levittämisen Venäjän sotatoimista
      Venäjän presidentti Vladimir Putin allekirjoitti lain, joka kieltää "valeuutisten" levittämisen Venäjän sotilaallisesta toiminnasta 15 vuoden vankeusrangaistuksen uhalla.  

Venäjän parlamentti hyväksyi lakiesityksen aiemmin perjantaina.

Putin myös allekirjoitti lain, jonka nojalla Venäjän-vastaisten pakotteiden vaatimisesta voi seurata sakkoja tai enintään kolmen vuoden vankeusrangaistus.

Lähde: AFP

• Anonyymi

Putinin laki, ole samaa mieltä kanssani tai sinut tuomitaan 15 vuodeksi linnaan. Saat itse päättää kumman valitset?

Putinin sananvapauslaki

• Anonyymi

Jees. Vihdoinkin venäläiset näkevät mitä todella tapahtuu Ukrainassa.
      Tass, RT ja kumppanit joutuvat nyt reivaamaan uutisointinsa aivan uuteen uskoon, vai mitä? Eikun hetkinen....

• Anonyymi

Totuuden puhumisesta 15 vuotta vankeutta!

• Anonyymi

No se on sitten Putinillakin 15 vuotta kakkua lusittavana.

• Anonyymi

Totuus asuu Venäjällä hulluissa johtajissa.

• Anonyymi

Duuma oli yksimielinen, mikä Venäjällä tarkoittaa Putinmielistä.

• Anonyymi

Tuohan myös on kansainvälisesti voimassa oleva laki. Eli koskee kaikkia. Tuo koskee siis kaikkia maailman uutistoimistoja ja vanhentumisaika on pitkä.

• Anonyymi

Rosvojoukko venäjällä häärii.Kansa esiin.Uudet vaalit.Kansan nylkeminen voisi jo päättyä.Lupasi maata tulevan sivistys valtion????Valtion raht kuuluvat valtiolle ei pienelle ryhmälle sulle mulle tyyliin.Rosvojoukon nylkyrahat palautettava kaikilta osin takaisin ja rosvot linnaan.

• Anonyymi

No se on sitten Putiniille lähtö vankilaan edessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7568
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe