Nyt ei pysty enää meneen töihin

Anonyymi

Bensapumpulla oli 2,20 e... nyt menee jo liiallisuuksiin.

Maanantaina soitan töihin ja sanon olevani sairaslomalla. Menen perjantaina jottei palkanmaksu keskeydy. Samalla voin hoitaa kauppa asiat.
Sitten olen taas maanantaina sairaslomalla, eri syystä. Ja perjantaina olen töissä että saan rahaa... Aloitan sairaslomasarjan, jotta yritys irtisnoo mut.. näin en saa karenssia.

Bensa uhka on parin viikon päästä 3 e, kuulin asemalla käydessäni. Joten repikää siitä.

14

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkien alojen työseisokki päälle

• Anonyymi

On sulla sitten surkean pieni palkka.
      Olisko kannattanut opiskella?

• Anonyymi

Mutta ehi, hienoa että sulla ei ole. Minä toivon että bensa nousee 15 e itra! Jos ei mitään väliä. Älä sitten marmata että ihmiset ei HALUA mennä töihin. Hyvä että edes sinä olet iloinen ja tyytyväinen. Kiva kiva.

• Anonyymi

Onneksi voi laittaa tankkiin MPÖ ja ajella Valmetilla kauppaan sekä töihin.

• Anonyymi

Mulla on työauto firman puolesta joten mä hoitelen omatkin asiat ja kauppaostokset sillä. Firman pihassa sitten lastaan omaan autoon ostokset ja ajelen kotia. Ei tarvi muuta ajaa kuin työmatkat. Kätevää.
        Ihan sama maksako bensa 1 e tai 3 e, tai 10 e... ei vaukuta muhun en aja muuta omalla kun töihin ja takasin. ;))))))))).

• Anonyymi

Halpaa on menovesi. Polttoainekulut eivät ole kovin monta prosenttia palkasta. Ne saa jopa verovähennyksiin.

• Anonyymi

No niin on, minusta sellanen ohen kilohinta 16 e tai sisäfileen 69 e olisi bensalle hyvä litrahinta. Aivan liian halpaa on.

• Anonyymi

Lopetin työt jo viime syksynä. Ei vaan ollut enää varaa. 250 euroa bensakulut työmatkalla niin se on jo liikaa. Pyysin lisää palkkaa, en saanut joten otin loparit. Raksatöis pitää olla auto ja itse pitää maksaa kulut palkasta.

• Anonyymi

Kun suomen kansa hyväksyy kaiken, eikä koskaan laita vastaan, niin meille voi tehdä mitä tahansa. Hintoja voi nostaa mielen määrin kun kukaan ei stoppaa vaan aina maksaa, kukapa sillon mitään välittäisi siitä vaikka hintoja nostavat.

Minä jättäisin maksamatta, jos liittyisi muitakin, satoja tuhansia kymmen tuhansia, yksin se ei vaan onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun suomen kansa hyväksyy kaiken, eikä koskaan laita vastaan, niin meille voi tehdä mitä tahansa. Hintoja voi nostaa mielen määrin kun kukaan ei stoppaa vaan aina maksaa, kukapa sillon mitään välittäisi siitä vaikka hintoja nostavat.

Minä jättäisin maksamatta, jos liittyisi muitakin, satoja tuhansia kymmen tuhansia, yksin se ei vaan onnistu.

Ethän ehdottanut näitä silloin, kun oma puolueesi laittoi duunarin tekemään töitä ilmaiseksi kaksipäivää kk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän ehdottanut näitä silloin, kun oma puolueesi laittoi duunarin tekemään töitä ilmaiseksi kaksipäivää kk.

Ei mulla ole omaa puoluetta! En äänestä koskaan, minun mieleni ei kestä valehtelijita, huijareita, rikollisia ja koska en tunne heistä ketään niin miten voisin äänestää ketään, hoitamaan suomen asioita. Niin hullu en ole. En voi äänestää ihmisiä saamaan kymppitonnin palkkoja tekemättä yhtään mitään ja viemään kansan rahaa. Hirvee ajatus, jotenmun ei tarvi hävetä sitä että suomen tilanne on tämä mikä on.

Onneksi tajusn nuorena milalsia rikolisia etduskuntaan on menossa, aina viikottain joku jää kiinni valheistaan ja petoksistaan. Edunskunta on kun vankila, jossa asuu rikolliset vapaasti kuitenkin liikkuvat ja tekevät. Huh mikä ajatus että äänestäisin heitä.... ei ei...

• Anonyymi

Ei mitään töitä saa. Sodan takia tulee paljon lomautuksia ja potkuja ihmisille. Bensa kallistuu joten ei ole varaa edes mennä töihin kun ei ole nyttenkään.

• Anonyymi

Jäin kotiin, kun ei ole varaa mennä töihin. Soitin eilen pomolle, ja sanoin että en voi tulla kun ei ole rahaa bensaan. Hän sanoi että okei. Olen työtön ja saan nyt kaikki kaikki rahat omaan käyttööön.

Suomessa ei työ kannata.

• Sano että bensan hinta kävi pumpulle eikä saa rasittaa sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1592
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      868
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      832
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      812
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      763
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      749
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      705
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      700
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      680
    Aihe