Tules taas kaffepappa turisemaan ja lait kaffe porisemaan....profetiaa

Anonyymi

Profetaalista keskustelua tulossa, nyt kaikki kuulemaan.

Ostin kilon kaffepapuja, halvinta mitä löytyi, taisi olla nippa nappa alle kympin.
Keittelin sumpit ja oli ihan ok.
Ostin kuitenkin myös paketin juhlamokkaa, kultakatriinaa ja saludoa, pannujauhatus versiot.
Halpahallissa oli ja on ehkä vielä tänäänkin maitojauhe tarjouksessa, kannattaa hakea.

Nyt kaffelille KOP KOP!
Kuka siellä?
Pahin painajaisesi taikka paras kaverisi, päätä itse.
Voin olla myös ohikulkija, sanansaattaja taikka profeetta, kuka tietää.
Kerro, alahan laulaa, sillä sinulla on jotain sanottavaa tähän.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja profeetta käyskenteli palstalla illan viileydessä ja kaffeli senkuin lymyili pohjolan kätkössä.
      Missäs olet kaffeli?

    • Anonyymi

      Olkaamme kärsivällisiä, odottaessamme Herran ilmestymistä, teille mite lie, ja minulle, kuka lie olen, Toteutuu Sana:

      Jes. 30:
      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.

      Eli olen kärsivällisyyden "esikuva" ja nyt se tapahtuu, kuten olen aina tiennyt:

      Saan NÄHDÄ Opettajani, Herran Jumalan Kaikkivaltiaanm Herran Sebaotin!

      Kuten Herra itse sanoo:

      Job 38:
      1 Silloin Herra vastasi Jobille tuulispäästä ja sanoi:
      2 "Kuka olet sinä, joka taitamattomilla puheilla pimennät minun aivoitukseni?
      3 Vyötä nyt kupeesi kuin mies; minä kysyn sinulta, opeta sinä minua.
      ja
      Job 40:
      7 "Vyötä nyt kupeesi kuin mies; minä kysyn sinulta, opeta sinä minua.
      8 Sinäkö teet tyhjäksi minun oikeuteni, tuomitset minut syylliseksi, ollaksesi itse oikeassa?
      9 Tahi onko sinun käsivartesi niinkuin Jumalan, ja voitko korottaa äänesi jylinän niinkuin hän?

      JA sitten Finaali:
      Job 42:
      4 Kuule siis, niin minä puhun; minä kysyn, opeta sinä minua.
      5 Korvakuulolta vain olin sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut nähnyt.
      6 Sentähden minä peruutan puheeni ja kadun tomussa ja tuhassa."

      ja Kuten Herra, Jumala Kaikkivaltias, ilmestyi, Elialla, niin asmoin myös Moosekselle ja viimeeksi sitten Paavalille.

      1. Kun. 19:
      6 Ja kun hän katsahti, niin katso, hänen päänsä pohjissa oli kuumennetuilla kivillä paistettu kaltiainen ja vesiastia. Niin hän söi ja joi ja paneutui jälleen maata.
      7 Mutta Herran enkeli kosketti häntä vielä toisen kerran ja sanoi: "Nouse ja syö, sillä muutoin käy matka sinulle liian pitkäksi".
      8 Niin hän nousi ja söi ja joi. Ja hän kulki sen ruuan voimalla neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä Jumalan vuorelle, Hoorebille, asti.
      9 Siellä hän meni luolaan ja oli siinä yötä. Ja katso, Herran sana tuli hänelle; hän kysyi häneltä: "Mitä sinä täällä teet, Elia?"
      10 Hän vastasi: "Minä olen kiivailemalla kiivaillut Herran, Jumalan Sebaotin, puolesta. Sillä israelilaiset ovat hyljänneet sinun liittosi, hajottaneet sinun alttarisi ja tappaneet miekalla sinun profeettasi. Minä yksin olen jäänyt jäljelle, mutta minunkin henkeäni he väijyvät, ottaaksensa sen."
      11 Hän sanoi: "Mene ulos ja asetu vuorelle Herran eteen". Ja katso, Herra kulki ohitse, ja suuri ja raju myrsky, joka halkoi vuoret ja särki kalliot, kävi Herran edellä; mutta ei Herra ollut myrskyssä. Myrskyn jälkeen tuli maanjäristys; mutta ei Herra ollut maanjäristyksessä.
      12 Maanjäristyksen jälkeen tuli tulta; mutta ei Herra ollut tulessa. Tulen jälkeen tuli hiljainen tuulen hyminä.
      13 Kun Elia sen kuuli, peitti hän kasvonsa vaipallansa, meni ulos ja asettui luolan suulle. Ja katso, hänelle puhui ääni ja sanoi: "Mitä sinä täällä teet, Elia?"
      14 Hän vastasi: "Minä olen kiivailemalla kiivaillut Herran, Jumalan Sebaotin, puolesta. Sillä israelilaiset ovat hyljänneet sinun liittosi, hajottaneet sinun alttarisi ja tappaneet miekalla sinun profeettasi. Minä yksin olen jäänyt jäljelle, mutta minunkin henkeäni he väijyvät, ottaaksensa sen."

      eli kovin on ollut, "Herra kulki ohitse, ja suuri ja raju myrsky"
      ja sitten on Kirjoitettu; Abram pelkäsi!

      1. Moos. 15:
      12 Kun aurinko oli laskemaisillaan, valtasi raskas uni Abramin, ja katso, kauhu ja suuri pimeys valtasi hänet.

      Kauhu ja SUURI PIMEYS, oli lähellä, kun Herrani, ilmestyi Abramille!

      "tuli maanjäristys;"
      ja katso, Olen kaikki antanut ja menettänyt, MITÄ SINÄ HERRA Minulle annat?
      "Oi Herra, Herra, mitä sinä minulle annat?"

      Joten olkaamme Kärsivällisiä, ja me saamme palkan,
      se on osani että Herra tulee ja ilmestyy minulle ja saan nähdä Herran!

      Laul. l. 2:
      14 Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."

      Eikö Mooses ollut, kallio kolossa? Kallio joa heitä seurasi OLI/ON Jeesus!

      "Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus. "
      Nyt siis, miehet ja veljet, ja sisaret, Herrassa:

      "4 Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio."
      ja sitten:

      19 Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
      21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".

      Saan Nähdä Opettajani, Jumalan!

      no sitä odotellessa keitän uutta tuoretta kahvia.

      Kärsivällisyyttä, Herran PAlvelijat!

      • Anonyymi

        Kauanko olet odottanut jo?
        Maailmalta vasta kuuluu sodan melskettä ja hädän leipä ja ahdistuksen vesi on vasta tuloillaan.
        Opettajasi on muuten monikossa, liekö niitä jumalan lapsia, joita maailma odottelee?
        Room. 8:19
        Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.

        Me lapset olemme olleet ainakin poissa näkyviltä koulutettavana, on koeteltu kuin ahjossa, kuin kulta taikka hopea ja meidät on seulottu kuin vilja.
        Hän on meitä valmistanut tulevaa varten.
        Me olemme Herran jo nähneet, sillä hän on ilmestynyt meille ja ilmaissut itsensä meille.
        Me olemme sellaisia valittuja.
        Matt. 22:14
        Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut.
        Joh. 15:16
        Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.

        Hän on opettanut, johdattanut ja Hän avaa meille kirjoitukset ja antaa leivän ajallaan.
        Kärsivällisyyttä tarvitaan kyllä, minulla sitä ei liikaa ainakaan ole.


    • Anonyymi

      Jumalan lapsena oleminen on jotain uutta.
      Tosiaan on jumalan valtakunta ja se on kuin toinen ulottuvuus elämässä.
      Meillä on uudet silmät nähdä ulottuvuuksiin ja nähdä henkivaltojenkin maailmaan.

      Se ei todellakaan ole kirkossa käyntiä ja sellaista normaalia riviuskovan elämää vaan yltäkylläistä ja rikasta elämää uudessa maailmassa jossa ovet on auki.
      Niin vähän ihminen tietää ja näkee maallisilla aisteillaa, mutta kun Hän jolla on Daavidin avaimet, hän avaa oven uuteen maailmaan, ja näemme asioita joita silmä ei ole nähnyt ja kuulemme asioita joita korva ei ole kuullut.

      Se on aluksi aika rankkaakin, kestää hieman aikaa tottua siihen uuteen ja kun koko maailmankuva muuttuu hetkessä, se on pieni järkytys, se tosiaan järisyttää maailmankuvamme.
      Mutta silloin me myös ymmärrämme mitä Herra on meille edeltä ilmoittanut.
      Aluksi siis näemme kuin esikuvia himmeästi ja sitten kaikki vain valaistuu selviää.
      1. Kor. 13:12
      Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.

      Kaikki on kutsuttu, sinne johtaa tie ja tien te tunnette, sitä tietä täytyy vain kulkea.
      Tarhaan pääsee vain oven kautta.

    • Anonyymi

      Herra opetti minua, hän opetti minulle paljon kädestä pitäen, jopa asioita joita en olisi pelkässä uskossa ollessa hänestä uskonut.
      Hän opetti minua kuinka välitetään ja hän myös opetti kuinka ei välitetä.
      Sanotaan että Herra rakastaa ja välittää ja se on totta mutta kaikki eivät ole hänen lampaitaan.
      Antakaa kuolleiden haudata kuolleensa.
      Sillä niinkuin heinä heidät pian niitetään pois, ja he lakastuvat niinkuin vihanta ruoho.

      Maailmassa on siis pahaa joka on hyvän pukuun pukeutuneena.
      Pitää hyväksyä ja rakastaa, antaa vain anteeksi, ottaa ristinsä....Antaa kaikkien kukkien kukkia.....
      Se ei ole niin, osa näistä kukista on orjantappuraa ja rikkaruohoa ja lustetta, pitäkää itsestänne vaari älkääkä siunatko ja hyväksykö pahaa, anteeksi antaminen vaatii katumuksen ja parannuksen teon.
      Se on penseyttä ja välinpitämättömyyttä sellainen, ettei välitä asioista, eikä sellainen ole Herran seuraaja.
      Teidän on valittava puolenne, valinta on tehtävä, eikä ole sellaista kultaista keskitietä, sellainen ei johda mihinkään, siksi tulee valita oikea ja hyvä ja kantaa ristinsä. Kristuskin joutui ristille juuri oikean ja hyvän tähden.

      Te eksytte koska ette tunne kirjoituksia ettekä jumalan voimaa.
      Te ette ole etsineet Herraa ja hänen valtakuntaansa.
      Ette ole etsineet hänen vanhurskauttaan joka tulee häneltä vaan ihmiset ovat kaiken maailman oppien ja eksytysten vietävinä.
      Ihmiset eivät ole juurtuneet Kristukseen ja rakentaneet perustalle jonka jumala on meille laskenut.
      Niin ovat ihmiset olleet kaiken maailman opintuulien vietävinä.

      Mutta etsikää, niin te löydätte.
      Ps. 27:8
      Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani". Herra, minä etsin sinun kasvojasi.
      Ps. 105:4
      Kysykää Herraa ja hänen voimaansa, etsikää alati hänen kasvojansa.
      Jes. 55:6
      Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
      Luuk. 11:9
      Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

      Kannattaa etsiä kun aikaa on, sillä tulee aika kun ovi suljetaan ja silloin koputtelukaan ei enää auta.
      Te ette tahdo olle kuin ne 5 tyhmää neitsyttä, vaan olkaa kuin ne viisaat.
      Matt. 25:10
      Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.

    • Anonyymi

      Ihanaa kun maailma vihaa, eipä niin ihanaa, mutta silmät aukeaa ja Herra on lähellä.
      Kristuskin tuomittiin lainvastaisesti ja mitä omalle kohdalle on tullut, niin kyllä Suomessa toimitaan lainvastaisesti ja kierosti omaa kansaa kohtaan.

      Laittomuus rehottaa ja laintulkitsijat ovat sokeita ja tyhmiä taikka sitten sydämestään pahoja.
      Eipä siinä mitään, Herra kostaa minun vihollisilleni.
      Heitä on varoitettu.
      Ps. 105:15
      "Älkää koskeko minun voideltuihini, älkää tehkö pahaa minun profeetoilleni".
      Mutta niin he vain tekivät pahaa ja tuomio on heidän yllänsä.

      Herra lähetti juuri äskettäin sanan, että hän on tietoinen asiastani ja hänellä on minulle ulospääsy valmistettuna, hän teki sen selväksi.
      Mutta nämä asiat joita on tapahtunut, on tuonut tuomion koko maan johtoa myöden.
      Toivottavasti saatte rohkaisua joku näistä sanoista, sillä vaikka tilanne näyttää miltä näyttää, Herra toimii tavalla ja toisella.
      Sillä:
      Ps. 105
      16 Ja kun hän kutsui nälänhädän maahan ja kokonaan mursi leivän tuen,
      17 oli hän lähettänyt heidän edellänsä miehen: Joosef oli myyty orjaksi.
      18 Hänen jalkojansa vaivattiin kahleilla, hän joutui rautoihin,
      19 siksi kunnes hänen sanansa kävi toteen ja Herran puhe osoitti hänet puhtaaksi.
      20 Niin kuningas lähetti ja päästätti hänet, kansojen hallitsija laski hänet irti.
      21 Hän pani hänet talonsa herraksi ja kaiken omaisuutensa haltijaksi,
      22 sitomaan mielensä mukaan hänen ruhtinaitansa ja opettamaan viisautta vanhimmille.

      Minun kuninkaani, Korkein on kuullut asiani ja häneen olen turvannut, korkeimman olen ottanut suojakseni.
      Hän on paljastanut viholliseni.
      Olette varmasti kuulleet sanonnan: Viholliset ovat oman talon väkeä.
      Herra on valinnut omansa ja varjelee omiansa.
      Olisitteko koskaan uskonut Räsäsenkään tapauksen tapahtuvan Suomessa?

      Mutta heidän on köykäisiksi punnittu, petollisiksi valehtelijoiksi havaittu.
      Muistuupa mieleen eräs tällä palstallakin esitetty uni, jossa boakäärme oli nielemässä tulkinnan mukaan "suomineidon" jalkaa ja se huomattiin liian myöhään.
      Kyllä se on niin, että käärmeet luikertelevat paikoissa joissa niiden ei pitäisi olla.
      Se on ihan selvä asia, ei tarvitse kuin silmät avata ja katsella ympärilleen.

      Meillä on kuitenkin rauha kaiken keskellä, sillä kun on turva jumalassa on turvassa paremmassa.
      Kuka pystyisi meistä parempaa huolta pitämään kuin korkein?
      :)

    • Anonyymi

      Monitasoisesti ja lyhytkäisesti:
      Odotan ja tulen SAAMAA:
      Kohtaan Jumalan Kaikkivalitaan, Herran Sebaoit, NIINKUIN, Abram, Mooses, Salomo, sekä Paavali,
      Kasvoista kasvoihin kuin mies toisen miehen kanssa kohtaavat.

      ei siis, "mitään Hengessä" kohtaamista, vaan OIKEASTI!

      aina te eksytte!

      se että en Ole Arvollinen kohtaamaan Herraa on totta, mutta, Herra Jeesus on se tehnyt!
      Joten Jumala ITSE, ehnkilö kohtaisti opettaa minua!
      Kuten Moosesta ja Paavalia!

      ja nyt keskityn kahvi, joumiseen.

      ja KUN olen kohdannut Herran, olen muuttunut mies, ei enää mitää omaa jäljellä eikä "voimissa", sillä
      Jumala ON Kaikkivalias, ja ISÄNI.

      • Anonyymi

        Eikö sinun kuitenkin kannattaisi etsiä siinä odotellessasi?
        Ettei käy niin, että kutsuttu kieltäytyy, koska oli muuta tärkeämpää puuhaa.
        Tulkaa, kaikki on valmiina "en ehdi, pitää keittää sumpit ja odotella sebaottia kyläilemään"....
        Mutta hän on se joka kutsuu, jonka ymmärrät mikäli etsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinun kuitenkin kannattaisi etsiä siinä odotellessasi?
        Ettei käy niin, että kutsuttu kieltäytyy, koska oli muuta tärkeämpää puuhaa.
        Tulkaa, kaikki on valmiina "en ehdi, pitää keittää sumpit ja odotella sebaottia kyläilemään"....
        Mutta hän on se joka kutsuu, jonka ymmärrät mikäli etsit.

        Jes. 30:
        15 Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet,
        16 vaan sanoitte: "Ei! Hevosilla me tahdomme kiitää" -niinpä saatte kiitää pakoon. "Nopean selässä me tahdomme ratsastaa" -niinpä ovat vainoojanne nopeat.
        17 Tuhat pakenee yhden uhkaa; viiden uhkaa te pakenette, kunnes se, mikä teistä jää, on kuin merkkipuu vuoren huipulla, kuin lipputanko kukkulalla.
        18 Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
        19 Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
        20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
        21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".

        Nyt tämä Herran Sana alkaa:

        "Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; "

        ja kuten aina, LUET mitä on esillä :)
        eli loppu;

        "Tässä on tie, sitä käykää".

        Voinhan tehdä kuten "kaikki" tekevät, tekevät mitä Herra ei ole pyytänyt eli käskenyt.

        Ja Jumala on se joka kutsuu, jos sinulla on sitten paljon jalkoja vatsan-alla, toki menet sinne ja tänne, älä lepää, lepää vasta perillä.

        Itse, Odotan Herraa, ja Hän tulee, Sanansa mukaan.
        Totisesti, totisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes. 30:
        15 Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet,
        16 vaan sanoitte: "Ei! Hevosilla me tahdomme kiitää" -niinpä saatte kiitää pakoon. "Nopean selässä me tahdomme ratsastaa" -niinpä ovat vainoojanne nopeat.
        17 Tuhat pakenee yhden uhkaa; viiden uhkaa te pakenette, kunnes se, mikä teistä jää, on kuin merkkipuu vuoren huipulla, kuin lipputanko kukkulalla.
        18 Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
        19 Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
        20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
        21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".

        Nyt tämä Herran Sana alkaa:

        "Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; "

        ja kuten aina, LUET mitä on esillä :)
        eli loppu;

        "Tässä on tie, sitä käykää".

        Voinhan tehdä kuten "kaikki" tekevät, tekevät mitä Herra ei ole pyytänyt eli käskenyt.

        Ja Jumala on se joka kutsuu, jos sinulla on sitten paljon jalkoja vatsan-alla, toki menet sinne ja tänne, älä lepää, lepää vasta perillä.

        Itse, Odotan Herraa, ja Hän tulee, Sanansa mukaan.
        Totisesti, totisesti.

        Minä olen sisällä ja kirjoitan täältä sisäpuolelta sinulle joka olet ulkopuolella.
        Minä tiedän miten pääsee sisälle ja miten pääsee ulos.
        Minä näen sinun olevan paikallasi, koska odotat jotain jota ei ole tulossa.
        Katsos kun hän valitsee, emme me.
        Herra valitsi aikaisemminkin kenelle hän ilmestyy ja ne ovat niitä edeltä valittuja.

        Kauanko olet jo odottanut? 10 vuotta? 15 vuotta? 20 vuotta?

        Sillä me jotka etsimme herraa, hän palkitsee meidät ja ilmestyy meille.
        Siinä ei kestä vuosia, ja meidät puetaan parhaimpaan pukuun ja sormeemme asetetaan sinettisormus.

        Ennen kuin sinulle annettaisiin valtikka, sinut tyhjennettäisiin vanhasta viinistäsi josta olet juovuksissa ja täytettäisiin uudella viinillä etkä hoipertelisi.
        Mutta sinä sanot vanha on hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes. 30:
        15 Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet,
        16 vaan sanoitte: "Ei! Hevosilla me tahdomme kiitää" -niinpä saatte kiitää pakoon. "Nopean selässä me tahdomme ratsastaa" -niinpä ovat vainoojanne nopeat.
        17 Tuhat pakenee yhden uhkaa; viiden uhkaa te pakenette, kunnes se, mikä teistä jää, on kuin merkkipuu vuoren huipulla, kuin lipputanko kukkulalla.
        18 Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
        19 Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
        20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
        21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".

        Nyt tämä Herran Sana alkaa:

        "Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; "

        ja kuten aina, LUET mitä on esillä :)
        eli loppu;

        "Tässä on tie, sitä käykää".

        Voinhan tehdä kuten "kaikki" tekevät, tekevät mitä Herra ei ole pyytänyt eli käskenyt.

        Ja Jumala on se joka kutsuu, jos sinulla on sitten paljon jalkoja vatsan-alla, toki menet sinne ja tänne, älä lepää, lepää vasta perillä.

        Itse, Odotan Herraa, ja Hän tulee, Sanansa mukaan.
        Totisesti, totisesti.

        Ja sisälle päästyäsi ymmärtäisit myös mitä "Tässä on tie, sitä käykää" tarkoitti.
        ;)

        Se on jotenkin hienoakin nähdä täitä tapauksia kun Herran sanat ovat todet ja toteutuvat silmiemme edessä.
        Uskovat haparoivat ja ovat sokeita.
        Sillä tie on edessä ja ovi kaikkein tunnetuin ja selvemmin merkatuin ovi mitä maailmassa on, mutta he eivät sitä näe.

        Miksi et anna Herran kirjoittaa sydämesi kivitaulut uusiksi?
        Hän antaa elävän sydämen kivisydämen tilalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sisälle päästyäsi ymmärtäisit myös mitä "Tässä on tie, sitä käykää" tarkoitti.
        ;)

        Se on jotenkin hienoakin nähdä täitä tapauksia kun Herran sanat ovat todet ja toteutuvat silmiemme edessä.
        Uskovat haparoivat ja ovat sokeita.
        Sillä tie on edessä ja ovi kaikkein tunnetuin ja selvemmin merkatuin ovi mitä maailmassa on, mutta he eivät sitä näe.

        Miksi et anna Herran kirjoittaa sydämesi kivitaulut uusiksi?
        Hän antaa elävän sydämen kivisydämen tilalle?

        Eri kuin tuo kaffettaja, annan kyllä, mutta eipä tuota kirjoittajaa näy, liekkö kynä hukassa tai sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri kuin tuo kaffettaja, annan kyllä, mutta eipä tuota kirjoittajaa näy, liekkö kynä hukassa tai sydän.

        Mieti sitä.
        :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe