Miksi spaghetista on tehty ylipitkiä kattilaan?

Anonyymi

Italiassa on keksitty Lada 1200L:n prototyyppi, pitsa ja ties mitä.

Mutta miksi eivät osanneet kehittää kattilaan mahtuvaan spaghettia?

18

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heillä on paljon korkea reunaisemmat kattilat.

• Anonyymi

Etkö osaa itse katkaista spagettinippua?

• Anonyymi

Suomessa lärvi on vain leveämpi ilarihomon kanssa bilettävällä perheenäitipääministerillä.

• Anonyymi

Sinun pitää ostaa spagetti kattila sitä varten. Siihen ne sopii mainiosti.

• Anonyymi

Oletko koskaan huomannut että vettä pitää keittää? Sinne ne tikut vaipuvat kuumaan veteen.

• Anonyymi

Linkki kuumaan veteen - muutoin mutua :D

• Anonyymi kirjoitti:

Linkki kuumaan veteen - muutoin mutua :D

No nyt! Nyt ollaan asian ytimessä.🤣

• Anonyymi

Raketti-spagettia on saatavissa...pätkäspagetti.

• Anonyymi

Pieni rakettimies pyrkii nyt siihen. Tuhlaa nuoruutesi mieluummin typeryyksiin kuin jätät sen kokonaan käyttämättä. Älä ikinä ärsytä ihmistä, joka on sinua monin verroin viisaampi. Se mitä hän on voittanut ei tunnu hänestä miltään, se mitä hän on hävinnyt tuntuu kaikelta. Varo olemasta se joka on tämän pyhän vihan kohde.

• Anonyymi

Nakkejakin kun saisi samalla tavalla valmiiksi pätkittynä. Nakkikeittoa tehdessä nimittäin tympii nakkien pilkkominen. Sormet ja työvälineet ovat sen jällkeen nakkilimassa. Kaikki muut ainekset saa hygieenisesti pakasteina tai kuivattuina.

• Anonyymi

Älkää alkako hienostelemaan, siitä tulee vain ongelmia.
      Suomalainen kierremakaroni on helppoa annostella kattilaan ja se maistuu ihan samalle kuin ne kaiken muotoiset fusillit ja cannellonit.
      Niistä myös syntyy se aito herkullinen makaronivelli.

• Kyllä ne on ihan normi Torinon koukkuja. Sama maku, eri hinta.

• Anonyymi

Kyllä pasta kannattaa valita käyttötarkoituksen mukaan. Toisiin pastoihin sopii pelkkä öljy tai tomaattikastike (esim.simpukkamallisen kantaa hyvin ohutta kastiketta), toisiin taas kannttaa käyttää sellaista pastaa, jonka pintaan tarttuu soosi paremmin.

• Anonyymi

Paras spagettikastike on mielestäni sulatejuuston ja maidon sekoitus.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suuret perheet ja yhdessä syöminen,kattilat on isot.Ei kai pätkä spaketteja tehdä 1-2-3- asuville,kun ei olet tarpeeksi isoja kattilat talous Suomessa?

• Anonyymi

Hei et ole varmaan huomannut että ne katkeavat helposti kattilaan sopiviiksi.

• Anonyymi

Ota raketti-spagetti tai nuudeleita niin mahtuu kattilaan. Ja suuhun mahtuu paremmin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe