Mainitsen vielä kriisipuhelimen puheluista

Anonyymi

En tiedä mikä puhelimessa mättää.
Mutta heidän tapansa olla uskomatta normaalia vahvasti todistettavissa olevaa totta puhetta on varsin eriskummallinen. Voin todeta näin normaalimpaan maailmaan sieltä pois päästyäni. Ei mitään realismia jutuissaan.


ppiuyuytt

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun elämääni aiheutettiin merkittävää vahinkoa pitkitetyllä totta olevan puheen uskomatta jättämisellä puhelimessa. Jos sitä perustellaan sillä, että kun he eivät voi tietää puhuuko soittaja totta, niin heidän sitten tulee todella olla tietämättä mitään, Mistä he sitten yhtäkkiä alkavat tietämään asioita?

      ppiuyy

      • Anonyymi

        Esimerkiksi kun heidän mielestään oli epärealistista ajatella, että kukaan "tärkeä" ihminen ehtisi katsoa minun taidettani.
        Mitä he sillä oikein tarkoittaa ? Kuka on mittapuunsa mukaan tärkeä?
        Muistan lehdestä lukeneeni jutun, että muistaakseni joku oli vienyt taideteoksensa näytille presidentillekin.
        Kyllä taideteoksia voi esitellä melkein kenelle vaan. Ha kyllä niitä voidaan ehtiä välillä katsoakin,

        pouyytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi kun heidän mielestään oli epärealistista ajatella, että kukaan "tärkeä" ihminen ehtisi katsoa minun taidettani.
        Mitä he sillä oikein tarkoittaa ? Kuka on mittapuunsa mukaan tärkeä?
        Muistan lehdestä lukeneeni jutun, että muistaakseni joku oli vienyt taideteoksensa näytille presidentillekin.
        Kyllä taideteoksia voi esitellä melkein kenelle vaan. Ha kyllä niitä voidaan ehtiä välillä katsoakin,

        pouyytttt

        Ja niinku koulutuksessa ihmisiin pyritään valamaan itseluottamusta,
        nioin miksi kriisipuhelimessa pyritään kaikin keinoin särkemään ihmisen usko itseensä?


        pouyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niinku koulutuksessa ihmisiin pyritään valamaan itseluottamusta,
        nioin miksi kriisipuhelimessa pyritään kaikin keinoin särkemään ihmisen usko itseensä?


        pouyyy

        Kaikista eniten ihmistä mitätöiviä pilkkaajia ovat erilaiset "hoitajat" minun kokemukseni mukaan.

        pouyttg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista eniten ihmistä mitätöiviä pilkkaajia ovat erilaiset "hoitajat" minun kokemukseni mukaan.

        pouyttg

        Kenties eniten elämässäni harmittaa kriisipuhelinvuodet.
        Se oli ihan saippuakuplajuttua kaikki. Ei semmosta maailmaakaan ole enää edes olemassa johon he uskoivat.


        pouyyy


    • Anonyymi

      Voisiko joku kertoa millä tavoin kriisipuhelu auttaa Ukrainan sotaan tai siitä koituvaan uhkaan ?

      Minun on niin vaikea kuvitella mitä vaikutusta sellaisella puhelulla tosiasiallisesti voisi asiaan olla.

      • Anonyymi

        Siellä kriisipuhelimessako se osataan sanoa tuleeko Suomeen sota?
        Onko siellä jotain politiikan eksperttejä?

        poiuyytytt


    • Anonyymi

      Osta lehtemme tai korona syö sinut.

      • Anonyymi

        Juuri niin


        ppiuuyy


    • Anonyymi

      Olen edelleen sitä mieltä että kriisejä ei ole järkevää miettiä lähinnä vain psykologisella mielikuvitustasolla. Se ei oikeasti pelasta yhtään miltään.
      Mitä järkeä on vähät valittää, että jonkun keho vammautuu päästä varpaisiin ja aivovammoihin jne. ja huolestua jostakin mielikuvituksesta pelkästään.
      Tukea mainostetaan ilmaiseksi, mutta mä maksoin puheluista sinne 1000 euroa.


      poiuuyyy

      • Anonyymi

        Minua ärsyttää Ukrainan sodalla rahastaminen mielikuvitustasolla.
        Parempi ostaa niillä rahoilla vaikka hernekeitto - ja tonnikalapurkkeja


        poiuuyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ärsyttää Ukrainan sodalla rahastaminen mielikuvitustasolla.
        Parempi ostaa niillä rahoilla vaikka hernekeitto - ja tonnikalapurkkeja


        poiuuyyyt

        Jos porukka on psyykenlääkehöyryissä kun sota tulee siitä selviytymismahdollisuudet vain heikkenee.,


        poiuuyytt


    • Anonyymi

      On niin vaikea samaistua tähän kun suurimmat petturit on olleet omat vanhemmat. En osaisi edes niin suuria odottaa joltain kriisipuhelimelta, joka on varmaan harrastelijamaista toimintaa. Läheisiltä tai sellaiseksi mieltämiltään sen sijaan voisi odottaa edes empatiaa vaikkei niin pro oltaiskaan.

      • Anonyymi

        Joo no nyt minäkin olen saanut kokemuksen vanhempani odotettua suuremmasta pettuuruudesta,. Ihan sydän jääty paikalleen kun kuunteli ja selkäpiitä kylmäsi.
        Kuulosti aiemmin ajattelemaani vaarallisemmalta. Eikä se tuvalliseksi siitä muutu että laitan vanhuuden aivojen piikkiin,


        poiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no nyt minäkin olen saanut kokemuksen vanhempani odotettua suuremmasta pettuuruudesta,. Ihan sydän jääty paikalleen kun kuunteli ja selkäpiitä kylmäsi.
        Kuulosti aiemmin ajattelemaani vaarallisemmalta. Eikä se tuvalliseksi siitä muutu että laitan vanhuuden aivojen piikkiin,


        poiuuyy

        Yhteiskunnasta tuntuu kokonaan puuttuvan tahot todellisten kriisien hoitamiseen,

        Nykyisen meiningin mukaan vain masennus ja itsemurhat ja korona ovat kriisejä.
        Sodan pelko varmaan oikea kriisi mutta ei itse sota heidän mielestään,
        Ihmettelen sitä että pelkkää pelkoa pidetään kriisinä, mun mielestä kriisi on se kun hurjia asioita todella tapahtuu. Tämä on se ero kuinka koemme sanan kriisi,.
        Mun mielestä vaikea tunne ei riitä yhtään miksikään kriisiksi, kriisi on oikeat hurjat asiat,

        poiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunnasta tuntuu kokonaan puuttuvan tahot todellisten kriisien hoitamiseen,

        Nykyisen meiningin mukaan vain masennus ja itsemurhat ja korona ovat kriisejä.
        Sodan pelko varmaan oikea kriisi mutta ei itse sota heidän mielestään,
        Ihmettelen sitä että pelkkää pelkoa pidetään kriisinä, mun mielestä kriisi on se kun hurjia asioita todella tapahtuu. Tämä on se ero kuinka koemme sanan kriisi,.
        Mun mielestä vaikea tunne ei riitä yhtään miksikään kriisiksi, kriisi on oikeat hurjat asiat,

        poiuyyyyy

        Parasta tässä nimim. poiouyyyyy-tyypissä on, että se kirjoittaa olevansa nainen. Jopa tyylikäs huoliteltu ja sensuelli nainen.
        Äijähän on taas aivan kujalla.

        Toisaalta netissä vouhkaaminen on halvempaa kuin psyk-osaston lakanoissa löyhkää ja ennenkaikkee öyhöttää olevansa oikeasti hyväkin tappi yhteiskunnan paremmilla rattailla.
        Mut riesa se on kaikissa tapauksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunnasta tuntuu kokonaan puuttuvan tahot todellisten kriisien hoitamiseen,

        Nykyisen meiningin mukaan vain masennus ja itsemurhat ja korona ovat kriisejä.
        Sodan pelko varmaan oikea kriisi mutta ei itse sota heidän mielestään,
        Ihmettelen sitä että pelkkää pelkoa pidetään kriisinä, mun mielestä kriisi on se kun hurjia asioita todella tapahtuu. Tämä on se ero kuinka koemme sanan kriisi,.
        Mun mielestä vaikea tunne ei riitä yhtään miksikään kriisiksi, kriisi on oikeat hurjat asiat,

        poiuyyyyy

        Totta varmaan tuo. Minulla oli elämässäni Putin jos toinenkin pommittamassa melko esteettömästi henkeäni. Eikä kukaan tehnyt oikein mitään. Pahinta kun tilanne tulkittiin ihan pieleen ja kannaltani katastrofaalisesti viranomaistenkin taholta. Ei tarjottu turvapaikkaa mistään. Aseapu nyt taas lapsen kohdalla olisi vähän arveluttavaa, jos nyt sotavertauksin haluaa asiaa käsitellä.

        Kaikkiaan tapahtumista on jäänyt suunnaton turvattomuuden tunne. Voiko ihmisiin, virkahenkilöihin ja heidän arvostelukykyyn luottaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta varmaan tuo. Minulla oli elämässäni Putin jos toinenkin pommittamassa melko esteettömästi henkeäni. Eikä kukaan tehnyt oikein mitään. Pahinta kun tilanne tulkittiin ihan pieleen ja kannaltani katastrofaalisesti viranomaistenkin taholta. Ei tarjottu turvapaikkaa mistään. Aseapu nyt taas lapsen kohdalla olisi vähän arveluttavaa, jos nyt sotavertauksin haluaa asiaa käsitellä.

        Kaikkiaan tapahtumista on jäänyt suunnaton turvattomuuden tunne. Voiko ihmisiin, virkahenkilöihin ja heidän arvostelukykyyn luottaa...

        Voin vastata sinulle voiko luottaa.
        Eilen sain sen tietää varmuudella, että ei voi.
        On olemassa melko luotettavia yksilöitä. Eli aina joku aina välillä
        hoitaa asiat hyvin.
        Mitenkään yleisesti ei missään tapauksessa pidä luottaa.
        ppooiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vastata sinulle voiko luottaa.
        Eilen sain sen tietää varmuudella, että ei voi.
        On olemassa melko luotettavia yksilöitä. Eli aina joku aina välillä
        hoitaa asiat hyvin.
        Mitenkään yleisesti ei missään tapauksessa pidä luottaa.
        ppooiii

        Mut on eilen petetty pahemmin kuin koskaan,
        Samalla meni luotta kaikkiin ihmisiin, jotka kyseisen henkilön puheisiin luottavat.


        pouyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta tässä nimim. poiouyyyyy-tyypissä on, että se kirjoittaa olevansa nainen. Jopa tyylikäs huoliteltu ja sensuelli nainen.
        Äijähän on taas aivan kujalla.

        Toisaalta netissä vouhkaaminen on halvempaa kuin psyk-osaston lakanoissa löyhkää ja ennenkaikkee öyhöttää olevansa oikeasti hyväkin tappi yhteiskunnan paremmilla rattailla.
        Mut riesa se on kaikissa tapauksissa.

        Ne kirjoittelee tuommosta kun eivät halua todellisten tapahtumien paljastuvan.


        pouiyyytyt


    • Anonyymi

      Juttusi ovat sekavia. Sinun tehtäväsi ei ole todistaa kriisipuhelimen työntekijöille mitään. Kriisipuhelimet ovat olemassa siksi, että niillä pyritään auttamaan ihmisiä, joilla on henkilökohtainen kriisi. Eli olet soittanut väärään numeroon, ja vienyt turhaan työntekijän aikaa. Hän olisi voinut soittosi ajan tehdä sitä työtä, mitä varten on siellä vastaamassa puheluihin.

      • Anonyymi

        Aivan soopaa tuo kirjoitus

        ppoiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan soopaa tuo kirjoitus

        ppoiuuyy

        Peittelevät sitä että olen joutunut epäasialliseen kohteluun kriisipuhelimessa, asiattomuuksia tapahtuu siellä kuten muuallakin,
        Henkilö on hyvin suojattomassa asemassa päätyessään kriisipuhelimessa asiattomaan kohteluun. Tapahtumista valittaminen on hankalaa jne,.



        popiuuuuu


      • Anonyymi

        Ai soitin väärään numeroon päästä varpaisiin vammautuneena, ei ole kriisi?
        Kiitos, kiitos


        poiu8uyy


    • Anonyymi

      Kriispuhelin voi olla myös asiallinen.
      Soitin sinne päädyttyäni hankalaan tilanteeseen.
      Vastaaja oli tällä kertaa täysin asiallinen sosiaalialan ihminen.
      Luottamukseni järkevien ihmisten olemassaoloon heräsi. Upeaa.
      Hänen teki mieli jopa muiden puolesta pyytää anteeksi herkkyysominausuuteeni kohdistuneita hyökkäyksiä.
      Arvostan puhelua koko sydämestäni. Kiitos.


      ppiytrrr

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe