KATSO: ISRAELIN KANSALLISLAULU SOI ENSIMMÄISTÄ KERTAA ABU DHABIN KUNINKAALLISESSA PALATSISSA
KATSO TÄMÄ VIDEO TUHANSITTAIN
Huolimatta Israelin ja Yhdistyneiden arabiemiirikuntien kasvavasta suhteesta Abrahamin sopimusten jälkeen, Israelin kansallislaulua ei koskaan soitettu virallisessa ominaisuudessa Abu Dhabin kuninkaallisessa palatsissa. Presidentti Herzogin valtiovierailun myötä tilanne muuttui.
Tämä teko osuu hyvin arkaluonteiseen aikaan Iranin ja Israelin välisten jännitteiden lisääntymisen sekä Iranin tukemien huthien Abu Dhabiin äskettäin tekemän ohjusiskun vuoksi. Sopimusten alusta lähtien Yhdistyneet arabiemiirikunnat ja Israel ovat itse luonnollisia kumppaneita Irania vastaan. Yhteydet ovat laajentuneet liiketoiminnan, teknologian ja armeijan muodossa.
Tuleva konflikti edellyttää, että Yhdistyneet arabiemiirikunnat ja Israel mahdollisesti tuhoavat Iranin ydinohjelman ilman Yhdysvaltojen apua – pelottavan tehtävän, joka voisi sytyttää koko alueen.
https://urly.fi/2vKE
Arto 777
KATSO: ISRAELIN KANSALLISLAULU SOI ENSIMMÄISTÄ KERTAA ABU DHABIN KUNINKAALLISESSA PALATSISSA
Anonyymi
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822607
- 392131
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488