Muistakaa - ja erityisesti muistuttakaa esim ikääntyneitä - että jos ma 7.3.22 klo 12 on yleinen väestöhälytysten testaus, se ei tällä kertaa aiheuta väestössä suojautumistomenpiteitä.
Eipä tuo taida kovin kauas kyllä kantaakaan?
Sireenit (?) ulvoo ma 7.3.22 klo 12
7
227
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäköhän tämmöiset paikalliset ulvonnat laitetaan päälle/pois? Mansesterista vai ihan paikallisin voimin ja onko automaatti vai manuaalinen ulina?
- Anonyymi
Kyllä Korppikotka ulisemisen taitaa.
- Anonyymi
Toivottavasti eivät ulvo, kun ei ole ennakkovaroitusta Kuhmoisten Sanomissa, kunnan kotisivuilla , Kuhmoinen - kunta eikä Kuhmoinen-facebooksivuilla.
- Anonyymi
Jatkoa edelliseen...meitähän täällä Suomi24ssä on vain minä ja se toinen katkeroitunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa edelliseen...meitähän täällä Suomi24ssä on vain minä ja se toinen katkeroitunut.
Tästä puuttuu taas joku viesti välistä.
- Anonyymi
Ei kyllä kuulunu pihaustakaan, Ei ilmeisesti olla väestöhälyttimien kuuluvuusalueella
https://yle.fi/uutiset/3-7408308 - Anonyymi
Kyllä oli helpotus kun ei sireenit soineet. Ihan kamalaa tämä tällainen kun joutuu pelkäämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086