Mikä on paras paikka, jossa selviytyy?
Syvällä maan alla tulee mieleen.
Jos kaivan ydinpommisuojakuopan niin kuinka syvällä minun tulisi olla maan pinnalta selviytyäkseni selviytyjänä 50km päässä tajunnanräjäyttävästä ydinpommista?
https://www.youtube.com/watch?v=al0CVsiffu8
Jeesus on muuten mun Herra, jota kumarran ilolla ja kunnioitusta syjäämmessäin.
Aika painajaismainen tilanne herätä aamuun? Ja olla tyytyväinen ettei Putin ole vielä hyökännyt Suomeen tai posauttanut Suomeen ydinpommia?
Selef Urge
Jos ydinpommi räjähtää 50km päässä niin voiko siitä selviytyä hengissä?
Anonyymi
1
1100
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm...
Kumarteletko ilolla Herraasi Jeesusta Porvoossa, Hyvinkäällä vai Porvoossa?
Olet tietenkin ostanut kaksi lapiota, jatkaaksesi ilolla kumarteluasi siellä syvällä maan allakin?!?
Hmm...?
Mutta ehkäpä kumartelun kohteesi ei haluakaan lapiota käteensä, eikä kanssasi sinne syvälle maan alle, kumarrustesi kohteeksi...
Etkös nyt ole hieman liian itsekäs ja .....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473392
- 1033283
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj332457- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️231987- 201786
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51669- 1821658