Kymmenien kilometrien kolonna on nyt parkkeerannut asemissaan reilun viikon. Putin sanoi, että kaikki on sujunut suunnitelmien mukaan. Venäjän doktriiniin kuuluu olennaisena harhautus. Täytyy sanoa, että ovat onnistuneet ja logiikka ei ole oikein auennut.
Kolonna jöpöttää
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa kerran...
Siellä on kohta mukavasti hyvässä seurassa iltapuhteet suoritettu ja pupukuvioiset yöpuvut puettu päälle ja käydään kohta nukkumaan maittavan ja herkullisen iltapalan jälkeen. Äiti-Venäjän äideille laitetaan somessa hyvänyöntoivotukset ja kotona odottaville puolisoille sydämenkuvaviestit.
Hohhoijaa - kyllä sotahommat on leppoisia. - Anonyymi
Alan uskoa siihen, että Venäjän puolesta sotivat ihmiset ovat kouluttamattomia poikasia. Ei heillä kantti kestä oikeaa sotaa, kun luulivat vaan lähteneensä johonkin harjoitukseen.
- Anonyymi
Ny alkaa huoltokin olla huonossa kantimissa.
Kannibalismi...mutta se on vain toveri, ei kaveri. Mikä lie... Armeija kieltäytyy etenemästä jonka takia tuhannet miehet ovat rikkoneet ajoneuvonsa. Sotaan kusetetut venäläissotilaat kusettavat putinia samalla mitalla......xhjehwfd
- Anonyymi
Venäjä teki itse tulpan itselleen. Nyt tuli pakkanen ja se tekee nannaa huonosti huolletuille akuille. Löbö on jo loppu ja renkaistakin moni puhjennut. Mahtaa hurmoshenkinen taistelutahto olla voimissaan. Vielä kun ne natsien ikeestä vapautettavat ukrainalaiset eivät kiukuttelisi, niin hyvinhän tämä sujuisi. Onneksi kuitenkin on mennyt Putinin suunnitelmien mukaan.
- Anonyymi
Äidilleen soittanut sotilaspoika kertoi jo kaverinsa saaneen ruokaa edellispäivänä. Itse vielä odottelee nälissään.
- Anonyymi
Hyvää huomenta putinin kolonnan miehet!
Kevät keikkuen tulevi ja mustan mullan maan routa sulaa ja tiet pehmenee. Meillä satelee lunta ja se rintama näyttäisi kulkevan sieltä teidänkin yli. Toivottavasti pysyitte yön kuivina ja oli lämmintä nukkua.
Toivottavasti on aamutoimet suoritettu ja maukas aamupala nautittu. Ei muuta kuin reippaasti ja iloisin mielin päivän askareisiin, eli odottelemaan ei-mitään. Toivotaan että pääsette kohtapuoliin kotiin osallistumaan kevätvalmisteluihin, äidit tarvitsevat siellä apua niissä hommissa. - Anonyymi
Ukrainalaisia naurattaa videolla kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Krematoriot seuraavat kolonnan...
- Anonyymi
takana...
- Anonyymi
Tarkoitatko että venäläiset siivoavat sotkunsa?
- Anonyymi
Kolonna jöpöttää, krematoriot on hitaita. Kunhan saadaan kaatuneet tuhkattua jatketaan matkaa, sikäli kun löpöä riittää. Kolonna lyhenee ja tuhkavana jää jäljelle ...
- Anonyymi
Ensin popula nököttäävähintään viikkoja odottaen hyökkäystä. Sitten on kaksi viikkoa oltu naapurin puolella. Ei ole käyty suihkussa, eikä vaihdettu vaatteita. Nälkä on ja kylmä. Mutta hirveä hinku päästä vapauttamaan ukrainalaiset, jotka tosin ampuvat häijysti kohti.
- Anonyymi
Putin ei pysty tällä hetkellä mikromanageroimaan edes housunsa vasenta punttia joten manuaalisesti kaikki on hoidettava.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444881- 1252273
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2311942Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641814- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881527- 541404
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171