24-vuotias rouva

Anonyymi

Mieheni on useita kuukausia houkutellut minua auttamaan hänen pikkuveljen poikuuden poistamisessa.
Kolmisen viikkoa sitten suostuin hänen pyyntönsä vaikka pikkuveli on vielä 15-vuotias muutaman päivän.
On saanut nyt tämän kolmisen viikkoa panna veljensä vaimoa.
Hän näyttää nauttivan täysin kun saa opastusta seksi elämään tutulta naiselta.

6

4045

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, kyllähän se vanhemman naisen opetus on hyvä juttu. Pääsee kaveri heti kiinni humpan juonesta.

    • Anonyymi

      Kyllä panisin minäkin 24v naista m48v

    • Anonyymi

      24v nainen vanha ja 16v miestä auttamaan! Poika ei kestä odottaa asiaa joka kyllä tulee muutenkin nopeasti!

      Mä ymmärtäisin aikuisten kesken tuon!

    • Anonyymi

      Voi Teitä. Kuikahan monen 16 - 20 v. kaverin poikuuden olen vienyt ? En ole pitänyt lukua, mutta on noita. Ja vielä viime vuonnakin... 47 v. rouva. Ihmetelkää rauhassa, elämä on.

    • Anonyymi

      Hoh hoijaa taas näitä satuja

      • Anonyymi

        Kun mä olin nuori -70 luvulla, niin seksilehdessä oli ilmoitus lehden puolest, että järjestetään poikuuden poistoa. Ilmoituksessa etsittiin sekä poikuuden poistajia, että poistettavi. Me vastattiin kavereiden kanssa yhteen ilmoitukseen, laitettiin passikuvat, kun sellaisia pyydettiin. Nelistään mentiin mopoilla erään Rouvan mökille ja mietittiin oliko valokuva Rouvasta kuinka tuore. Ja päätettiin, että jos ei oo, niin antaa sitten olla. Mökin pihassa ihmeteltiin ja kateltiin ja sit mentiin koputtaan ovelle. Ja voi jumantsuikkeli, oli kaunis nainen, vielä kauniinpi, kuin lähettämässään valokuvassa. Nainen kysyi, että sitäkö asiaa varten pojat ovat tulleet. Me nyökättiin. Ekaks suikuun ja sillä aikaa rouva oli riisunut hameen ja paidan, oli se seksy niissä korkkareissa ja sukissa ym. Ei edes kysynyt miedän ikää, vaikka kaksi meistä oli vasta 15 v. Ei siitä oikein mitään meinannut alkuun tulla. Meni reisille tai sit oli ihan impe. Paljaalla sai panna, kun sillä Rouvalla oli pillerit, tai niin se ainakin sanoi. kolme tuntia siellä häärättiin ja kait se Rouvakin oli tyytyväinen. Voihki ainakin ton Peten kanssa siihen malliin. Ja pyysi vielä muakin uusintaan, kun olin laskenut melki ekalla työnnöl.


    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe