suomessa mihinkään töihin...inflaatio nousee niin kovaa nyt ja kohta nousee pakosti asuntolainojen korot 10%...(Tosin viisaat jo vaan myy pois kämpät,eikä osta suomesta enää niitä)...
Alle 3450 euron ei kannata vaivautua enää
4
85
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan, kyllä 500 e/kk työttömyysturvalla varmasti elää leveämmin. Kokoomuksen venäläisedustajien Mykkäsen ja Valtosen mielestä suorastaan ruhtinaallisesti.
- Anonyymi
Itse en ole saanut alle 8200€/kk vuoden 2003 jälkeen kertaakaan....ja mielestäni on surkea palkka....
- Anonyymi
Tosin ei se kai inflaatiosta johdu vaan polttoaineiden ja muun energian kustannusten lisääntymisestä mikä sitten johtaa tavaroiden kuljetushintojen nousuun
- Anonyymi
Menisin tuolla palkalla juosten töihin. Olen joutunut elämään jatkuvasta työnhausta ja jopa uudelleenkouluttautumisesta huolimatta työttömänä jo useita vuosia, unohtamatta jatkuvaa ravaamista TE-toimiston hyödyttömissä aktiivimallipakkotapahtumissa, että voin kertoa kyllä, että alle 1000 euron tuilla eläminen on yhtä helvettiä. Yhteiskunnan varoilla eläminen on vedetty niin tiukille kuin mahdollista, että sitä voi verrata aavikkoreissuun hieman alimitoitetulla vesimäärällä. Saispa heti duunipaikan vaikka tasarahalla 3000 e/kk, niin lähtisin oitis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen182523Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään321497Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.581213Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981172- 41926
- 42897
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175743- 58713
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90682Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh56631