Tää päivä on ihanien naisten

Mageeta naistenpäivää Artsi-sedältä palstan ihanille daameille sekä rekatuille et rekkaamattomille näiden kukkasten kera: 💐💐💐

Sit vielä erikseen:

Kittie 🌼
Tinttis 🌹
Ilmannimi 🌻
Ariel 🌺

33

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos! Itse olet ihana:) Ihastuisin sinuun, jos olisin hitusen nuorempi.

      • Kiitti :) Toi tieto lämmittää ;)


    • Anonyymi

      Kiva kun joku muistaa, oma mies ei:(

      • Kandee laittaa kundikamu ruotuun tai sit vaihtaa uuteen ;)


    • Kiitos ihana Artsi! Sinä se sitten olet huomaavainen mies. Joku onnekas mimmi saa susta vielä mahtavan aviomiehen! 💜

      • No tota... Sanotaankos näin et jotain on näköpiirissä ;)


      • Merkkaa muutes paljon ku kaltaisesi daami kehuu :)


      • Artagnan on kyllä ystävistä parhain, eivätkä mun kehut liity millään tavalla naistenpäivälahjaksi saamiini fluerosoituihin figuureihin, haha... (◠‿◠✿)


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Sanotaankos näin et jotain on näköpiirissä ;)

        Oi, en yhtään ihmettele, että joku on iskeny silmänsä meidän Artsiin :)

        Ööh, älä sitten siinä huumassa unohda sun palstakamuja. Muuten katos Tinttutäti tulee ja antaa oikein äidin kädestä sapiskaa 👀


      • artagnan kirjoitti:

        Merkkaa muutes paljon ku kaltaisesi daami kehuu :)

        Iki-ihana Artsi!! ❤❤❤ Tuo lämmitti mun sydäntä!


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Artagnan on kyllä ystävistä parhain, eivätkä mun kehut liity millään tavalla naistenpäivälahjaksi saamiini fluerosoituihin figuureihin, haha... (◠‿◠✿)

        Olet onnekas, ku sulla on tuollainen ystävä :)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oi, en yhtään ihmettele, että joku on iskeny silmänsä meidän Artsiin :)

        Ööh, älä sitten siinä huumassa unohda sun palstakamuja. Muuten katos Tinttutäti tulee ja antaa oikein äidin kädestä sapiskaa 👀

        No en mä unohda :) Tää juttu on vasta tapailuasteella mut laitoin mä kuiteskin hänelle tänään kimpun sellaisii mageen punaisii ruusui :)

        - Artsi


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Iki-ihana Artsi!! ❤❤❤ Tuo lämmitti mun sydäntä!

        Toi vastaus samoin ;)

        - Artsi


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Artagnan on kyllä ystävistä parhain, eivätkä mun kehut liity millään tavalla naistenpäivälahjaksi saamiini fluerosoituihin figuureihin, haha... (◠‿◠✿)

        Ai eikö? ;)

        - Artsi


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Artagnan on kyllä ystävistä parhain, eivätkä mun kehut liity millään tavalla naistenpäivälahjaksi saamiini fluerosoituihin figuureihin, haha... (◠‿◠✿)

        Mä peukuttaisin tota mut toi sisäänkirjautuminen takkuaa jälleen :(

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en mä unohda :) Tää juttu on vasta tapailuasteella mut laitoin mä kuiteskin hänelle tänään kimpun sellaisii mageen punaisii ruusui :)

        - Artsi

        Vau, sä oot oikee herrasmies :)
        Tuo kyllä tarkottaa ny, että jossei se likka ole hölmö, nii Artsi on mennyttä miestä.

        Kuka voisi vastustaa miestä, joka antaa ihania kukkasia 😊


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Vau, sä oot oikee herrasmies :)
        Tuo kyllä tarkottaa ny, että jossei se likka ole hölmö, nii Artsi on mennyttä miestä.

        Kuka voisi vastustaa miestä, joka antaa ihania kukkasia 😊

        Tuskin kukaan, yhdessä ollaan oltu iät, ajat ukon kanssa. Minkäänmoista mainintaa naistenpäivänä, ei mitään, koskaan. Nuorempi polvi näköjään eri sorttia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan, yhdessä ollaan oltu iät, ajat ukon kanssa. Minkäänmoista mainintaa naistenpäivänä, ei mitään, koskaan. Nuorempi polvi näköjään eri sorttia.

        On se hienoa, että nuoret miehet osaa antaa arvoa naisille.
        Olis se upeaa, jos arvostettais sitä kumppania vielä, kun on vierellä. Jälkeenpäin se on sitten myöhäistä...

        Mä uskon, että vanhemmissakin miehissä vielä löytyy näitä herrasmiehiä, vaikkakin harvemmasti.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        On se hienoa, että nuoret miehet osaa antaa arvoa naisille.
        Olis se upeaa, jos arvostettais sitä kumppania vielä, kun on vierellä. Jälkeenpäin se on sitten myöhäistä...

        Mä uskon, että vanhemmissakin miehissä vielä löytyy näitä herrasmiehiä, vaikkakin harvemmasti.

        Harvemmassa nuo, jos on ollenkaan. Eipä lähipiirissä muitakaan ikäisiäni naisia huomioida, jonkinmoinen kranssi haudalle jos kupsahdamme ennen ukkoja.


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Artagnan on kyllä ystävistä parhain, eivätkä mun kehut liity millään tavalla naistenpäivälahjaksi saamiini fluerosoituihin figuureihin, haha... (◠‿◠✿)

        Peittäisit sut kukkasiin, jos olisit omani. Noutaisin vaikka kuun taivaalta vuoksesi. 💗🌠

        Tunnelmallista naistenpäivän iltaa, missä lienetkin 🕯️

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmassa nuo, jos on ollenkaan. Eipä lähipiirissä muitakaan ikäisiäni naisia huomioida, jonkinmoinen kranssi haudalle jos kupsahdamme ennen ukkoja.

        Mun lähipiirissä yksi on sellainen, joka muistaa naistenpäivänä ja hääpäivänä ruusukimpulla ja kahvilla.

        Se kranssi haudalla ei paljoo enää lämmitä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peittäisit sut kukkasiin, jos olisit omani. Noutaisin vaikka kuun taivaalta vuoksesi. 💗🌠

        Tunnelmallista naistenpäivän iltaa, missä lienetkin 🕯️

        ~Tukkirekka~

        Ei olis pahitteeks, vaikka lentäisit sinne kuuhun risuines..


    • Anonyymi

      Hyvää naistenpäivää minunkin puolestani palstan kuningattarelle, kauniille neidolle kassarapäiselle, kreivitär Kittielle ja tasapuolisesti myös muille naisille!

      Palstan kuningattaren uskollinen alamainen

      • Voi kiitos rakas alamainen ❤
        Susta tulee kans tosi miellyttävän miehen kuva, symppis... :)

        Vähän nauratti, ku rakas-sanasta tuli eka raskas :))))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi kiitos rakas alamainen ❤
        Susta tulee kans tosi miellyttävän miehen kuva, symppis... :)

        Vähän nauratti, ku rakas-sanasta tuli eka raskas :))))

        Kiitos, kiitos armollinen kuningattareni:) Vaimoani muistin kimpulla kukkasia, suklaarasialla ja lahjakortilla. Jälkeläinen valmisti päivällisen sekoittamalla maitoon makaroneja ja jauhoja. Kyllä sinusta kokki tulee, kehuin poikaa. Toki on myönnettävä, että oli kovanlaista purtavaa.

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kiitos armollinen kuningattareni:) Vaimoani muistin kimpulla kukkasia, suklaarasialla ja lahjakortilla. Jälkeläinen valmisti päivällisen sekoittamalla maitoon makaroneja ja jauhoja. Kyllä sinusta kokki tulee, kehuin poikaa. Toki on myönnettävä, että oli kovanlaista purtavaa.

        Uskollinen alamaisesi

        No onpas siellä ollu vaimolla hieno päivä! Osaa varmasti arvostaa kovasti, että on tuollasia timantteja saman katon alla :)


    • Anonyymi

      Onnea naiset, mitäpä maailma olisi ilman teitä:)

      • Kiitos! Sä oot kuule niiiin oikeessa, että mihinpä te miehet joutusitte ilman meitä naisia ;))


    • Anonyymi

      Naiset ovat palstan suola ja sokeri, näin se vaan on:)

      • Täällä palstalla näyttää olevan aikas fiksuja miehiä..siis osa.


    • Kiitos paljon! ❤️

    • Anonyymi

      Fifty-fihty shadesta ei tullut uusintana joten rautanaamio on paras.
      -aramis-

    • Anonyymi

      Olisiko aika käyttää naisia rauhanneuvotteluissa, vaikka nyt Ukrainan ja Venäjän välillä? Ehkä siinä olisi suuri, käyttämätön pelivara. Ehkä jos molemmilla puolin neuvottelupöytää olisi äiti, voisi olla helpompi saada rauha aikaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe