Minun tehtäväni on pelastaa suomalaiset

Anonyymi

Alan väsyä. Olen käynyt loputonta taistelua. Ensin yritin saada päättäjät tajuamaan että rajat on suljettava turvapaikanhakijoilta.
Sitten tuli koronahuijaus, rokotteet, maskit. Koska minulle valo on tehtävän antanut olen nyt kaksi vuotta somettanut taukoamatta. Kansa ei ymmärrä, mutta jaksan. Ystävät on kaikonneet, sukulaiset pitää puhutteluja mutta en lannistu. Kun olen Valittu, jatkan taisteluani pahaa vastaan. Moni ymmärtää vasta kun rokotteen takia henkitoreissaan on viimeisissä tajunnanrippeissä. Valo voittaa , saan tehtäväni suoritettua.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tärkeintä on nauraa pelkureille jotka ei osaa elää täysillä😂🤣

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus. Minä olen samoilla linjoilla. Tsemppiä ystävä.

    • Anonyymi

      Mikähän pakkomielle juuri rokote/maskivastaisilla ja korona on pikkuflunssa koko akan ajatella, kirjoittaa, puhua juuri noista.
      Jos kerran viis veisaavat koko koronasta kulkisivat vihellellen huoletta ja antaisivat muiden tehdä nii kuin tahtovat, ottaa rokotukset , pitää maskia.

      Ihan liikaa näyttää olevan noita Tehtävän Saaneita, vähän kuin joku sekosti uskoon herännyt julistaja. Noh, eläkkeen saavat kun jonot hellittää ja pääsevät lääkäriin.

    • Anonyymi

      Tuo on käsittämätöntä että yritetään pelastaa tuiki tuntemattomiakin ihmisiä. Mailma pelastuu kun mahdollisimman paljon ihmisiä kuolee pois saastuttamasta.

      • Anonyymi

        Joillakin on sellainen yli-ihmistunne että ovat saaneet tehtävän. Kuulevat ääniä päässään jotka ovat sen tehtävän antaneet, johonkin mystiikkaan vajonneita. Jalat irti maasta.


      • Anonyymi

        Entäs jos itse joudut tilanteeseen missä sinut pelastaa tuntematon ihminen nii kieltäydytään avusta koska auttaja on ventovieras. Äsilloin kun ihminen kärsii hätää niin on se sama kuka pelastaa ja kenet pelastetaan sillä. ,ihmis elämä on aina tärkein joka asiassa . Joten jos et auta muita ei sinunkaan tarvittaessa kukaan auta . Vähän enemmän luulis aikuisen ihmisen ymmärtävän


    • Anonyymi

      Suosittelen kuuntelemaan tai lukemaan Eckhart Tollen puheita youtubesta tai kirjasta, niin ehkä ne mielesi tuulimyllyt vähän rauhoittuvat. Mieti että mitä tässä on oikeasti nyt.

    • Anonyymi

      Eikö siellä Pietarissa ole tehosta psykiatrista hoitoa esim sähköllä?

    • Anonyymi

      Samantapaisia ajatuksia kyllä ja on sitä koittanut jotain asioille tehdä osaltaan.

      • Anonyymi

        Juu, seuraatte suuren johtajanne Vladimir Putinin esimerkkiä.


    • Anonyymi

      Kyllä on Suomen mielenterveyspalvelut retuperällä kun noin pahasti häiriintyneet avohoitopotilaat saavat mellastaa. Kaiken maailman valopäitä, voi jestas sentään.

    • Anonyymi

      Tärkeän aiheen tunnistaa siitä että trollit yrittävät sitä sotkea.

    • Anonyymi

      Venäjä – meidän pyhä valtiomme!
      Venäjä – meidän rakas isänmaamme!
      Sun mahtava tahtos ja suuri kunnias
      on säilyvä aikojen taaksekin!
      Kerto:

      |: On vapautemme kunniass' ja isänmaassamme,
      liitossa veljeskansojen,
      perimässämme kansanviisaudessa!
      Kunnia maallemme! Ylpeytemme! :|
      2. säkeistö

      Etelän meriltä ain' pohjolan ääriin
      kasvavat metsämme ja peltomme.
      Ja vahvana seisot sä pystyssäpäin,
      Jumalan siunaama synnyinmaamme!
      Kerto:

      |: On vapautemme kunniass' ja isänmaassamme,
      liitossa veljeskansojen,
      perimässämme kansanviisaudessa!
      Kunnia maallemme! Ylpeytemme! :|
      3. säkeistö

      Laajoilla lakeuksilla haaveemme saavat
      vaeltaa tulevina vuosinakin!
      Ja uskollisuutemme antaa voimaa.
      Näin oli, näin on ja näin on oleva!
      Kerto:

      |: On vapautemme kunniass' ja isänmaassamme,
      liitossa veljeskansojen,
      perimässämme kansanviisaudessa!
      Kunnia maallemme! Ylpeytemme! ”

    • Anonyymi

      miten tämä meno rahoitetaan.

    • Anonyymi

      Mistä niitä turvapaikan hakijoita nyt tulee?

    • Anonyymi

      5.Päistään kiinnitetty vapaasti roikkuva ketju asettuu ns. ketjukäyrän muotoiseksi. Ketjukäyrän yhtälö on muotoa 𝑦(𝑥)=𝑎2(𝑒𝑥𝑎 𝑒−𝑥𝑎) 𝑏, jossa koordinaatiston origo on asetettu kuvan mukaisesti maan pinnalle saman korkuisten tukienpuoliväliin. Tukien korkeus on 1,20m ja niiden välimatka on 3,00m sekäketjun minimikorkeus maastaon 0,40m. Tehtävänä on laskea, että kuinka pitkä ketju tähän tarvitaan? Tehtävä on aika hankala, eikä sitä käytännössä voi laskea ilman laskinta/tietokonetta, joten tällä kertaa apuvälineiden käyttö on suotavaa! Lähtötiedoista ratkaisette ensin vakiot a ja bja jos se onnistuu, niin loppu onkin sitten jo helppoa. V: 3,509 m eli noin 3,51 m (siis jos itse laskin oikein...)

      7)Pystysuoran putken korkeus on 5,0 m ja pohjan ala on A = 1,0 m2. Putkessa on kaasua, jonka tiheys riippuu korkeudesta siten, että (h) = 0/ (1 h), jossa tiheys 0= 20 g/m3(tiheys putken pohjalla). Mikä on putkessa olevan kaasun massa m = keskiV(eli määritä ensin kaasun keskimääräinen tiheys)

      4)Putkessa virtaavan veden tilavuusvirta 𝑄=𝑑𝑉𝑑𝑡[𝑚3/ℎ]vaihtelee ajan mukaan seuraavasti: Q(t) = 5 2sin2(𝑡12). Montako kuutiometriä vettä virtaa putken läpi aikavälillä klo 02.00 –12.00? (ajan yksikkö on siis tunti). Huom: ∫sin2𝑥𝑑𝑥=12(𝑥−𝑠𝑖𝑛2𝑥2) 𝐶

      • Anonyymi

        TEHTÄVNÄ


    • Anonyymi

      Vasurin turhautunut ulostulo.

      80% kansasta tosiaan äänesti haittamaahanmuuton, palkka-alen, työttömyyden, pakkoruotsin, Eu:n köyhämaiden ja kolmansien maiden solidaarisen, sosialistisen rahoituksen puolesta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kehitysmaamuslimeiden haittamaahanmuuttoa ei tulla ikinä lopettamaan!
      Koska demarit, vasurit, vihreät, rkp ja kepu!
      Kokoomus voi vähentää mutta ei lopettaa, kd on sama juttu!
      Persut ovat ainoita jotka eivät halua asua islamilaisessa kansankodissa, mutta ei se demokratiassa auta, kun kaikki muut haluavat kalifaatin ruotsin mallin mukaisesti!
      Näillä mennään!

      • Anonyymi

        Ainoa mihin persut pystyvät, niin vähän jarruttamaan suomen islamoimista…
        Veikkaan ette seuraaviin eduskuntavaaleihin mennessä kehitysmaamuslimien populaatio kokoaa itsensa ja tulemme näkemään suomen ensimmäisen aidon ja oikean muslimiveljeskunta puolueen suomessa!


    • Anonyymi

      Anna olla. Ei kannata yrittää edes, et ymmärrä asiaa. Tee jotain muuta, käy vaikka ongella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe