Italia, Saksa ja Ruotsi: Ovatko he pettäneet Euroopan ja Suomen ?

Tällä kysymyksellä herättelen näkökulmia näiden maiden lapsellisuudesta Ydinvoiman suhteen.
Luopumalla Ydinvoimasta he ovat antaneet erinomaiset avaimet Venäjän toiminnalle.
Ei uskottu, kun varustettiin NordStream 1 & 2 Saksaan.
Italia on kanssa kummajainen sulki 4 Ydinvoimalaitosta jo 1990.
Elikkä kaikki maat, jotka ovat luopuneet tai luopumassa, ovat antaneet Venäjälle avaimet käteen rakentaa myyntituloillaan Hyökkäys_armeijaa.
Poliitikot ovat paistatelleet päivää Venäjän kansan rinnalla, mutta
mehän kansana joudumme maksamaan omat "virheet" äänestämällä oikeita puolueita !
Silloin, kun liityimme Europan Unioniin, teimme päätöksen "Natosta" ?

7

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Italia,Saksa tai Ruotsi ole pettäneet ketään vaan
      se on Arkadian Mäki joka on tehnyt Suomen
      HARA KIRIN.

      • Anonyymi

        Avaus on tyhmä,mutta kommenttisi vielä tyhmempi.


      • Anonyymi

        HARAKIRI:
        Kun on menettänyt kunniansa niin tekee itsemurhan
        omaan miekkaansa.
        Any more questions about Arkadian Mäen
        Suomen Eduskunnasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HARAKIRI:
        Kun on menettänyt kunniansa niin tekee itsemurhan
        omaan miekkaansa.
        Any more questions about Arkadian Mäen
        Suomen Eduskunnasta?

        Aina vain tyhmempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vain tyhmempää.

        Se älähtää johon kalikka kalahtaa??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avaus on tyhmä,mutta kommenttisi vielä tyhmempi.

        Vanha kansan viisaus: "Se joka sanoo toisia tyhmiksi, on itse vielä tyhmempi, koska ei tajua omaa tyhmyyttään."
        Tyhmälle tiedoksi ja esitä itsellesi kysymys: "Onko minulla kaikki kotona ?"
        Uustyhmä asettaa itsensä jalustalle, muiden yläpuolelle ja valitettavasti näitä henkisen varjojen maaimassa eläjiä on paljon.
        Sen osoitti Covid_rokote vastaisuus.
        Eduskunta- ja Presidentin äänesty-% kuvastaa hyvin tämän äänestämättä jättävien "Varjojen Puolueen" jäsenmäärän olevan noin 20 % luokkaa, samaa luokkaa kuin rokottomattomien salajuoni.
        Hyvää kevättä sinne aidan toiselle puolellekin, mutta harmi, että olette myös Venäjän
        agentteja eli Venäjän Trollitehtaan vankkumattomia kannattajia ja uskollisia alamaisia.
        Älkää huoliko, kyllä se jossakin vaiheessa helpottaa !


      • Anonyymi
        irekki kirjoitti:

        Vanha kansan viisaus: "Se joka sanoo toisia tyhmiksi, on itse vielä tyhmempi, koska ei tajua omaa tyhmyyttään."
        Tyhmälle tiedoksi ja esitä itsellesi kysymys: "Onko minulla kaikki kotona ?"
        Uustyhmä asettaa itsensä jalustalle, muiden yläpuolelle ja valitettavasti näitä henkisen varjojen maaimassa eläjiä on paljon.
        Sen osoitti Covid_rokote vastaisuus.
        Eduskunta- ja Presidentin äänesty-% kuvastaa hyvin tämän äänestämättä jättävien "Varjojen Puolueen" jäsenmäärän olevan noin 20 % luokkaa, samaa luokkaa kuin rokottomattomien salajuoni.
        Hyvää kevättä sinne aidan toiselle puolellekin, mutta harmi, että olette myös Venäjän
        agentteja eli Venäjän Trollitehtaan vankkumattomia kannattajia ja uskollisia alamaisia.
        Älkää huoliko, kyllä se jossakin vaiheessa helpottaa !

        Asioita voidaan katsoa ilman poliittista NO Hope katsanto kantaa.
        Politiikko on lehmäm ostaja ilman rahaa.
        Eli politiikko on kaikkien valheiden lähde.
        Eli itse Saatana on politikkoja kyydissä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe