Tällä kysymyksellä herättelen näkökulmia näiden maiden lapsellisuudesta Ydinvoiman suhteen.
Luopumalla Ydinvoimasta he ovat antaneet erinomaiset avaimet Venäjän toiminnalle.
Ei uskottu, kun varustettiin NordStream 1 & 2 Saksaan.
Italia on kanssa kummajainen sulki 4 Ydinvoimalaitosta jo 1990.
Elikkä kaikki maat, jotka ovat luopuneet tai luopumassa, ovat antaneet Venäjälle avaimet käteen rakentaa myyntituloillaan Hyökkäys_armeijaa.
Poliitikot ovat paistatelleet päivää Venäjän kansan rinnalla, mutta
mehän kansana joudumme maksamaan omat "virheet" äänestämällä oikeita puolueita !
Silloin, kun liityimme Europan Unioniin, teimme päätöksen "Natosta" ?
Italia, Saksa ja Ruotsi: Ovatko he pettäneet Euroopan ja Suomen ?
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Italia,Saksa tai Ruotsi ole pettäneet ketään vaan
se on Arkadian Mäki joka on tehnyt Suomen
HARA KIRIN.- Anonyymi
Avaus on tyhmä,mutta kommenttisi vielä tyhmempi.
- Anonyymi
HARAKIRI:
Kun on menettänyt kunniansa niin tekee itsemurhan
omaan miekkaansa.
Any more questions about Arkadian Mäen
Suomen Eduskunnasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HARAKIRI:
Kun on menettänyt kunniansa niin tekee itsemurhan
omaan miekkaansa.
Any more questions about Arkadian Mäen
Suomen Eduskunnasta?Aina vain tyhmempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina vain tyhmempää.
Se älähtää johon kalikka kalahtaa??
Anonyymi kirjoitti:
Avaus on tyhmä,mutta kommenttisi vielä tyhmempi.
Vanha kansan viisaus: "Se joka sanoo toisia tyhmiksi, on itse vielä tyhmempi, koska ei tajua omaa tyhmyyttään."
Tyhmälle tiedoksi ja esitä itsellesi kysymys: "Onko minulla kaikki kotona ?"
Uustyhmä asettaa itsensä jalustalle, muiden yläpuolelle ja valitettavasti näitä henkisen varjojen maaimassa eläjiä on paljon.
Sen osoitti Covid_rokote vastaisuus.
Eduskunta- ja Presidentin äänesty-% kuvastaa hyvin tämän äänestämättä jättävien "Varjojen Puolueen" jäsenmäärän olevan noin 20 % luokkaa, samaa luokkaa kuin rokottomattomien salajuoni.
Hyvää kevättä sinne aidan toiselle puolellekin, mutta harmi, että olette myös Venäjän
agentteja eli Venäjän Trollitehtaan vankkumattomia kannattajia ja uskollisia alamaisia.
Älkää huoliko, kyllä se jossakin vaiheessa helpottaa !- Anonyymi
irekki kirjoitti:
Vanha kansan viisaus: "Se joka sanoo toisia tyhmiksi, on itse vielä tyhmempi, koska ei tajua omaa tyhmyyttään."
Tyhmälle tiedoksi ja esitä itsellesi kysymys: "Onko minulla kaikki kotona ?"
Uustyhmä asettaa itsensä jalustalle, muiden yläpuolelle ja valitettavasti näitä henkisen varjojen maaimassa eläjiä on paljon.
Sen osoitti Covid_rokote vastaisuus.
Eduskunta- ja Presidentin äänesty-% kuvastaa hyvin tämän äänestämättä jättävien "Varjojen Puolueen" jäsenmäärän olevan noin 20 % luokkaa, samaa luokkaa kuin rokottomattomien salajuoni.
Hyvää kevättä sinne aidan toiselle puolellekin, mutta harmi, että olette myös Venäjän
agentteja eli Venäjän Trollitehtaan vankkumattomia kannattajia ja uskollisia alamaisia.
Älkää huoliko, kyllä se jossakin vaiheessa helpottaa !Asioita voidaan katsoa ilman poliittista NO Hope katsanto kantaa.
Politiikko on lehmäm ostaja ilman rahaa.
Eli politiikko on kaikkien valheiden lähde.
Eli itse Saatana on politikkoja kyydissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187566- 545678
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa693177Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72723Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101648Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081523Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2521131Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3291127Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321021