Tuossa yhdessä ketjussa joku kirjoitti että minä hänen mielestään esitän uskovaista mikä on minun mielestäni aika omituista kun hän ei edes tunne minua niin miten voi noin sanoa. Kaikilla on omat polkunsa en ole sanonut olevani täydellinen uskossani en todellakaan ole. En esitä uskovaista uskon taivallukseni on tavallaan hieman katkennut tai katkeamaisillaan. Joskus on vaikeaa mennä eteenpäin mutta ei se mitään esittämistä ole. Nuorena tyttönä jo tulin uskoon ja rupesin käymään seurakunnassa vanhemmuuden on vähentynyt mutta uskossa yritän riippua.
Uskon polku
1
193
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen sisällään tietää onko uskossa vai ei. Se on Jumalan ja ihmisen välinen asia. En minäkään tunne sinua, mutta omalla kohdallani oli vaihe, että kapinoin ja olin etäällä Jumalasta. Koskaan en häntä ole kieltänyt. Vaikeuksien tultua jaksoin vain rukoilla, että pidä minusta kiinni Jeesus, uskoani ei kukaan voi riistää, vaikka kaikki muu tuntuu luhistuvan.
Jokin aika sitten aloin vaan pikkuhiljaa saada luottamusta takaisin siihen, että rukoukseni kuullaan.
”Heräsin” rukoilemaan, ja nyt on jotenkin turvallisempi olo. Elämän asettamat vaatimukset on alkaneet tasoittumaan johtuen elämänvaiheesta. Nyt suhde Jumalaan on etusijalla.
Meillä on monenlaisia kausia myös uskonelämässä. Vain Jumala näkee mitä sisällä pohjimmiltaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli499957Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1155588"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn614403Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1382967Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1432738Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2132700Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait291993- 201717
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.371579Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp261227