Tuossa yhdessä ketjussa joku kirjoitti että minä hänen mielestään esitän uskovaista mikä on minun mielestäni aika omituista kun hän ei edes tunne minua niin miten voi noin sanoa. Kaikilla on omat polkunsa en ole sanonut olevani täydellinen uskossani en todellakaan ole. En esitä uskovaista uskon taivallukseni on tavallaan hieman katkennut tai katkeamaisillaan. Joskus on vaikeaa mennä eteenpäin mutta ei se mitään esittämistä ole. Nuorena tyttönä jo tulin uskoon ja rupesin käymään seurakunnassa vanhemmuuden on vähentynyt mutta uskossa yritän riippua.
Uskon polku
1
158
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen sisällään tietää onko uskossa vai ei. Se on Jumalan ja ihmisen välinen asia. En minäkään tunne sinua, mutta omalla kohdallani oli vaihe, että kapinoin ja olin etäällä Jumalasta. Koskaan en häntä ole kieltänyt. Vaikeuksien tultua jaksoin vain rukoilla, että pidä minusta kiinni Jeesus, uskoani ei kukaan voi riistää, vaikka kaikki muu tuntuu luhistuvan.
Jokin aika sitten aloin vaan pikkuhiljaa saada luottamusta takaisin siihen, että rukoukseni kuullaan.
”Heräsin” rukoilemaan, ja nyt on jotenkin turvallisempi olo. Elämän asettamat vaatimukset on alkaneet tasoittumaan johtuen elämänvaiheesta. Nyt suhde Jumalaan on etusijalla.
Meillä on monenlaisia kausia myös uskonelämässä. Vain Jumala näkee mitä sisällä pohjimmiltaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916