Tuossa yhdessä ketjussa joku kirjoitti että minä hänen mielestään esitän uskovaista mikä on minun mielestäni aika omituista kun hän ei edes tunne minua niin miten voi noin sanoa. Kaikilla on omat polkunsa en ole sanonut olevani täydellinen uskossani en todellakaan ole. En esitä uskovaista uskon taivallukseni on tavallaan hieman katkennut tai katkeamaisillaan. Joskus on vaikeaa mennä eteenpäin mutta ei se mitään esittämistä ole. Nuorena tyttönä jo tulin uskoon ja rupesin käymään seurakunnassa vanhemmuuden on vähentynyt mutta uskossa yritän riippua.
Uskon polku
1
160
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen sisällään tietää onko uskossa vai ei. Se on Jumalan ja ihmisen välinen asia. En minäkään tunne sinua, mutta omalla kohdallani oli vaihe, että kapinoin ja olin etäällä Jumalasta. Koskaan en häntä ole kieltänyt. Vaikeuksien tultua jaksoin vain rukoilla, että pidä minusta kiinni Jeesus, uskoani ei kukaan voi riistää, vaikka kaikki muu tuntuu luhistuvan.
Jokin aika sitten aloin vaan pikkuhiljaa saada luottamusta takaisin siihen, että rukoukseni kuullaan.
”Heräsin” rukoilemaan, ja nyt on jotenkin turvallisempi olo. Elämän asettamat vaatimukset on alkaneet tasoittumaan johtuen elämänvaiheesta. Nyt suhde Jumalaan on etusijalla.
Meillä on monenlaisia kausia myös uskonelämässä. Vain Jumala näkee mitä sisällä pohjimmiltaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665665Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti953028- 2772656
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232389Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166