Tuossa yhdessä ketjussa joku kirjoitti että minä hänen mielestään esitän uskovaista mikä on minun mielestäni aika omituista kun hän ei edes tunne minua niin miten voi noin sanoa. Kaikilla on omat polkunsa en ole sanonut olevani täydellinen uskossani en todellakaan ole. En esitä uskovaista uskon taivallukseni on tavallaan hieman katkennut tai katkeamaisillaan. Joskus on vaikeaa mennä eteenpäin mutta ei se mitään esittämistä ole. Nuorena tyttönä jo tulin uskoon ja rupesin käymään seurakunnassa vanhemmuuden on vähentynyt mutta uskossa yritän riippua.
Uskon polku
1
245
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen sisällään tietää onko uskossa vai ei. Se on Jumalan ja ihmisen välinen asia. En minäkään tunne sinua, mutta omalla kohdallani oli vaihe, että kapinoin ja olin etäällä Jumalasta. Koskaan en häntä ole kieltänyt. Vaikeuksien tultua jaksoin vain rukoilla, että pidä minusta kiinni Jeesus, uskoani ei kukaan voi riistää, vaikka kaikki muu tuntuu luhistuvan.
Jokin aika sitten aloin vaan pikkuhiljaa saada luottamusta takaisin siihen, että rukoukseni kuullaan.
”Heräsin” rukoilemaan, ja nyt on jotenkin turvallisempi olo. Elämän asettamat vaatimukset on alkaneet tasoittumaan johtuen elämänvaiheesta. Nyt suhde Jumalaan on etusijalla.
Meillä on monenlaisia kausia myös uskonelämässä. Vain Jumala näkee mitä sisällä pohjimmiltaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä832413Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa522293SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1622055Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171831Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön881384Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.811215HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363121146Jumalauta! Ukraina hyökkää jo Suomeenkin!
Ukrainan drooneja tullut Suomeen ainakin kolme, ehkä enemmäkin! Syvälle Suomeen! Nyt on klovnipressa hukkapätkä mennyt T3581113- 781005
Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah103992