Minne voi tehdä ilmoituksen, poliisilleko jatkuvasta epäoikeudennukaisesta moderoinnista, koskee mm. lemmikkipalstat pp moderointia? Yleismaailmalliseen keskusteluun osallistuminen johtaa jatkuvaan viestien poistoon. Kaikki kirjoitetut viestithän löytynee IP osoitteen perusteella? Mielipide on mielipide ja jos henkilökohtaisesti ei ketään loukata on moderointi toiminta todella törkeää, ottaen huomioon että itse on saanut melkoista törkykieltä ottaa vastaan, eikä siihen juurikaan ole puututtu.
Pieni asia vallitsevassa maailman tilanteessa, kuitenkin aikamoista vallankäyttöä kun vapaa sana kuuluu kaikille. Koen asian syrjivänä.
Miten tulee toimia, mihin ottaa yhteyttä?
Anonyymi
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Valitusosoite: suojatien merkki kadulla. Sanallinen valitus on sallittua sille sukupuolettomalle uudismerkille. Sen jälkeen suositellaan hyppyä matalaan lätäkköön.
- Anonyymi
Heh heh, sananvapaus on sananvapaus, jos se poistetaan, joku voisi radikalisoitua, eikö kuitenkin ole parempi antaa ihmisten sanoa sanottavansa?
Sukupuoleton liikennemerkki on sarjassamme täyttä höpön höpöä! Sukupuoletonta ihmistä ei tieteellisesti ole olemassa, siinä dilemma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155