Suomineito makaa litteän maanpiirin päällä

Anonyymi

Suomineito lepää seljällään maanpiirin päällä. Maanpiiri on litteä, kuten me flättärit tiedämme. Jos maa olisi pallo, Suomi valuis kovaa vauhtia pyllymäkeä alas, ellei se sitten seisoisi jaloillaan. Jos Suomi seisoisi pystyssä, me ei pysyttäis kii Suomessa, vaan pudottais alas. Siksi Suomi makaa ja alustana litteä maanpiiri!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vedä sinä tyhmä joutorttu päähäsi.

    • Anonyymi

      Luuletko olevasi fiksu kun ulostit moisen sepustuksen?

      • Anonyymi

        Olet todellinen taukki kusipää.
        Katso nyt itse sairasta aloitustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todellinen taukki kusipää.
        Katso nyt itse sairasta aloitustasi.

        Eihän tuo ollut minun aloitukseni, samaa mieltä, sairas aloitus, mutta miksi siitä minua syytät? Sekin on sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo ollut minun aloitukseni, samaa mieltä, sairas aloitus, mutta miksi siitä minua syytät? Sekin on sairasta.

        Kaikki nyt Persekärpäsen tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nyt Persekärpäsen tunnista.

        Opettele ensin kirjoittamaan suomenkieltä, ennen kuin tulet syyttelemään toisia!
        Ketään "perskärpästä" ei ole olemassakaan.


    • Anonyymi

      Eihän kukaan oikeasti ole noin tyhmä?

      • Anonyymi

        Tuohan on viisautta! Jos et sitä tajua, olet itse tyhmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on viisautta! Jos et sitä tajua, olet itse tyhmä!

        Kerro sitten, miksi joku alue voi lähteä "valumaan" johonkin suuntaan ja mihin suuntaan ja millä voimalla ja ennenkaikkea, miksi? Miksi se ei menisi kohti pohjoisnapaa? Mikä "voima" sitä vetäisi kohti etelänapaa. Olisiko siellä jostakin syystä oltava suurempi gravitaatio, vai..? Pitää sinun myös perustella väitteesi, että et leimaudu höperöksi.


      • Anonyymi

        Tuohan aloitus oli tietenkin täysin typerää trollausta, eihän kukaan oikeasti ole noin tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten, miksi joku alue voi lähteä "valumaan" johonkin suuntaan ja mihin suuntaan ja millä voimalla ja ennenkaikkea, miksi? Miksi se ei menisi kohti pohjoisnapaa? Mikä "voima" sitä vetäisi kohti etelänapaa. Olisiko siellä jostakin syystä oltava suurempi gravitaatio, vai..? Pitää sinun myös perustella väitteesi, että et leimaudu höperöksi.

        Kaikkihan tuon tietää jotta manteret ovat liikkuneet kohti pohjoisnapaa sillä se on alempana kuin etelänapa. Etelänapa on ylempänä mistä todistaa siellä oleva korkea jääseinä.


    • Anonyymi

      Jumala voi sen levittää niinkuin karttapallon 😂🤣😅 - kyllä voi

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan voi olla oikeasti noin tyhmä?


    • Anonyymi

      Jos Suomi seisoisi pystyssä niin silloin Suomi mulahtaisi Suomenlahteen kuin suonsilmään. Onneksi Suomi makaa selällään niin silloin on mukava kelluksia mitä nyt jonkun verran nuo pohjavedet tihkuvat lättymaan pinnalle muodostaen järviä.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe