Ei tarvitse kallista lataussähköä niin onkohan semmoista
Itselataava sähköauto
8
112
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi tälläinen olisi Aptera Motors yhtiön auto:
https://aptera.us/
Toinen vaihtoehto olisi vaikka Tesla ja sen kanssa Teslan valmistama "PowerWall" ja aurinkopaneelit.
https://www.tesla.com/powerwall
En tiedä tosin onko Suomessa "tarpeeksi aurinkoa" sähkön saamiseksi tätä kautta.- Anonyymi
Mikä esim. Teslan moottorin toimintajännite on?
- Anonyymi
Hollantilaisen start-up-yrityksen suunnitteleman The Lightyear One-sähköauton voimalähteenä toimivat katolle asennetut aurinkopaneelit.
- Anonyymi
Joku keksinyt ikiliikkujan?
- Anonyymi
Itselataavia bensa-autoja suomalaiset ostavat silmät kiiluen. En kyllä ymmärrä miksi.
- Anonyymi
Vihreillä on jo. Se hinaa perässään tuulimyllyä, joka ilmaviiman ansiosta pyörii ja lataa autoa.
Vihreät arvelevat, että 10000 kilometriä pääsee pysähtymättä, sitten pitää rasvata myllyn laakerit. Ja sitten taas matka jatkuu. - Anonyymi
Akkulaturi Ctek autoon
- Anonyymi
Me risteytettiin ajokoira ja omenapuu. Se kastelee itse itsensä ja haukkuu omenavarkaat pakosalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929