Hei! Olen 42v yksinäinen mies jota elämä ei aina ole kohdellut oikein. Olin naimisissa ja usean vuoden yrittämisen jälkeen vaimoni oli vihdoin raskaana. koitti kevät 2016 ja synnytys jossa lapsemme menehtyi, maailmani mureni..Tästä muutama kuukausi niin aloin hoitamaan surua alkoholilla ja siinähän ei sitten hyvin käynyt.. seurasi avioero jota seurasi luottotietojen menetys ja niin edelleen.. Luojan kiitos ymmärtäväisen pomoni olen saanut pitää työpaikkani. Olen 3 vuotta maksanut velkojani pois ja elänyt kädestä suuhun koska rahaa ei vaan jää mihinkään ylimääräiseen. Raitista minusta ei tule koskaan mutta juon alkoholia enään 1-2 kertaa kuukaudessa. Nyt ollaan kuitenkin siinä pisteessä että olen vaarassa menettää työpaikkani koska vanha toyotani antoi viimeiset kilometrinsä. tämä on viimeinen keinoni kirjoittaa tänne jos löytyisi joku hyväsydämminen ihminen joka haluaisi auttaa jollain tapaan että saisin jonkun näköisen kulkineen..Julkisilla kulku ei onnistu kun olen vuorotyössä ja matkaa tulee yhteesä 38km. en kaipaan mitään moraalisaarnoja enkä muutakaan negatiivistä enempään elämääni vaan oikeasti jonkun kenellä olisi mahdollisuus auttaa. Kerron mielelläni lisää jos tälläinen henkilö jostain löytyy ja uskon että sen verran on vielä hyvyyttä maailmassa. Minut saa kiinni jarihei80 googlen palvelu. Vain asiallisia viestäjä kiitos
taloudellinen ahdinko
2
620
Vastaukset
- Anonyymi
Jos luulet että tässä maailmassa joku tuntematon pelastaa rahallisesti, elät täysin satumaailmassa.
- Anonyymi
" Raitista minusta ei tule koskaan mutta juon alkoholia enään 1-2 kertaa kuukaudessa"
Itsehän sinä siinä pilaat elämäsi jaa taloutesi, miksi oletat että joku tulee ja auttaa rassukkaa joka ei vaivaudu edes itse auttamaan itseänsä?
Vrt. Mitä luulet, olisiko ukrainalaiset saaneet yhtään apua lännestä, jos he olisivat heittäytyneet venäläisten edessä selälleen uikuttamaan? Ei, he saivat apua vasta sitten kun osoittivat, että haluavat ja pystyvät itse puolustamaan itseään. Sama koskee sinua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774