Moro kaikille nääs!
Hei millä mä nyt saan puhtaaks ton ocun penkin? Kävi sellaanen vahinko kun lasten kans ajeltiin niin miun löysä ryppynaru päättilaskee vaapelit alle kun BMW meni ohi valoist.
Octavia vRS keinonahkapenkkien putsaus
12
244
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kakka imeytyy vastuksiin ja saa aikaan oikosulun ja airbäc posahtaa nassuun!
- Anonyymi
Lapset ovat sitten ihanan lutusia ja niin viattomia tyhmine juttuineen.
- Anonyymi
Mulla on kurahousut ribalia varten. Moni käyttää vaippoja, erityisesti kaupungeissa joissa joutuu liikennevaloissa täyskyykkyyn
- Anonyymi
Tojo-hönöt käyttää Tojo-logollisia vaippoja! On se nopeusrajoituksen mukaan ajaminen niin pelottavaa!
- Anonyymi
Mistä saa vaippoja Toyotan logolla?
- Anonyymi
vRS "kuljettajat" ovat lihavia autistisia juoppoja
- Anonyymi
Mun G-TEC:s on tankkausreikä keskellä kuskin penkkiä. Kaalilaatikkopierut menee kätevästi tankkiin haisemaan suoraan ajosta.
- Anonyymi
Kätevä semmonen taikasieni arkki missä 12kappaletta rasiassa, sitä olen käyttänyt skodan penkkien(nahka) putsailuun. Yhdellä arkilla putsaa helposti penkeistä tahrat. Ihan prismasta saa eikä montaa € ollu
- Anonyymi
Vemixin itsepalvelupisteessä saa kopeekalla käyttää 10 minuuttia painepesuria jolla RS:n penkit puhdistuu
- Anonyymi
Nauran näille:
1. rs:n takaspoileri
2. rs:n muut levikkeet ja kynnyslistojen "Challenge" -tekstit
3. Comic Sans teksti "OCTAVIA" ja sen alla pikkuinen teksti jossa ilmoitetaan moottorin venttiilien määrä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - Anonyymi00011
Skodassa vähän kuulunkin haista.
Ei muutaku kovaan ajoon.
Terveisin,
Bmw service Finland - Anonyymi00012
Paaliin vaan👌🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631969Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt281546- 991102
- 45840
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21632- 29610
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,120500