Moro kaikille nääs!
Hei millä mä nyt saan puhtaaks ton ocun penkin? Kävi sellaanen vahinko kun lasten kans ajeltiin niin miun löysä ryppynaru päättilaskee vaapelit alle kun BMW meni ohi valoist.
Octavia vRS keinonahkapenkkien putsaus
11
219
Vastaukset
- Anonyymi
Kakka imeytyy vastuksiin ja saa aikaan oikosulun ja airbäc posahtaa nassuun!
- Anonyymi
Lapset ovat sitten ihanan lutusia ja niin viattomia tyhmine juttuineen.
- Anonyymi
Mulla on kurahousut ribalia varten. Moni käyttää vaippoja, erityisesti kaupungeissa joissa joutuu liikennevaloissa täyskyykkyyn
- Anonyymi
Tojo-hönöt käyttää Tojo-logollisia vaippoja! On se nopeusrajoituksen mukaan ajaminen niin pelottavaa!
- Anonyymi
Mistä saa vaippoja Toyotan logolla?
- Anonyymi
vRS "kuljettajat" ovat lihavia autistisia juoppoja
- Anonyymi
Mun G-TEC:s on tankkausreikä keskellä kuskin penkkiä. Kaalilaatikkopierut menee kätevästi tankkiin haisemaan suoraan ajosta.
- Anonyymi
Kätevä semmonen taikasieni arkki missä 12kappaletta rasiassa, sitä olen käyttänyt skodan penkkien(nahka) putsailuun. Yhdellä arkilla putsaa helposti penkeistä tahrat. Ihan prismasta saa eikä montaa € ollu
- Anonyymi
Vemixin itsepalvelupisteessä saa kopeekalla käyttää 10 minuuttia painepesuria jolla RS:n penkit puhdistuu
- Anonyymi
Nauran näille:
1. rs:n takaspoileri
2. rs:n muut levikkeet ja kynnyslistojen "Challenge" -tekstit
3. Comic Sans teksti "OCTAVIA" ja sen alla pikkuinen teksti jossa ilmoitetaan moottorin venttiilien määrä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - Anonyymi00011
Skodassa vähän kuulunkin haista.
Ei muutaku kovaan ajoon.
Terveisin,
Bmw service Finland
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636