Äitini kuoli tämän vuoden alkupuolella

Anonyymi

En ole saanut minkäänlaista viestiä häneltä, tuonpuoleisesta. Isäni kuoleman jälkeen sain. Näin seinän läpi tulevat valkoiset kädet.
Äitini oli hyvin uskonnollinen ihminen ja tiesi asioista, ennenkuin ne tapahtuivat. Itse tiesin hieman ennen hänen kuolemaansa, että hän kuolisi pian.

30

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä saan viestejä joka yö!

      Jaa mis tä kö?

      O
      N
      T
      O
      S
      T
      A

      M
      A
      A
      P
      A
      L
      L
      O
      S
      T
      A
      !

      MAHTAVAA!

      • Anonyymi

        Minun olisi pitänyt kirjoittaa nimi yhteen paperiin.
        Tuli selvästi viesti, että elä kirjoita.
        En kirjoittanut.
        Hyvä oli.
        Olisin hävinnyt monta tuhatta.

        Tulee usein neuvoja.
        Kyllä minä uskon että kuolleet omaiseni auttavat minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun olisi pitänyt kirjoittaa nimi yhteen paperiin.
        Tuli selvästi viesti, että elä kirjoita.
        En kirjoittanut.
        Hyvä oli.
        Olisin hävinnyt monta tuhatta.

        Tulee usein neuvoja.
        Kyllä minä uskon että kuolleet omaiseni auttavat minua.

        On paljon tietoa elämästä ontossa maapallossa kerroin että omainen soittaa ja jos puhelin on pöydällä sitä ei kuule muut perheen jäsenet, ainoastaan minä kuulen! Kuuntelen aina nuo terrastraalisignaalilla tulevat viestit muutkin ovat kertoneet samaa!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos näkee sellaisia asioita, joita kukaan muu ympärillä olevista ei havaitse, niin silloin kyseessä on mielisairaus. Poikkeustapauksia ei lääketiede tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näkee sellaisia asioita, joita kukaan muu ympärillä olevista ei havaitse, niin silloin kyseessä on mielisairaus. Poikkeustapauksia ei lääketiede tunne.

        "Jos näkee sellaisia asioita, joita kukaan muu ympärillä olevista ei havaitse, niin silloin kyseessä on mielisairaus. Poikkeustapauksia ei lääketiede tunne."

        Hyvin kirjoitettu. Olisiko tässä esimerkki:

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Concetta_Antico ?

        Jos näkeminen ymmärretään vertauskuvallisesti, niin esim. nämä "näkivät" jotain, mitä muut eivät nähneet:

        Isaac Newton
        Charles Darwin
        Ludwig Boltzmann
        Albert Einstein
        Alfred Wegener


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos näkee sellaisia asioita, joita kukaan muu ympärillä olevista ei havaitse, niin silloin kyseessä on mielisairaus. Poikkeustapauksia ei lääketiede tunne."

        Hyvin kirjoitettu. Olisiko tässä esimerkki:

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Concetta_Antico ?

        Jos näkeminen ymmärretään vertauskuvallisesti, niin esim. nämä "näkivät" jotain, mitä muut eivät nähneet:

        Isaac Newton
        Charles Darwin
        Ludwig Boltzmann
        Albert Einstein
        Alfred Wegener

        "Olisiko tässä esimerkki"

        Tarkoitatko, että erityisen hyvä värinäkö tai tieteellinen tutkijanura jollakin tapaa liittyisi siihen, että näkee harhoja? No ei todellakaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos näkee sellaisia asioita, joita kukaan muu ympärillä olevista ei havaitse, niin silloin kyseessä on mielisairaus. Poikkeustapauksia ei lääketiede tunne."

        Hyvin kirjoitettu. Olisiko tässä esimerkki:

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Concetta_Antico ?

        Jos näkeminen ymmärretään vertauskuvallisesti, niin esim. nämä "näkivät" jotain, mitä muut eivät nähneet:

        Isaac Newton
        Charles Darwin
        Ludwig Boltzmann
        Albert Einstein
        Alfred Wegener

        Putin, Medvedev....


    • Et saakkan viestiä toiselta puolen, ei kuuluu ihmisen saada.

    • Uskonnolisuut ei tuo pelastusta, kenelkkään vain Jeeusen vastaan ottanut pelastuu oma kohtainen pesatuminen, toinen ei voi tossta pelastaa. Ei edes puoliso voi toista pelastaa.

      • Anonyymi

        Eli kivikaudella eläneet eivät pelastu kun eivät voineet tietää Jeesuksesta. No sitähän minäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli kivikaudella eläneet eivät pelastu kun eivät voineet tietää Jeesuksesta. No sitähän minäkin.

        Jeesus oli tuonelassa kuoltuaan kerotomassa, pelastukseta, kolme päivää jonka jäleen nous ylös kuoleista, näin ollen voitti kuoleman myös.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Jeesus oli tuonelassa kuoltuaan kerotomassa, pelastukseta, kolme päivää jonka jäleen nous ylös kuoleista, näin ollen voitti kuoleman myös.

        Aivan totta. Ja kaikki kivikaudella eläneet ihmiset päätyivät helvettiin:

        "jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille, jotka muinoin eivät olleet kuuliaiset, kun Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmistettiin arkkia, jossa vain muutamat, se on kahdeksan sielua, pelastuivat veden kautta."
        1. Piet. 3 19-20


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta. Ja kaikki kivikaudella eläneet ihmiset päätyivät helvettiin:

        "jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille, jotka muinoin eivät olleet kuuliaiset, kun Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmistettiin arkkia, jossa vain muutamat, se on kahdeksan sielua, pelastuivat veden kautta."
        1. Piet. 3 19-20

        Nooan päivät ovat eri asia kuin kivakautiset asukaat, silloinen maailma hukkui kaikki.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Nooan päivät ovat eri asia kuin kivakautiset asukaat, silloinen maailma hukkui kaikki.

        Niin on. Yhtäkään kivikaudella elänyttä örähtelevää luolamiestä ei päästetty taivaaseen örähtelemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Yhtäkään kivikaudella elänyttä örähtelevää luolamiestä ei päästetty taivaaseen örähtelemään.

        Toisessa elmässä ei eiörhästellä. siellä kiittetään pelastajaa Jeesusta keristusta.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Toisessa elmässä ei eiörhästellä. siellä kiittetään pelastajaa Jeesusta keristusta.

        Ei niin. Olisihan se hassua, jos siellä olisi iso lauma karvaisia öriseviä luolamiehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Olisihan se hassua, jos siellä olisi iso lauma karvaisia öriseviä luolamiehiä.

        Seon mielipiteesi,tuonelasta olevista odottamassa viimeitä tuomiota.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Seon mielipiteesi,tuonelasta olevista odottamassa viimeitä tuomiota.

        Jaa niin mikä mielipide?

        Esimerkiksi Neandertalin ihmisten anatomia ei ollut vielä riittävän kehittynyttä, jotta he olisivat kyenneet puhumaan ihmismäisesti. Kommunikointi oli vielä apinamaista örähtelyä. Näin ovat tutkijat jäännösten perusteella päätelleet.

        Arveletko siis, että tuonelassa on örisemässä laumoittain neandertalilaisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa niin mikä mielipide?

        Esimerkiksi Neandertalin ihmisten anatomia ei ollut vielä riittävän kehittynyttä, jotta he olisivat kyenneet puhumaan ihmismäisesti. Kommunikointi oli vielä apinamaista örähtelyä. Näin ovat tutkijat jäännösten perusteella päätelleet.

        Arveletko siis, että tuonelassa on örisemässä laumoittain neandertalilaisia?

        Tuonelaan meneväi ihmiset jota ovat kääntäneet sekänsä, tarjotulle evan keljumille he ovat valineet omantiensä sikki hukkuvat.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Tuonelaan meneväi ihmiset jota ovat kääntäneet sekänsä, tarjotulle evan keljumille he ovat valineet omantiensä sikki hukkuvat.

        Häh? Nyt on luolamiehistä kysymys. Eiväthän Neandertalin ihmiset voineet mitään mistään evan keljumeista tietää. Sellaisia alettiin kertoa vasta kymmeniä tuhansia vuosia myöhemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Häh? Nyt on luolamiehistä kysymys. Eiväthän Neandertalin ihmiset voineet mitään mistään evan keljumeista tietää. Sellaisia alettiin kertoa vasta kymmeniä tuhansia vuosia myöhemmin.

        Pakanakansatkin, joilla ei ole lakia, saattavat luonnostaan tehdä, mitä laki vaatii. Silloin pakanat, vaikkei heillä lakia olekaan, ovat itse itselleen laki. Room 2:14,
        Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Heb. 8:10.
        Heillä oli sisimmässään jo laki kirjoitettu.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Pakanakansatkin, joilla ei ole lakia, saattavat luonnostaan tehdä, mitä laki vaatii. Silloin pakanat, vaikkei heillä lakia olekaan, ovat itse itselleen laki. Room 2:14,
        Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Heb. 8:10.
        Heillä oli sisimmässään jo laki kirjoitettu.

        No voi hyvänen aika sun kanssa. Ei mitään Israelia ollut olemassa 40 000 vuotta sitten, kun Neandertalin ihmiset asustelivat alueella, joka nykyään tunnetaan nimellä Eurooppa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi hyvänen aika sun kanssa. Ei mitään Israelia ollut olemassa 40 000 vuotta sitten, kun Neandertalin ihmiset asustelivat alueella, joka nykyään tunnetaan nimellä Eurooppa.

        Israelin kanta isä on ollut olemassa asuin sija on vain ollut eri kohtaa.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Israelin kanta isä on ollut olemassa asuin sija on vain ollut eri kohtaa.

        Jassoo. Mitenkäkös se liittyy asiaan? Kaikki Neandertalin ihmiset kuolivat sukupuuttoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jassoo. Mitenkäkös se liittyy asiaan? Kaikki Neandertalin ihmiset kuolivat sukupuuttoon.

        israelin vaelus luvattuun maahan seillä asuvat kansa, hävisihän moabilaisetkin kokonaan ei heitä ole yhtään tänäkään päivänä. Israelin tieltä hetän syntin tinsä tutli täyteen.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        israelin vaelus luvattuun maahan seillä asuvat kansa, hävisihän moabilaisetkin kokonaan ei heitä ole yhtään tänäkään päivänä. Israelin tieltä hetän syntin tinsä tutli täyteen.

        Homo Neanderthalensis -laji ei kadonnutkaan 40 000 vuotta sitten vaan muutti Euroopasta Lähi-itään. Jep jep aivan niin.


    • Anonyymi

      Psykoosi. Hengellä ei ole käsiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe