Onko kenellä tietoa?
Mikä asianajajatoimisto Kuopiossa on hyvä?
16
821
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä asianajotoimisto?
Onko sellaista olemassakaan? - Anonyymi
Asioidenhoitotoimisto Veikko Kilkenblad
- Anonyymi
Kaikki kusettavat asiakastaan.
- Anonyymi
Itse olen käynyt aina "kylässä". Asiat ovat sitten järjestyneet omalla painollaan ihan korpilain voimalla. Turha siihen lakipellejä on sotkea asioita monimutkaistamaan.
- Anonyymi
Asianajotoimisto A.Sian-Ajo.
Asiakkaat ovat meille tärkeitä,etenkin heidän rahansa. - Anonyymi
Sellainen toimisto, joka mainostaa laskuttavansa prosenttiosuuden ja vain silloin kun voittaa ajettavakseen ottamansa jutun.
Ei hetkinen. Ei taida Kuopiosta löytyä sellaista toimistoa jolla homma toimisi näin. - Anonyymi
Pitäiskö saada syyttömästä syyllinen ?
- Anonyymi
Laskutus on 220-250 € tunnilta joka hisauksesta. Liitto pitää huolen ettei taksoja poljeta eli laillistettua rosvousta. Työn jälki voi olla mitä tahansa. Siinä eväät kaikilla a-sianajajilla.
- Anonyymi
Kannattaa itse tehdä nuo lakihommat, niin säästää pitkän pennin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa itse tehdä nuo lakihommat, niin säästää pitkän pennin.
Keski-Orvolan tsto suositus!
- Anonyymi
Yleensä palvelu on hutiloivaa ja ylimielistä. Asiakas joutuu itse huolehtimaan paljosta.
- Anonyymi
Paljonko tavallinen perunkirjoitus maksaa?
Luin jostain, - en muista mistä, että jotain 600 euroa.
Miten on? - Anonyymi
Kuopiolaiset asianajajatoimistot hoitavat perunkirjoituksiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko tavallinen perunkirjoitus maksaa?
Luin jostain, - en muista mistä, että jotain 600 euroa.
Miten on?Perukirjat ja jako maksavat helposti yli 1000€ ,jos hoidat sen lakimiehen kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perukirjat ja jako maksavat helposti yli 1000€ ,jos hoidat sen lakimiehen kautta.
Maksaa muuten yli 2000 € Kuopiossa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454820- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301860- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1461328