Ohos, Ray Epps (FBI-vasikka)

Anonyymi

15

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin on, miltä näyttää.

    • Anonyymi

      Miksi sitten Trump lupaa vapauttaa niitä FBI:n kätyreitä jos pääsee uudestaan Presidentiksi?

      • Anonyymi

        Laita linkki asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita linkki asiaan.

        Ei taida löytyä linkkiä. Eli pelkkää sekopään höpinää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida löytyä linkkiä. Eli pelkkää sekopään höpinää.

        No sitähän jälleen oli.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oho, itse FBI:n agentti siinä.

        Miksei Epps ole sellissä? Ainoa selitys on se, että hän on FBI:n leivissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, itse FBI:n agentti siinä.

        Miksei Epps ole sellissä? Ainoa selitys on se, että hän on FBI:n leivissä.

        Noin on! Selvä tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, itse FBI:n agentti siinä.

        Miksei Epps ole sellissä? Ainoa selitys on se, että hän on FBI:n leivissä.

        Niin, Epps on ilmiantajana, ja laulaa Trumpin kätyrien toimista enemmän kuin se kuuluisa kanarianlintu.

        Ooppa rauhassa.


    • Anonyymi

      No, pojat hiljeni kun tuli video missä Trump ihan itse sanoo että armahtaa (tätähän lupasi jo ennen kahakkaa, ja söi sanansa, tietenkin) Tammikuun 6. syytetyt viimeistä myöten jos pääsee uudestaan virkaa tekeväksi presidentiksi.

      Kertokaa nyt sitten ihan omin sanoin miksi Trump haluaisi armahtaa Demokraattien desantit?

      • Anonyymi

        Laita linkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita linkki.

        Mitä vittua sä selität, tossa se on muutama viesti ylempänä, mutta tässä uudestaan kun olet noin avuton.

        Tammikuun lopulla Texasissa kuvattu.

        https://www.youtube.com/watch?v=KiYlYSbUvhI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua sä selität, tossa se on muutama viesti ylempänä, mutta tässä uudestaan kun olet noin avuton.

        Tammikuun lopulla Texasissa kuvattu.

        https://www.youtube.com/watch?v=KiYlYSbUvhI

        Pardons , jos tarvii.

        Eli ei sanonut mitään sellaista, että kaikki armahdettaisiin. NBC:n valeotsikko tepsi ja törppö Suomesta eli sinä uskoit.

        Vittu miten tollo olet. Et edes englantia osaa ja uskot kaiken mitä sinulle otsikkotasolla syötetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pardons , jos tarvii.

        Eli ei sanonut mitään sellaista, että kaikki armahdettaisiin. NBC:n valeotsikko tepsi ja törppö Suomesta eli sinä uskoit.

        Vittu miten tollo olet. Et edes englantia osaa ja uskot kaiken mitä sinulle otsikkotasolla syötetään.

        Aivan totta, minkin kuuntelin ja olet oikeassa.

        Kummallisia valehtelijoita nuo CNN:n ja NBC:n katselijat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta, minkin kuuntelin ja olet oikeassa.

        Kummallisia valehtelijoita nuo CNN:n ja NBC:n katselijat!

        Niin, Trump lupasi armahtaa 6. Tammikuun rettelöitsijöitä, joista kaikki teidän mukaan on Demarien desantteja ja Demarien sinne toimittamia.

        Miksi hän vapauttaisi Demarien desantteja, vastaa nyt vaan omin sanoin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      208
      1655
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1110
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      812
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      586
    Aihe