https://www.youtube.com/watch?v=WTWiOY0gx7M
Tuo 6.1.21 juttuhan on selvästi FBI:n junailema juttu.
Ohos, Ray Epps (FBI-vasikka)
15
72
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on, miltä näyttää.
- Anonyymi
Miksi sitten Trump lupaa vapauttaa niitä FBI:n kätyreitä jos pääsee uudestaan Presidentiksi?
- Anonyymi
Laita linkki asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita linkki asiaan.
Ei taida löytyä linkkiä. Eli pelkkää sekopään höpinää.
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida löytyä linkkiä. Eli pelkkää sekopään höpinää.
No sitähän jälleen oli.
- Anonyymi
Et sitten seuraa tätä palstaa, olihan tästä jo keskustelu Tammikuussa.
Alla video jossa mies OMIN SANOIN sen tekee Texasissa.
https://www.youtube.com/watch?v=KiYlYSbUvhI- Anonyymi
Oho, itse FBI:n agentti siinä.
Miksei Epps ole sellissä? Ainoa selitys on se, että hän on FBI:n leivissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei Epps ole sellissä? Ainoa selitys on se, että hän on FBI:n leivissä.Noin on! Selvä tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei Epps ole sellissä? Ainoa selitys on se, että hän on FBI:n leivissä.Niin, Epps on ilmiantajana, ja laulaa Trumpin kätyrien toimista enemmän kuin se kuuluisa kanarianlintu.
Ooppa rauhassa.
- Anonyymi
No, pojat hiljeni kun tuli video missä Trump ihan itse sanoo että armahtaa (tätähän lupasi jo ennen kahakkaa, ja söi sanansa, tietenkin) Tammikuun 6. syytetyt viimeistä myöten jos pääsee uudestaan virkaa tekeväksi presidentiksi.
Kertokaa nyt sitten ihan omin sanoin miksi Trump haluaisi armahtaa Demokraattien desantit?- Anonyymi
Laita linkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita linkki.
Mitä vittua sä selität, tossa se on muutama viesti ylempänä, mutta tässä uudestaan kun olet noin avuton.
Tammikuun lopulla Texasissa kuvattu.
https://www.youtube.com/watch?v=KiYlYSbUvhI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittua sä selität, tossa se on muutama viesti ylempänä, mutta tässä uudestaan kun olet noin avuton.
Tammikuun lopulla Texasissa kuvattu.
https://www.youtube.com/watch?v=KiYlYSbUvhIPardons , jos tarvii.
Eli ei sanonut mitään sellaista, että kaikki armahdettaisiin. NBC:n valeotsikko tepsi ja törppö Suomesta eli sinä uskoit.
Vittu miten tollo olet. Et edes englantia osaa ja uskot kaiken mitä sinulle otsikkotasolla syötetään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pardons , jos tarvii.
Eli ei sanonut mitään sellaista, että kaikki armahdettaisiin. NBC:n valeotsikko tepsi ja törppö Suomesta eli sinä uskoit.
Vittu miten tollo olet. Et edes englantia osaa ja uskot kaiken mitä sinulle otsikkotasolla syötetään.Aivan totta, minkin kuuntelin ja olet oikeassa.
Kummallisia valehtelijoita nuo CNN:n ja NBC:n katselijat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan totta, minkin kuuntelin ja olet oikeassa.
Kummallisia valehtelijoita nuo CNN:n ja NBC:n katselijat!Niin, Trump lupasi armahtaa 6. Tammikuun rettelöitsijöitä, joista kaikki teidän mukaan on Demarien desantteja ja Demarien sinne toimittamia.
Miksi hän vapauttaisi Demarien desantteja, vastaa nyt vaan omin sanoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262316Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761259
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71038- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914- 102857
Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.69850