Tänne voi laittaa listan heistä. Eli suomalaiset yritykset jotka eivät ole esim. somessa osoittaneet minkäänlaista tukeaan Ukrainalle.
Yritykset jotka eivät ole tukeneet Ukrainaa
5
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kaalimato!
- Anonyymi
Juhlamaailma ei ole tehnyt mitään somessa...
- Anonyymi
Reimalla oli jotain myymälöitä Venäjällä mutta ilmeisesti yleisön painostuksesta nyt lopettivat toiminnan siellä. Oikeasti joku kysyii tästä heidän somessa, ja vastaus oli että miettivät toimenpiteitä ja katsovat miten tilanne etenee, joku fiksu kysyi että mitä oikeasti pitää vielä tapahtua, että Reima tarttuu toimenpiteisiin??? Pitääkö vielä useamman lapsen kuolla, ennenkuin he lopettavat rahan ahneina toiminnat Venäjällä, uskomatonta.
- Anonyymi
Pahimpia on ne yritykset, jotka kampanjoivat nyt
OSTAMALLA TÄMÄN/NÄITÄ TUOTTEITA MEILTÄ AUTAT UKRAINAA
siis huoh! Miten itsekästä yrityksiltä! Eikö ole mitään rajaa enää...
- Anonyymi
Yritysten tehtävänä ei ole ottaa kantaa tällaisiin asioihin. On suurta typeryyttä kirjoittaa boikotointia käsittelevällä sivulla tällaisesta aiheesta, vaikka woke-kulttuuri sitä vaatiikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393