"Katolisen kirkon ylläpitämissä ensikodeissa on kuollut maanlaajuisesti yli 9 000 lasta.
Kuolinsyitäkin voidaan lopulta vain arvailla. Sairaanhoitajiksi koulutettujen nunnien omien dokumenttien mukaan moni menetti henkensä aliravitsemuksen vuoksi. Se tapahtui ristiriitaisesti samaan aikaan, kun he itse viljelivät upeaksi kuvailtua kasvimaata ja pitivät karjaa.
Näiden edelleen nimettömien ruumiiden viimeinen leposija on tällä hetkellä maan alla sijaitseva, 1800-luvulta peräisin oleva sakokaivo, joka on tarkoitettu hautaamisen sijaan jätevedelle."
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/631b483a-5461-4535-be99-bc944e3481f6
Edelleenkään asiaa ei haluta tutkia ja tuomita murhaajia, sen sijaan syytetään vain miespappeja joiden ei tiedetä murhanneen yhtään. Nunnista on kerrottu jo aikaisemmin, että pahoinpitelivät ja raiskasivat lapsia aivan yleisesti, mutta ainoatakaan ei ole tuomittu.
Nunnat murhasi 9000 lasta Irlannissa
24
67
Vastaukset
- Anonyymi
Katsotaanpa kuinka kauan kestää kun femakot yrittää poistattaa tämänkin aloituksen.
- Anonyymi
Hoitoalalla on julmimpia ihmisiä.
- Anonyymi
Hoitoala saattaa saada esiin kaiken pahuuden naisissa.
- Anonyymi
Miehetkin ovat usein raiskaajia alalla.
- Anonyymi
Hoitoala on täynnä naisia jotka eivät koe yhtään mitään potilaita kohtaan. Olen itse nähnyt heitä.
He salaa nipistävät, potkivat yms.- Anonyymi
Olen oikeassa elämässä nähnyt kun eräskin sairaanhoutaja potkaisi potilasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen oikeassa elämässä nähnyt kun eräskin sairaanhoutaja potkaisi potilasta.
Tämä on ihan totta. Olin ällistynyt. Mutta sellaistahan se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ihan totta. Olin ällistynyt. Mutta sellaistahan se on.
Ei ole aikomustakaan alkaa toisten puolesta enää uhraamaan itseäni.
- Anonyymi
Kanadassakin naisten hoivissa kuoli tuhansia alkuperäiskansan lasta raiskattuina ja pahoinpideltyinä, eikä sielläkään ole ketään tuomittu, sen sijaan femakot jahtaa vaan miehiä ja vaativat miljoonakorvauksia aikuisten naisten "hyväksikäytöistä" ilman mitään todisteita, kuolleetkin kelpaa uhreiksi.
Milloin nämä kourit ja kumppanit alkaa kauhistella naisten murhaamia lapsia ja vaatia toimia Suomessakin kun vammauttavat pelkästään alkoholilla 3000 lasta vuodessa. - Anonyymi
Olen siis ihan oikeassa elämässäni nähnyt tämän. Siellä se on edelleen töissä. Todennäköisesti kyllästynyt työhönsä. Potilaat ovat rasittavia.
- Anonyymi
Hänellä on vakituinen virka.
- Anonyymi
Itselläni ei ole ollut ikinä halua potkia sairaita.
Olin siis kauhistuneen hämmästynyt ja kerroin sairaanhoitajan pomolle. Tulos, hän on siellä edelleen. En asiaa päätä. Vakituinen joten saa tehdä melko paljon kaikkea.- Anonyymi
Suomessa on näin, että jos hoitoalalla on vakituinen työpaikka saa tehdä aika paljon kaikkea ennen kuin saa potkut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on näin, että jos hoitoalalla on vakituinen työpaikka saa tehdä aika paljon kaikkea ennen kuin saa potkut.
Varastaa potilaiden kipulääkkeetkin ja käyttää itse tai myydä eteenpäin.
- Anonyymi
Kenelläkään naisella ei ole yhtään oikeutta kiusata yhtäkään lasta!
- Anonyymi
Monilla naisilla on salainen taipumus, työpaikkansa turvin, rääkätä lapsia. Kohde on yleensä 7-10-vuotias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monilla naisilla on salainen taipumus, työpaikkansa turvin, rääkätä lapsia. Kohde on yleensä 7-10-vuotias.
Olen nähnyt tällaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt tällaisia.
Itse en koe kyllä mitään kiinnostusta kiusata pientä lasta!
- Anonyymi
Naisissa Tämä yleensä kielletään.
- Anonyymi
TV:ssä kerrottiin miten Suomessakin naiset pahoinpiteli ja hyväksikäytti poikia koulukodeissa, mutta eipä vaan ainoatakaan tuomittu, auta armias jos kyse olisi ollut miehistä ja tytöistä.
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926476Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652029- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521015Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962