Legendaarisen Mika Salon nuori ex akka Hennajanita julkaisee Instagramissa vanhoja matkakuviaan, ei mitään tuoreempia. Varmaan on tallessa tuhansia kuvia entisistä rikkaista ajoista kun oli rikkaan miehen nainen. Siis vanhoja kuvia lataa monen vuoden takaa. Surullista katseltavaa kun matkakuume riivaa köyhää naista eikä pääse ulkomaille. Ottakaa nyt joku rikas julkkismies tämä Henna itselle kumppaniksi ja viekää Henna ökymatkoille, niin hän saisi otettua tuoreempia matkakuvia someen!
Mika Salon exä, Instagramissa Hennajanita säälittää
12
2495
Vastaukset
- Anonyymi
Tää hennajanitahan on lähempänä 50 ku 40veetä .... et ei kyllä oo nuori. Tb tb tb some täynnä kun mikalla reissuissa jo ihan toinen.
- Anonyymi
Jatkuvaa tb tb tb -juttui Mika Salo-ajoilta. Mikalla jo uusi kulta jota hemmottelee kunnes pettää ja jättää ja kultsipuppelit nuorenee.
- Anonyymi
Taas jotain 3 vuotta vanhoja matkakuvia ig storyissaan Mika Salo- ajoilta. Varmaan itkenyt paljon kun ei pääse enää luxus matkoille ympäri maailmaa kun ei ole maksajaa.
- Anonyymi
Ompa nolo ilmestys kertakaikkiaan :D
- Anonyymi
Muikku ragee nyt ig stooris nettikiusaamisest ja miten tulee tuntemattomil puhuu samal ku ite haukkuu kaikki iniseviks emakoiks LOL
- Anonyymi
Ohhoh onpa herkkähipiäinen neiti. Mun mielestä tää keskustelu ei oo nettikiusaamista. On vaan ihmetelty miksi julkaisee tyyliin 2-6 vuotta vanhoja juttuja Mika Salo-ajoilta eikä mitään tuoreempaa. Julkisuuteen kun on kerran menty niin pitää kestää kritiikkiä ja sitä että ihmiset tykkää puhua ja juoruta.
- Anonyymi
Mika Salo ei oo tuonut julkisuuteen uusinta kumppaniaan. Minkälainen se uusin nainen on?
- Anonyymi
Siis niitä kolmea naista jotka käyvät Mikan luona 😂. Yksi keravalainen luuli olevansa vakituinen mutta paljastuikin että siellä kämpillä juoksee muitakin misukoita.
- Anonyymi
Loppuvuodesta oli se lentoyhtiöpomo löytyy nimellä linkedin. Mutta onkohan uusin?
- Anonyymi
Mika on alfa. Komea hopeakettu.
- Anonyymi
Miksi tota Hennaa harmittaisi kun on itse Mikan parikin kertaa jättänyt. Ja aina se Mika sen takas haluu. Väliaikaisia akkoja voi ottaa, mut eiköhän nää oo jo pian takas taas. Noista Mikan existä ja nyksistä tää Henna on kuitenkin ainoa, jolla korkeakoulututkinto ja tehnyt omaa tv ohjelmaa, eli ei ole julkisuuden henkilö Mikan takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760