https://flockler.com/thumbs/sites/604/09816805-0393696f-c749-4029-9e0d-cac4c1ffa124_s800x0_q80_noupscale.jpg
Mutta hänhän näyttää todellisuudessa erittäin hyvinvoivalta tässä tuoreessa kuvassa kollegansa kanssa.
Sotapropagandan mukaan Putin näyttää sairaalta!
9
153
Vastaukset
- Anonyymi
On sen naama pöhöllä vaikka viime vuoteen verrattuna.
- Anonyymi
Botoxia kenties? Bidenin naama taas on kutistunut pienemmäksi viime vuosina, Hieman kuin nahistuisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Botoxia kenties? Bidenin naama taas on kutistunut pienemmäksi viime vuosina, Hieman kuin nahistuisi!
Tuo ihan kutistuminen on osa normaalia vanhentumisprosessia, jos et sattunut tietämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ihan kutistuminen on osa normaalia vanhentumisprosessia, jos et sattunut tietämään.
No ei se kyllä normaalilta näytä. Lisäksi äijä paskoo housuunsa yhtenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se kyllä normaalilta näytä. Lisäksi äijä paskoo housuunsa yhtenään.
Jälleen tiltulta idioottimainen kommentti ilman lähdettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen tiltulta idioottimainen kommentti ilman lähdettä.
Lähde? SEHÄN ON YLEISTÄ TIETOA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmaan venäläistä botuliinia naamaansa ruiskinut Siperian bioasetehtaassa.
- Anonyymi
Putte potee ainoastaan sotaväsymystä.
- Anonyymi
Putte possu on voiton syrjässä viimeistään voiton päivänä 9.5.
Ukraina siirtyy Venäjän maakunnaksi jälleen, Suomi pysyy edelleen EUn maakuntana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362415
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472116- 442108
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3271890- 1261561
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161445Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71318Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411075
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661046