Viikko alkoi sillä,että minulle melkeimpä luvattiin asunto täältä tuppukylältä ja innostuin ihan sikana asiasta. No nyt arvon ihmiset ei sitten olekkaan ottanu yhteyttä asian tiimoilta niin meni viikko vituksi..Eli en ole saanutkaan sitä kämppäää. Yhtä alamäkeä ollu tämä viikko minulla...
Vitutus viikko
Neiti
1
676
Vastaukset
- Vitutustäti
Mulle luvattiin yx perjantai työharjoittelupaikka ja käskettiin tulla aloittaan hommat maanantaina. Siitä olis saanu 8 € / päivä työmarkkinatuen lisäx. Maanantaina sit olin paikalla sovittuun aikaan valmiina tarttumaan työhön. Täti sanoi et sori nyt kauheesti kun anto ymmärtää vääriin et paikka oli mun, kun oli joku toinenkin tulos haastatteluun. No se toinen sai paikan. Haistakoon pieru sanon minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694879KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923810- 1883561
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783239Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241951
- 1821804
- 301696
- 431395