Raskasta on ristin tie uskovilla kuin oli jeesuksellakin. Jatkuva stressi ja hälytys tila!

Anonyymi

"Jumalan sota-asu
Sitten Paavali opettaa uskoville koko Jumalan sota-asun päälle pukemista, jotta uskova voisi kestää perkeleen kavalat(methodeia) juonet. Methodeia tulee sanoista meta(mukaan) ja hodos(tie). Perkele menettelee järjestelmällisesti yrittäessään langettaa uskovaa. Perkele valitsee tarkasti ajan ja myös paikan aina tilanteen mukaan, milloin hän ryhtyy kiusaamaan uskovaa. Perkele valitsee hänelle otollisimman hetken milloin hän otaksuu uskovan lankeavan kiusaukseen. Paavali käyttää Pyhän Hengen inspiroimana aikansa sotilaan sotavarusteita esimerkkinä Jumalan sota-asusta. Uskovilla ei ole taistelua lihaa ja verta vastaan, vaan pimeyden henkivaltoja vastaan. Tällä taistelukentällä ei taistella uskon sisaria- ja veljiä vastaan eikä tämän maailman ihmisiä vastaan"

😁

8

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta

Kaiken kaikkiaan on hyvä olla Jumalan kämmenellä ja hänen arvossaan.

• Anonyymi

Ei. Liian sotaisaa.

Voisitko hieman avata viestiäsi, jonka kirjoitit kännissä keskellä yötä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Liian sotaisaa.

Paavali kehoittaa uskovia pukeutumaan sota-asuun taistelussa pimeyden henkivaltoja vastaan.
        Toinen kiihottunut uskovainen kirjoitti sen hälytystilassaan.
        😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Liian sotaisaa.

Jumalan kämmenellä ollessamme voimme rauhoittua ja olla turvassa pimeyden henkivaltoja vastaan.

• Anonyymi

Kaikkeen prrrrkeleen turhuuteen jotkut lahopäät jaksavatkin uskoa.

• >>>Raskasta on ristin tie uskovilla kuin oli jeesuksellakin. Jatkuva stressi ja hälytys tila!<<<

Kun tulet uskoon, kristityksi, Jeesukseen Kristukseen uskovaksi, niin Perkele vihaa sinua - joudut hengelliselle taistelukentällä - halusitpa sitä tai et.

Mutta hengellisessä elämässä on myös ihania lepotaukoja. Ja paljon onkin!
      Kiitos Jumalalle!
      Jeesus Kristus on Herra!
      Amen! ✝️

• Anonyymi

Lepäät pää jeesuksen sylissä ruokatauolla.
        😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lepäät pää jeesuksen sylissä ruokatauolla.
        😁

Tällä tavoin tietysti, hän toivoo:

23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.
        24 Simon Pietari nyökäytti hänelle päätään ja sanoi hänelle: "Sano, kuka se on, josta hän puhuu".
        25 Niin tämä, nojautuen Jeesuksen rintaa vasten, sanoi hänelle: "Herra, kuka se on?"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1185
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1062
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      787
    Aihe