onko kellään kokemusta tilauspiste cosmedi oy:n henkilökunnasta ja tarjoamasta palvelusta

Anonyymi

minulla itsellä kävi niin että menin kyseiseen paikkaan ja ostin heiltä koulutuksia ostamiini laitteisiin. no kävi sitten niin että kun maksoin 800€ kahdesta koulutuksesta ja laitteiden huolloista (huollon osuus 200€) voisiko joku neuvoa miten tässä tilanteessa pitäis toimia kun sen jälkeen kun maksoin niin tuli perään vielä yllätyksenä 270€ lasku huollosta mikä piti jo olla maksettuna aiemmin ja henkilö joka tässä kyseisessä firmassa on minun kanssa asioinut niin kokoajan muuttaa laskua ja lisää taikka poistaa mitä milloinkin, onneksi minulla on vielä alkuperäinen kuitti jäljellä missä on selvästi mustaa valkoisella että materiaalit, aineet ja huollot sisältyvät koulutuksien kanssa siihen 800€. NIIN ja vieä kaiken lisäksi kun käytettiin minulla erästä ainetta kun minulle tehtiin hoitoa tuolla niin selvisi että aineen parasta ennen päiväys oli jo umpeutunut 21.1.2020 eli reilu 2v vanhaa ainetta minä olen hoidossa saanut minun naamaani ja nyt hän yrittää vielä sitä samaa purkkia minulla maksattaa.. röyhkeää! odotan teiltä kovasti neuvoja mitä minun tulisi tehdä, KIITOS!

4

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos et saa asiaasi suoraan kyseisen yrityksen kanssa selvitettyä niin yhteys kuluttaja-asiamieheen ja sitä kautta selvitykseen. Sellaisia maksuja mistä ei ole sopimuksessa etukäteen sovittu ei tietenkään tule maksaa. Kannattaa siitä sopimuksesta vielä ottaa kopio siltä varalta että pitää kuluttajansuojaan ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Olemme siirtäneet keskustelun aloittajan Katja's Beauty Fit /Ekaterina Metso asian asianajotoimistomme käsittelyyn virhellisten tietojen levittämisestä.

Tilauspiste Oy Cosmedi

• Anonyymi

Eipä ole kokemuksia. Onekisi olen eläkeläni ja san työeläke ,itse ansaitua. Joten en hatkahda huijaus kusetus!

• Anonyymi

Sivu tutkittu ja vaikuttaa melko amatöörimäiseltä maahantuonnilta,
      eli kiinassa koottuja halppislaitteita.
      Laite koulutukset eivät pitäisi maksaa erikseen maahantuojan pitää ne laillisesti tarjota koskien säteilylaitteita

Caretech HIFU:t laittomia vuoden vaihteen jälkeen.

Stuk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      172
      11524
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      50
      6489
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      86
      4775
    4. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      64
      4567
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      83
      4515
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4082
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      97
      3833
    8. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      86
      3514
    9. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      162
      3381
    10. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      18
      3366
    Aihe